אלעזר שטרן: "לראשונה מאז חורבן הבית - שרת ספורט מהציונות הדתית"

אלעזר שטרן: "לראשונה מאז חורבן הבית - שרת ספורט מהציונות הדתית"

חבר הכנסת לשעבר, אלעזר שטרן, תוקף את ההסכם הקואליציוני בן 'הליכוד' למפלגות החרדיות, ושולח עקיצה גם ל'הבית היהודי'. "לראשונה מאז חורבן הבית שרת ספורט מהציונות הדתית"

author-image
"הישג הסטורי; לציונות הדתית תהיה שרת ספורט"
  (Miriam Alster/FLASH90)

חבר הכנסת לשעבר, אלעזר שטרן, תוקף הבוקר (שלישי) את ההסכם הקואליציוני בין 'הליכוד' למפלגות החרדיות ש"ס ו'יהדות התורה'. ומאשים את נתניהו במכירת היהדות ל"חרדים קיצוניים", כלשונו.

תחת הכותרת הצינית "מסתמן הישג היסטורי: לראשונה מאז חורבן הבית שרת ספורט מהציונות הדתית", תקף שטרן את נתניהו וכתב כי "ראש הממשלה מכר את יהדותה של מדינת ישראל לחרדים קיצוניים".

לדבריו: "אם לא די בכך הוא ביזה את שלטון החוק בכך שהסכים לביטול חוקים שהוא תמך בהם (לומר לך: אל תתייחס ברצינות לחוקים, המתן שנה ושנתיים ונשנה אותם), בכך נתניהו פגע אנושות במערכת הפוליטית ויותר מכך באמון הציבור בפוליטיקאים".

"אנשיו מדברים על "העם אמר את דברו" כאילו כל העם אלו ששת המנדטים של יהדות התורה בעוד שאפילו רבע מהעם (מצביעי הליכוד) לא העלו בדעתם שזה מה שהוא מתכנן להם לאחר הבחירות", הדגיש שטרן.

"אז מה אם בוטל השוויון בנטל? אז מה אם נבלם הסיכוי למהפכה בגיור (שבנט התחייב עליה באופן אישי)? אז מה אם יהדותה של המדינה נמכרה לקיצונים שבמנהיגי החרדים? אז מה אם בגדנו בייעוד המרכזי של הציונות הדתית – שמירת זהותה היהודית של מדינת ישראל? אז מה?", תקף שטרן.

"כל זה מתגמד מול ההישג ההיסטורי: לראשונה מאז חורבן הבית לציונות הדתית תהיה שרת ספורט", חזר שטרן על דבריו והוסיף כי "אולי בסופו של דבר ילמדו בבית היהודי שאם אפשר לוותר על שר חוץ לטובת אופייה היהודי – דמוקרטי של מדינת ישראל אפשר בוודאי לוותר על שרת ספורט".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
"ויפתח ה' את פי ה..."
יהודי פשוט | 05-05-2015 11:37
י
2
אני לא סובל אותו, אבל מה לעשות הוא צודק.
freebird | 05-05-2015 12:36
אם לבית היהודי יש שכל, שישלחו את ביבי לאופוזיציה ואפילו לבחירות. כמה השפלות אפשר לספוג? שימו לב להודעת הליכוד. ההצעה חסרת התקדים נותנת לנו תוספות אדירות לחינוך הדתי והשפעה על החטיבה להתיישבות. וזהו. אין לנו אמירה כלל ישראלית. זו רק מפלגת מתנחלים ובורגנים אשכנזים שרוצים הנחה בחינוך ילדיהם. ילדי הכאפות של הליכוד? נדע מחר בחצות.
3
אז אמר
האחד | 05-05-2015 12:53
שטרן הפך ללא רלוונטי מחפש קצת צומי, עוד יום , יומיים , שבועיים ושם שטרן ישכח ויהפוך לזכרון עמום על כך שפעם היה יהודי חובש כיפה שהיה בעד תחבורה ציבורית בשבת.......... משהו שמספרים לילדים לפני השינה , מה קורה ליהודי שמתחיל לחפף במצוות.
4
עדיף שר הספורט מאשר גיורי אלעזר שטרן.
| 05-05-2015 14:50
5
איזה איש קטן
יעל | 13-05-2015 22:24
אם כל נסיונו הצבאי, מדובר פשוט בעלבון לאינטלגנציה. איילת 10 רמות מעליו