הרב אלי סדן: "אני מאשים את ממשלת ישראל והעומד בראשה בחוסר מוסריות"

הרב אלי סדן: "אני מאשים את ממשלת ישראל והעומד בראשה בחוסר מוסריות"

בשעות הבוקר צפויה להיערך הפגנה, שאורגנה על ידי הרב סדן ואבי רואה, אליה צפויים להגיע תושבי התנחלויות רבים ותלמידי ישיבות. הרב סדן: "קחו אחריות על העם שלכם".

author-image
"אני מאשים את ממשלת ישראל והעומד בראשה בחוסר מוסריות"
  (קרדיט צילום: מכינת 'בני דוד' בעלי)

בשעה 11:30 בבוקר צפויה להיערך הלוויתו של מלאכי רוזנפלד הי"ד, בן ה – 26 מכוכב השחר שנרצח בפיגוע שאירע שלשום לאחר שהוא ושלושה מחבריו חזרו ממשחק כדורסל באולם ביישוב עלי לביתם בכוכב השחר.

עוד לפני הלוויה יובילו ראש המכינה הקדם צבאית בעלי, הרב אלי סדן, וראש מועצת יש"ע, אבי רואה, הפגנה מול ביתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. ההפגנה צפויה להתחיל בשעה 8:30 ובמהלך היום יצטרפו אליהם תלמידי המכינה, בוגרים ותושבי האזור.

אמש, כ – 400 איש התאספו במקום הפיגוע לעצרת תפילה ולמחאה על גל הטרור השוטף את הארץ ועל רציחתו של רוזנפלד.

במהלך העצרת אמר אבי רואה: "באנו להתחזק, אנחנו עומדים פה יחד בני הנוער היקרים שפועלים לאהבת התורה, העם והארץ. אלה שמנסים להחלישנו והאויבים שמנסים לכלותינו לא יוכלו לנו. למרות הכאב הרב והתשלומים הרבים שאנחנו משלמים וצועקים לריבונו של עולם: די, די, די".

הרב אלי סדן, הוסיף: "אף אחד לא ישבור אותנו, אבל אנחנו נתבע את מה שמגיע לנו בצדק. אני מאשים מכאן את ממשלת ישראל והעומד בראשה בחוסר מוסריות. תפסיקו לפחד ולהתרפס – קחו אחריות על העם שלכם".

מזכירות כוכב השחר, היישוב שבו מתגורר רוזנפלד, פרסמה הודעה הערב לפני העצרת: "מטרת המחבלים היא לפגוע בשגרת החיים ובזכות קיומנו כעם על אדמת מולדתנו. הם לא יצליחו בכך. אנו נתחזק ונתיישב בכל מרחבי ארצנו. אנו קוראים לממשלת ישראל ולשר הביטחון לפעול בנחרצות לביטחון העם ולהפסיק את ההתנהלות המגומגמת והרופסת מול המפגעים, תוך מתן הקלות שאחריתן מרה וברורה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
9 תגובות - 9 דיונים מיין לפי
1
מוסריות? כל עוד לא תצביעו לתומכי הטרנספר, זה יימשך.
מיכאל בוטביניק | 01-07-2015 9:08
2
הוא צודק, אבל למה הוא חיכה עד עכשיו?
חיפאי | 01-07-2015 9:09
מדיניות רה"מ היתה מאז ומעולם כזו.
3
נקבה שנייה הכרחית
שומרי המסורת | 01-07-2015 9:35
שומרי המסורת בישראל ובתפוצות : גלי הטרור באין פרטנר מחייבים הכרעה לאומית האומרת : מלחמת השחרור לא תמה. יש להגדיר גבולות לאומיים. לקבוע עובדות של הפרדות בהסכמה או במערכה לנקבה שנייה.
4
למס' 2: מצטרפת לשאלה שלך, למה לא לפני 5 שנים
!!!!! | 01-07-2015 9:44
או יותר? מדוע הממשלה פוחדת פחד מות מכל מיני מיעוטים, ורק עלינו הממשלה לא שמה. לפעמים נראה שהממשלה לא מתנגדת שלתושבים יהיה רע כדי שיתפנו מה שיותר מהר בעצמם. ומה עם פיגועים השאר חלקי הארץ? כדי שנסכים לכל הסכם שיביאו לנו, ולא חשוב מה הסעיפים העיקר החתימה. ביבי אמר שהחתימה היא החזון שלו לא פחות.
5
זאת ממשלת רשע ויש להפילה!
| 01-07-2015 10:13
אם ממשלת ליכוד-בית יהודי לא מסוגלת לספח את יש"ע ןלהחיל את החוק הישראלי - אז מה הטעם הממשללה כזאת? שבת אינם שומרים ממילא, ומסתבר שגם קדושת הארץ לא מעניינת אותם
6
המגורים בהתנחלוית הם לא מוסריים
| 01-07-2015 10:15
או שנותנים אזרחות ישראלית מלאה לכל התושבים כולל הערבים ביו"ש או שמתפנים!
7
שתי אפשרויות: או שיתחיל מסע דה לגיטימציה נגד הרב סדן
| 01-07-2015 10:24
בין כל שאר " הקיצונים" או שפשוט לא יקשיבו לו. העיקר שמרזל ובן ארי הם הזויים?? המזרוחניקים יעשו תשובה מעשית ויתחילו להצביע בבחירות הבאות למה שבאמת צריך כאן ואינו הזוי כלל. המציאות העכשווית היא הזויה יותר מכל דבר.
8
הרב סדן בדרכו של הרב כהנא
יוסי | 01-07-2015 21:53
תמיד אמרו שההבדל בין הרב כהנא לגוש אמונים הוא בין שבועיים לשנתיים. הרב כהנא כינה את הממשלות הרופסות 'ממשלת הזלה', ביטוי שגרם לאנשים ממלכתיים כמו הרב סדן לתקוף אותו. היום הרב סדן קורא לממשלה הזאת לא מוסרית?
9
מי שמכינתו מקבלת בהכנעה וברטט את רה"מ כמעט כל שנה -
שפוי | 02-07-2015 22:54
שלא יתלונן.