הרב חיים אמסלם: "רבנים חרדלי"ם מפחדים לומר שאני צודק"

הרב חיים אמסלם: "רבנים חרדלי"ם מפחדים לומר שאני צודק"

הרב חיים אמסלם סבור כי ישנם רבנים רבים מהציונות הדתית, שיודעים שכל דבריו בנושא הגיור הם אמת אך הם מפחדים לומר זאת בקול: פעם זו הייתה אומנותם של החרדים"

author-image
"החרדלי"ם מפחדים מהרב אבינר ומהרב אפרתי"
  (מרים אלסטר/פלאש90)

הרב חיים אמסלם, מחבר ספר 'זרע ישראל' וראש תנועת 'עם שלם', סבור כי ישנם רבנים רבים, הן מהמגזר החרדי והן מהציונות הדתית, שיודעים שכל דבריו בנושא הגיור הם אמת אך הם מפחדים לומר זאת בקול.

"אני מכיר אישית לא מעט רבנים ספרדים, חרדים, וסרוגים, עשרות שיודעים ומבינים שכל מה שאני אומר בעניין גיור הוא אמת של תורה ללא ספק, אך הם שותקים [כדגים]", טוען הרב אמסלם.

"למה? הם מ פ ח ד י ם", טוען הרב אמסלם". לשאלה ממי הם מפחדים הוא אומר: "מהרב אבינר ומהרב אפרתי וצעקנים שונים ודומיהם!! שלקחו להם כפרוייקט על מנת להשתדרג להטיל אימה ומורא על כל מי שמעיז להגיד משהו בנושא, כגון שיש להקל ולא להחמיר, או שגדולי הלכה כבר עשו מעשה לקולא בעבר".

"פשוט תרבות של השתקה ופחד, פעם זו היתה אומנות של החרדים בלבד, היום אכולי רגשי נחיתות יש חרדלי"ם שמתעלים אף על החרדים בעצמם. והחרדים חחח מחככים ידיהם בהנאה, כי כש"הסרוגים" בעצמם מטפסים על הגגות נגד כל הקלה בגיור אז הם פטורים מלעסוק בנושא בבחינת 'צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים'", כתב הרב אמסלם.

"אני קורא לפעמים תגובות שאין לי מה להגיב עליהם רק באמרת חז"ל 'כל תלמיד חכם שאין בו דעת נבלה טובה הימנו'", חתם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
למה כולם חושבים שהדעה שלהם היא האמת ואין בילתה?
שם | 25-06-2015 17:22
למה כל רב שמציג מקורות הלכתיים שסותרים לחלוטין את כל מה שהרב אמסלם פירסם בספרו (ואני לא מדבר אפילו על הטענות של הסילופים והאי דיוקים - כל מי שלא יודע על מה אני מדבר מוזמן לחפש באינטרנט). אז לא ,הרב אמסלם, לא כולם מפחדים מהרב אבינר והרב אפרתי (כבודם מונח במקומם ליד כבודך). יש לרבנים הללו מספיק מקורות הלכתיים להצדיק את טענתם (פורסמו כאן לא מעט מאמרים כאלו שאין להם תגובה) והם בהחלט ניצלים באילנות גבוהים. אז תגיד לכל אותם רבנים שמצדיקים אותך שלא יתביישו להגיד את מה שיש להם כל עוד הכל נעשה עפ״י ההלכה אין להם הרי מה לחשוש.
2
אתה ס-ב-ו-ר שיש רבנים לצדך אלא שהם מפחדים??
כמה נוח! | 25-06-2015 17:24
3
דתילונים שמשתמשים בכלים שפלים
דני | 25-06-2015 17:29
כמו האירופאים נגד מדינת ישראל- דה לגיטימציה וכו' ככה אותם דתילונים מנסים לפגוע בחרדלים.. אני אינני אדם דתי אבל ככה אני רואה זאת.. הגופו של אדם זה שיח של חלשים..
4
אפס טענות ענייניות
יואב | 25-06-2015 17:40
מביך לקרוא את דברי הרב אמסלם.
5
כבוד הרב חיים אמסלם!
רב חרד"לי | 25-06-2015 20:31
ינסה כבודו להפנים שאיש לא מפחד מרב אבינר וכל שכן מרב אפרתי. אין ממה לפחד. פשוט לא סוברים כמוך. וגם אם סוברים, כמוני למשל, לא מזדהים עם הדרך שאתה הולך בה כדי להשליט את שיטתך. גם לאחרים יש שיטה הלכתית והיא לא פחות שורשית ומבוססת על מקורות משלך. שנה דרכך וסגנונך, תעשה אותם פחות פוליטיים ומתריסים, ותמצא יותר הזדהות. כל טוב!
6
כל מי שכתב פה בחוסר כבוד נגד הגאוו אמסלם יבקר עמוק בגהנ
| 05-07-2015 0:06
הרב אמסלם צדיק גאון גדול מאוד אמיתי ופסקן ישר וחריף . בשס עשו לו רצח אופי ממוקד וחיסלו אותו אינטרסנטים. הוא לעולם לא משנה מה אומרים בגוגל היה בעד תחבורה ציבורית בשבת אלא שאין כח לקבוע לחסרי החיות בתרבות החילונית מה לעשות. אבל יש ה ל כ ה של ביזוי תלמיד חכם. הרב אמסלם בפסיקה ושס יותר גדול מהרב אבינר למרות גילו. אי אפשר להשוות. ואפרתי בכלל לא מתקרב אז לו ודאי מותר, אבל לצעקנים כאן שיבקרו בגהני גהנום אם לא יבקשו סליחה ואז אולי בגהנום סטנדרטי תלוי בדרגת מחילת השמיים.
7
איפה אתה ואיפה אפרתי
יוסי | 08-11-2015 23:02
רמתך האישית עולה על זו של אפרתי- אז מה לך ולדבריו? לך בדרכך זה והשפע על העם, תן לאפרתי לברבר כרצונו. דבריו הם רמתו- תן לו להראות מי הוא ואתה המשך והשפע על הציבור.