שנה לרצח הנערים: מכינת 'שובו אחים' הוקמה לזכרם ברחובות

שנה לרצח הנערים: מכינת 'שובו אחים' הוקמה לזכרם ברחובות

שנה לרצח שלושת הנערים וברחובות הוקמה היום מכינה קדם צבאית לזכרם בשם 'שובו אחים בשביל ישראל' בראש המכינה יעמוד הרב אודי טמיר והיא תפעל לעשייה חברתית משמעותית

author-image
שנה לרצח הנערים: מכינה לזכרם ברחובות
  אריאל עם הורי שלושת הנערים (יח"צ)

שנה מאז רצח הנערים ולשלוש משפחות הנערים הי"ד, שעאר, יפרח ופרנקל הדרך בשביל ישראל רק מתחילה בימים אלו באות לסיומן עבודות ההקמה למכינה הקדם צבאית ישיבתית "שובו אחים בשביל ישראל".

כדי להחזיר את תחושת האחדות שליוותה את עם ישראל בשנה שעברה בזמן החטיפה, פועלים היום השר אורי אריאל יו"ר האיחוד הלאומי יחד עם ראש עריית רחובות רחמים מלול, ואלדד עוזרי יזם  ומנהל הפרויקט, ויחד עם המשפחות עסוקים כולם בהכנות ליום הגיבוש שיתקיים היום וייתן את אות הפתיחה לפעילות המכינה.

השבוע הגיעו יו"ר הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט יחד עם איילת שקד שרת המשפטים לבחון מקרוב את ההכנות לפתיחת המכינה ולאחל לעוסקים בהצלחה. המכינה שתוקם בשכונת ’קריית משה’ בעיר רחובות לזכרם של שלושת הבנים ובראשה עומד הרב אודי טמיר קיבלה את ברכת כל הגורמים במשרד הבטחון ובמשרד החינוך ואף זוכה להתעניינות רבה בקרב תלמידי הישיבות התיכוניות מכל רחבי הארץ.

הרב אודי טמיר, נשוי+ 5 מתגורר בישוב קדומים. בוגר תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך. למד במשך כאחת עשרה שנים בישיבת ההסדר בקרני שומרון שם גם השלים את לימודי הרבנות בכולל של הישיבה. לאחר מכן שימש במשך כעשור כר"מ בישיבת ההסדר בקרני שומרון.

הרב אודי טמיר: "תפקידנו במכינה לעזור לכל תלמיד להגיע אל עצמו, להאמין בכוחו ולהעצים את אישיותו למען מימוש שליחותו לאורך חייו. אני קורא לבוגרי השמינית לבוא להיות שותפים במחזור המייסד של בית המדרש המשלב בתוכו לימוד תורה בגדלות, קבלת כלים לבניית האישיות ועשייה חברתית משמעותית". תוכנית בית המדרש כוללת: בניית תוכנית אישית וייחודית לכל אחד מהמקום בו הוא נמצא. שייכות לחבורה איכותית ואידיאליסטית, הכנה מנטלית לחיים בכלל ולשירות הצבאית בפרט. עשייה משמעותית בקהילה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו