עומר בר לב: "נתניהו הכי שמאלן בליכוד"

עומר בר לב: "נתניהו הכי שמאלן בליכוד"

חבר הכנסת עומר בר לב מביע שביעות רצון מהצהרתו נשיא המדינה לפיה יש יש לנהל משא ומתן עם חמאס וסבור כי נתניהו הוא כיום הכי שמאלן בליכוד. "אין ספק שראש הממשלה "מתמרכז"

author-image
"נתניהו הוא כיום הכי שמאלן בליכוד"
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

חבר הכנסת עומר בר לב (המחנה הציוני) הביע היום (חמישי) שביעות רצון מהצהרתו של נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, במהלך סיור בצפון שערך אמש לפיה על ישראל לנהל משא ומתן עם החמאס.

"אהבתי את ההכרזה של רובי ריבלין, לא בגלל הפרטים כי אם בגלל העיקרון", אמר בר לב בריאיון לרינה מצליח וניסים משעל ברדיו 103 fm. לדבריו: "הנשיא אמר 'בואו רגע נפתח את העיניים ונגבש מדיניות, בואו ננסה לשנות את המציאות בדרום ולא נאחז בקרנות המזבח ונקווה שיהיה טוב'. אני חושב שזאת דחיפה חשובה של הנשיא שאני מקווה שתפתח את העיניים לחלק מאנשי הממשלה ובעיקר לראש הממשלה".

בנוגע לתפיסתו המדינית של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הבהיר בר לב כי גם נתניהו "התמרכז" בשנים האחרונות.

"אין ספק שראש הממשלה "מתמרכז", היום הוא הכי שמאלן בליכוד. הוא אפילו חזר בו מההצהרות כנגד שתי מדינות, אבל השאלה היא מה עושים בעניין של הדרום ורצועת עזה".

הצהרה מפתיעה נוספת של בר לב נוגעת לתפיסתו בכל הנוגע לניהול המשא ומתן עם החמאס: "אני לא בעד לדבר עם החמאס בצורה ישירה, אני בעד לעשות מהלך בינלאומי. יש כאן אינטרסים של מצרים, סעודיה, ארה"ב ואירופה. כולם אומרים בואו נחליש את החמאס, בואו נפתח את עזה לעולם תמורת פירוז ותמורת הפסקת אש ארוכת טווח. אפילו בעיתונות היו אזכורים שהחמאס מדבר על רצון להפסקת אש ארוכת טווח של 5-10 שנים. יש כאן הרבה אינטרסים אזוריים ובינלאומיים ובראש ובראשונה אינטרס ישראלי לנסות לעשות מהלך שיתחיל תהליך שישנה את המציאות בדרום ואולי בהמשכו ישנה את המציאות בכלל באזור שלנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אי אפשר להמשיך יותר עם נתניהו- די.
לכודניק | 28-05-2015 18:50