לביא נגד משרד הדתות: פועל מתוך אג'נדה מגזרית - סרוגים

לביא נגד משרד הדתות: פועל מתוך אג'נדה מגזרית

חברת הכנסת עליזה לביא תוקפת את ההחלטה להעביר את בתי הדין הרבניים ממשרד המשפטים למשרד הדתות."ההחלטה תביא להיחלשות מעמד בית הדין הרבני ולהפחתה בכמות בני הזוג המעוניינים להינשא דרכו"

לביא נגד משרד הדתות: פועל מתוך אג'נדה מגזרית
  (פלאש90)

חברת הכנסת, דר' עליזה לביא (יש עתיד), הגישה הצעה דחופה לסדר ותקפה את העברתם של בתי הדין הרבניים מסמכות משרד המשפטים למשרד לשירותי דת.

לדבריה: "בתי הדין הרבניים עוברים מסמכות משרד המשפטים למשרד לשירותי דת. בכך, הביא ההסכם הקואליציוני להחרגת בתי הדין הרבנים מהפיקוח האזרחי של משרד המשפטים המוחל על כל יתר הערכאות השיפוטיות בישראל".

"במקום זאת", הוסיפה לביא, "יועברו בתי הדין הרבניים למשרד נטול יכולת פיקוח ממשית הפועל מתוך אג'נדה מגזרית ולא מתוך אחריות לכלל אזרחי ישראל המושפעים ממנו אף הם".

עוד הוסיפה לביא כי "מדובר בנסיגה לאחור, בפגיעה בערכים הדמוקרטיים של מדינת ישראל ובפגיעה במעמד הנשים. זו לא הדרך להביא לאהבת ישראל ולחיזוק מעמדה של היהדות. זו פגיעה קשה בהתמודדות עם בעיית העגונות ומסורבות הגט והדבר ללא ספק יביא גם להיחלשות מעמד בית הדין הרבני ולהפחתה בכמות בני הזוג המעוניינים להינשא דרכו"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ומתוך איזה אג'נדה את פועלת. אפשר לחשוב שאת פועלת לתיקון
סתם אני | 10-05-2015 17:40
האנושות. באג'נדה שלנו יש תיקון עולם אך במלכות ש-ד-י ולא תקונים אופנתיים.
2
מבחינך כל התורה מיותרת אז תאמרי את האמת. בלופרית.
בני | 11-05-2015 0:31
3
שמישהו יספר לעליזה שלא מתחתנים דרך בתי הדין הרבניים
האחד | 11-05-2015 9:06
אלא דרך הרבנות. בתי דין אמונים על דין, גירושין, ממונות , נזיקין ושאר מרעין בישין ממש לא נישואין אבל כדרכה של "יש עתיד" - הופכים את השקר לאמת ומתחלים להאמין בו