לקראת פיצול? חברי 'דגל' החרימו את ישיבת הסיעה - סרוגים

לקראת פיצול? חברי 'דגל' החרימו את ישיבת הסיעה

בעקבות חוסר ההסכמה בין 'אגודת ישראל' ל'דגל התורה' אודות הנציג בוועדה למינוי דיינים, החליטו חברי הכנסת של 'דגל' להחרים את ישיבת הסיעה

לקראת פיצול? חברי 'דגל' החרימו את ישיבת הסיעה
  (Yonatan Sindel/FLASH90)

חברי הכנסת של 'דגל התורה', החרימו את ישיבת סיעת 'יהדות התורה' שנערכה היום (שני) בצהריים.

במהלך הישיבה היו אמורים להגיע הצדדים להסכמות בכל הנוגע לחלוקת התפקידים אותם קיבלה המפלגה במסגרת המשא ומתן הקואליציוני, כאשר סלע המחלוקת בין 'אגודת ישראל' ל'דגל התורה' הוא מי יהיה הנציג בוועדה למינוי דיינים.

על פי הדיווח באתר החרדי 'כיכר השבת', במהלך היממה האחרונה ניסו הצדדים להגיע להבנות על מנת להסדיר את הנושאים שעמדו בויכוח אולם מתברר כי עד עתה לא הושגה פריצת דרך במגעים.

בעקבות אי ההסכמות בין הצדדים החליטו חברי 'דגל התורה' להחרים את הפגישה שהתקיימה היום ולבסוף רק נציגי אגודת ישראל – הח"כים יעקב ליצמן, מאיר פרוש, מנחם אליעזר מוזס וישראל אייכלר, השתתפו.

גורמים ב'דגל התורה' מבהירים כי טרם הושגה הסכמה שהוועדה למינוי דיינים תישאר בידי המפלגה האשכנזית חרדית. "לא נאפשר לאגודת ישראל לסחור בנושאים מהותיים ועקרוניים בשביל איזה ג'וב כזה או אחר".

בנוסף, ב'דגל' זועמים גם על כך שבחלוקת התפקידים והן במספר המציגים הם מופלים לרעה וזאת למרות שהם אחראים לרוב אחוזי ההצבעה בבחירות האחרונות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
האם גם בזה הם התייעצו עם הרב שטיינמן..
גיל | 18-05-2015 22:26
2
הנ"ל לא נכון.
| 20-05-2015 13:16
הנ"ל לא נכון. אני אישית ב"ה מקוה לקנות שם דירה ואני חקרתי ודרשתי היטב, ואמת נכון הדבר שאתרה קדישא עזרו ועשו “כיפין על גבי כיפין” מעל גבי שטח של בית הקברות ולא בבית הקברות ממש. וחוץ מזה הרי "הרב המתיר" שהתיר לחפור קברי ישראל בבית שמש גם התיר לחפור הקברים שהם ידועים כקברי ישראל במחתם שנלר. אז אם סומכים עליו, שמותר לחפור קברי ישראל אלו כל דברי דברי שקר הנ"ל מגיע, מהליצן הארור שולזן, שחושב שהוא שליח של הקב"ה לשקר ולכזב נגד הארגון החשוב אתרא קדישא. ולמעשה הוא הס"ם בעצמו, ההורס את היהדות בכל העולם כולו ממש גדול גדול גדול, הוא גם כבש העיר הגדולה בית שמש, כשהתיר לחפור קברי ישראל. ידוע כרב המתיר... גם התיר לחפור קברי ישראל במחתם שנלר בירושלם. עי' משנה סוף סוטה, פני הדור...
3
“לא מעניין לו כלום חוץ מהדאגה לעצמו”
| 21-05-2015 16:31
ליצמן הוא בוגד, “לא מעניין לו כלום חוץ מהדאגה לעצמו” הוא בכלל לא איש אמת, כבר הרבה פעמים התברר שהוא בסך הכל השתמש איתנו ולא מעניין אותו כלום חוץ מהדאגה לעצמו. “לא מעניין אותו כלום חוץ מהדאגה לעצמו” הוא יוצא בכותרות לתקשורת שהוא יסייע לכל מי שיפנה בגלל מלחמת החרדקי”ם המשומדים הכופרים המסיונרים, רק עכשיו הוא מינה עוזר חדש בטלן, בשם אבי דדזק, אתם יודעים מי זה? הוא עבד במדור ביני”ש בתל השומר באולם ההסברה של מנהלת השירות האזרחי, מה שכל גדולי ישראל יצאו נגד, מה שכל גדולי ישראל יצאו נגד, מה שכל גדולי ישראל יצאו נגד, והוא עבד להיות חוטא ומחטיא ועכשיו הוא נהיה העוזר הרישמי של ליצמן, “עוֹשֶׂה מַעֲשֵׂה זִמְרִי וּמְבַקֵּשׁ שָׂכָר כְּפִינְחָס” מרן הצדיק הראש ישיבה שליט”א מי-ם הסכים בזמנו לקבל את האדמו”ר מגור שליט”א, כי למען גזירת הגיוס הוא הסכים לעשות הכל, אבל לא חשבנו שבאמת הכל יהיה צביעות כזאת מליצמן. “ליצמן” = “ליצן מאן” ודו”ק!!! “עוֹשֶׂה מַעֲשֵׂה זִמְרִי וּמְבַקֵּשׁ שָׂכָר כְּפִינְחָס”, “עוֹשֶׂה מַעֲשֵׂה זִמְרִי וּמְבַקֵּשׁ שָׂכָר כְּפִינְחָס”, “עוֹשֶׂה מַעֲשֵׂה זִמְרִי וּמְבַקֵּשׁ שָׂכָר כְּפִינְחָס”...