שפת הגוף: נתניהו מתעב את שרי הבית היהודי - סרוגים

שפת הגוף: נתניהו מתעב את שרי הבית היהודי

המומחה לשפת הגוף קווה שפרן, עקב אחרי הפנים והידיים של נתניהו בעת הרכבת הממשלה. בעוד שאת דרעי הוא חיבק, על בנט ושקד הוא נמנע אפילו מלהסתכל. צפו

שפת הגוף: נתניהו מתעב את שרי הבית היהודי
  לא מסתכל לכיוונו. נתניהו ובנט (צילום: ערוץ הכנסת)

חשבתם שרק במשא ומתן הקואליציוני נתניהו מנסה להשפיל את בנט ושרי הבית היהודי (כמו שעשו אתמול לרב בן דהן במליאה). אז תסתכלו היטב על הסרטון הזה.

קווה שפרן מנכ"ל 'לדעת להופיע' אימוני תקשורת ושפת גוף, הגיע לאולפן ערוץ הכנסת כדי לנתח את תנועותיו של ראש הממשלה בזמן חתימת ההסכמים הקואליציוניים והשבעת הממשלה.

שפרן עוזר לנו לשים לב, למכות הקטנות שנותן נתניהו לכחלון ולבנט בעת לחיצות הידיים, כדי להראות "אני הבוס".

אבל יותר מזה. בעת ירידתו של בנט מדוכן הנאומים בעת השבעתו לממשלה, הוא מחובק על ידי כל חברי הכנסת, למעט נתניהו שמפנה לו עורף ומסתכל במבט זועם לכיוון השני. מאיילת שקד הוא התעלם לחלוטין כשעלה אל הבמה. ואל תפספסו את תגובתה של שרה נתניהו להשבעתה של שקד לשרה.

צפו בקטע ששודר בתכנית "המשחק המרכזי" עם אטילה שומפלבי

צילום: ערוץ הכנסת

עוד בפינה – איפה מרגיש גלעד ארדן בבית ואיפה לא? ומה קרה לח"כ אביגדור ליברמן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
סרוגים אתם מתעסקים בלשון הרע
עדי | 21-05-2015 16:40
2
למה..
| 21-05-2015 18:21
דווקא לבית היהודי יש כוונות טובות. אולי הם קצת מפעילים לחץ מיותר על נתניהו.. אבל כל השאר ניראה לי בסדר. בהצלחה בהמשך.
3
קטע יפה. לשון הרע לא קשור למקרה זה כי אלו אישי ציבור
דורון | 21-05-2015 21:34
וזה דבר שנוגע לכלל הציבור (סתם מקרה שהמצאתי עכשיו- נניח שיש ראש ממשלה שמבקש מציבור כלשהו שיצביע עבורו ומבטיח שנציג המפלגה של אותו ציבור יקבל תפקיד מרכזי בממשלה שהוא יקים, אבל מסתבר שהוא מתעלם ממנו פעם אחר פעם).
4
בס"ד צלותהון בכן מקבל והניא בעותא: סיפר של החפץ חיים
| 22-05-2015 1:35
בס"ד צלותהון בכן מקבל והניא בעותא: סיפר של החפץ חיים זי"ע על כח התפלה: בארץ גליציה היה מנהג בקרב יהודי המקום, שהיו מתאספים מדי שבת קודש לפני תפלת ערבית של מוצאי שבת, לאמירת תהלים בבית הכנסת, והנה באחד השבתות, נכנס יהודי אחד לבית הכנסת, ורואה כיצד עומד יהודי אחר בבית הכנסת באחת הפינות, ואומר תהלים בדביקות, מתוך קירות לבו באופן כה מרגש עד שממש הדביק גם אותו בהתלהבותו, ועל אתר החל אף הוא לומר תהלים ברגש ובלהב, ושניהם בכו ונאו לבם ופיהם להשי"ת, בתהלות דוד בן ישי. מבלי שהאחד ידע מדוע ועל מה בוכה רעהו, לאחר סיום תפילת ערבית, פנה הלה אל היהודי ושאלו , מה כואב לך, ועל מה התפללת, ענה לו האיש יש לי בת שהגיעה לפרקה, ואין בידי כסף להוצאות נישואיה, והיא יושבת בביתי, ואין בידי להושיעה, וגם אם כל השבוע איני רואה הצרה, כי אינני נמצא בבית, אבל בשבת קודש, כשאני שב לביתי, ונמצא כל השבת עם בני משפחתי, רואה אני את צרת הבת מול עיני, ואיני יודע מה לעשות, יותר מאשר לומר פרקי תהלים, ולהתחנן אל הבורא שיושיעני. כששמע השואל את דבריו, אמר לו שמעני אדוני, גם אני יש לי בן מוכשר וירא שמים, ואין בידי פרוטה לפורטה, בשביל הוצאות החתונה, הבה איפה נשתדך בינינו, ואכן כך הוי, צאצאיהם נישאו, ונולדו להם, ארבעה בנים גדולי ישראל, ה"ה רבי יהודה הכהן זצ"ל בעל ה"קונטרס הספקות", רבי חיים הכהן זצ"ל, רבי אריה לייב הכהן הלר זצ"ל בעל ה"קצות החושן" ו"האבני מילואים" ו"שב שמעתתא", ואח נוסף רבי מרדכי זצ"ל ששימש ברבנות בעיר חודרוב. למעשה לכולנו יש כח התפלה החזקה הנ"ל.
5
טוב רבותי, העמדתם בראש המפלגה שלכם
סתם אני | 22-05-2015 9:21
אדם מקסים ככל שיהיה (נכון הייתי מסכימה שיהיה שכן שלנו), אך ביבי שונא אותו שנאה נפשית (ככל שלא תהיה ראויה!). אם רציתם להיות בממשלה של ביבי בלתי אפשרי היה להעמיד את בנט בראש המפלגה. (אין מישהו אחר? שטויות, תמיד יש! צריך לטפח את האדם הראוי).
6
פשוט טיפשים
יוני | 22-05-2015 12:17
כאילו שזה כאב לאחד מהם, זה סתם חלש ולא בא מעליונות,די לחפש בנרות את הנגיעות של נתניהו, למה הם כל כך מנסים להשניא עלינו את ביבי? בסופו של דבר הוא ראש ממשלה טוב. ברור שיש מה לשפר והרבה, אבל כל האלה מווינט ששונאים את ביבי מנסים לגרום לנו גם. ומה שפה לשון הרע זה איזה שטויות מדברים שם בערוץ הכנסת