ג'רמי סלטן מכריז על התמודדות ליו"ר פורום הצעירים של "הבית היהודי"

ג'רמי סלטן מכריז על התמודדות ליו"ר פורום הצעירים של "הבית היהודי"

ג'רמי סלטן חבר מועצת העיר מבשרת ציון הכריז היום על התמודדותו ליו"ר פורום הצעירים של "הבית היהודי" במשרדי המפלגה בראש העין. סלטן הוא המועמד הראשון להגיש מועמדות לתפקיד לבחירות שיתקיימו בעוד פחות מחודש

author-image
ג'רמי סלטן מתמודד על ראשות פורום הצעירים
  הגיש מועמדות. סלטן (באדיבות המצולם)

ג'רמי סלטן הכריז היום על התמודדותו ליו"ר פורום הצעירים של "הבית היהודי" במשרדי המפלגה בראש העין. סלטן הוא המועמד הראשון להגיש מועמדות לתפקיד לבחירות שיתקיימו בעוד פחות מחודש.

סלטן, בן 31, נשוי +1, הוא יו"ר סניף "הבית היהודי" במבשרת ציון ויו"ר פורום דוברי-האנגלית של המפלגה.  ג'רמי משמש כנציג המוניציפלי של "הבית היהודי" במועצה המקומית מבשרת ציון בוועדת הביטחון, בוועדה לקידום מעמד האישה ובוועדת עליה וקליטה ומשמש כפרשן הפוליטי של האתר VoiceOfIsrael.com המשודר ברחבי העולם.

ג'רמי סלטן: "מטרתי פשוטה – לאחד את צעירי המפלגה מכל חלקי האוכלוסיה הישראלית, לחזק את פעילות הצעירים בסניפי המפלגה ולקדם את תוכניתי לקידום פורום הצעירים במפלגה".

התכנית שלו כוללת שלושה שלבים: כינוס פורום הצעירים, הקמת צוות היגוי של 11 איש, שירכז את פעילות הפורום ויעבוד מול המפלגה. והקמת פורום חוצה מפלגות של כל יושבי הראש הצעירים בכל המפלגות, על מנת ליצור מסגרת של שיתוף פעולה וקידום נושאים בקונצנזוס יחד עם צעירי המפלגות אחרות.

לפני כחודשיים דיווחנו בסרוגים על התנעת הבחירות עם תאריך שלא היה סופו וכעת מתפרסם התאריך הרשמי של הבחירות שיתקיימו בעוד כארבעים יום, ביום שני, י"א אב, 27 ביולי 2015. הגשת המועמדות תסתיים בכ"ו בתמוז בחצות. המועמדים הם כל מתפקד שהיה בן 35 ומטה ביום הבחירות עצמן. בסך הכל יש 246 בעלי זכות בחירה.

על כל מועמד להציג 15 חתימות של חברי הגוף הבוחר ולשלם דמי הרשמה בסך 500 ש"ח. הבחירות תתקיימנה באותה המתכונת בה נבחרו חברי ועדת הבחירות הפנימיות של המפלגה – יוצבו 3 קלפיות ברחבי הארץ (צפון – סניף קרית אתא, מרכז- בית המפלגה בראש העין, ודרום – ישיבת וולפסון באר שבע), למורת רוחם של תושבי יו"ש וירושלים.  המצביעים הם כ-250 חברי מרכז שגילם פחות מ-35, כאמור.

שמות שעלו כמועמדים אפשריים הם ליאב חדד, יעקב שטרן, רותם קקון, איתי גרנק, אלדד עוזרי, וייתכן ששמות נוספים יעלו בימים הקרובים עם התקרב המועד האחרון להגשת המועמדויות. עד כה לא נראה שיש מועמדת לתפקיד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו