בן 12 מבית שמש טבע למוות בבריכה בצפון - סרוגים

בן 12 מבית שמש טבע למוות בבריכה בצפון

במהלך טיול שנתי של כיתתו טבע הילד בבריכה בחצור הגלילית והלילה נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. המציל בבריכה נעצר בחשד לרשלנות. מלווה הקבוצה שוחרר לביתו

בן 12 מבית שמש טבע למוות בבריכה בצפון
  ילדים בבריכה. למצולמים אין קשר לכתבה (Najeh Hashlamoun /Flash 90)

טרגדיה בטיול השנתי.

ילד בן 12 מבית שמש, שהיה בטיול של כיתתו בצפון, טבע אמש (שלישי) בבריכת השחייה העירונית בחצור הגלילית ופונה לבית החולים זיו בצפת כשהוא במצב אנוש. הרופאים נאבקו על חייו ואף נעשו מספר נסיונות החייאה, אך נאלצו לקבוע הלילה את מותו.

משטרת מחוז ירדן חוקרת את האירוע, ומחקירה ראשונית עולה כי בעת שחבריו לטיול התכוננו לצאת ממתחם הבריכה, הבחינו כי חברם מוטל על הקרקעית. המציל בבריכה נעצר בחשד לרשלנות שהובילה לאירוע. היום הוא יובא להארכת מעצרו. המלווה של הקבוצה שוחרר לאחר חקירתו.

למקום הוזעק צוות של מד"א ירדן שהעניק לילד טיפול מציל חיים. הפרמדיק כפיר עייש, שהגיע לזירת האירוע, סיפר כי "על שפת הבריכה שכב ילד בן 12 מחוסר הכרה וללא דופק ונשימה, לאחר שנמשה מן המים על ידי המציל בבריכה שהתחיל לבצע בו פעולות החייאה".

לדבריו: "הענקנו לילד טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שכללו מתן שוקים חשמליים, טיפול תרופתי, עיסוי והנשמות. לאחר מאמצי ההחייאה פינינו אותו תוך המשך החייאה לבית החולים זיו בצפת, שם ממשיכים הרופאים להיאבק על חייו."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו