חזרה מנפאל וסיפרה: "השבת הצילה אותי" - סרוגים

חזרה מנפאל וסיפרה: "השבת הצילה אותי"

מיכל שמעון, תושבת קריית ארבע חברון חזרה אתמול מנפאל לאחר טיול שכלל בסופו עזרה לצוות השדה של צה"ל. "אני בהחלט מאמינה שבזכות שמירת השבת ניצלתי"

author-image
חזרה מנפאל וסיפרה: "השבת הצילה אותי"
  מיכל שמעון בדרך הביתה מנפאל (באדיבות המצולמת)

רעידת האדמה שפקדה את נפאל בשבוע שעבר תפסה לא מעט ישראלים במהלך הטיול הגדול שלהם למזרח. בין הישראלים הייתה גם מיכל שמעון, תושבת קריית ארבע חברון, שטיילה באזור בחודש האחרון כאשר רעידת האדמה חתמה את הטיול שלה אותו סיימה עם חזרתה אתמול (א') ארצה בהרקולס של חיל האוויר לאחר שסייעה בבית חולים שדה שצה"ל הקים על מנת לסייע לנפאלים.

"צה"ל ארגנו בית חולים מדהים שלא הרגיש כלל כמו בית חולים שדה שכלל מחלקות מתקדמות וציוד מתקדם מאוד והצוות פשוט דאג להכל", היא מספרת. "אני למעשה טיילתי לבד, סיימתי 'טרק' בחמישי והגעתי לבגנס שזה אגם סמוך לפוקרה שהייתה מחוץ לאזורי הפגיעה וכך למעשה ניצלתי מרעידת האדמה עצמה שהתרחשה בשבת, כך שאני בהחלט מאמינה שבזכות שמירת השבת ניצלתי. אני מבקשת להודות לבית חב"ד בקטמנדו בהובלת הרב חזקי וחני ליפשיץ שעשו עבודה מדהימה בסיוע ובחילוצים ובאמת שמגיע להם את מירב הקרדיט".

נפאל 562

מיכל שמעון בבית החולים הישראלי בנפאל (באדיבות המצולמת)

 

לקריית ארבע חברון שבה היא מתגוררת היא הגיעה הבוקר . "הגעתי די במפתיע ומוקדם מהצפוי, אני כל הזמן מקבלת הודעות וטלפונים. כל אנשי השכונה שמחו שחזרתי לארץ, שהגעתי הביתה בשלום. ההורים מספרים על הקהילה התומכת מסביב לאורך כל האירוע שגרם להוריי ללחץ ולמתח רב".

מלאכי לוינגר, ראש מועצת קריית ארבע חברון, מציין כי "אביה של מיכל הוא ידיד ותיק וכולנו היינו יחד איתו ברגעי הדאגה, שמחנו לשמוע שמיכל חזרה הביתה בשלום וכולנו תקווה כי בקרוב יחזרו כמו מיכל כל שאר הישראלים בריאים ושלמים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל הבנות עקיבא למינהן נהיות יותר חילוניות...
דניאל | 05-05-2015 19:06
איפה הצניעות ואיפה שמירת ההלכה? מי גבר הירא שמים שישא בנות כאלו?
2
ל1 לא יפה לדבר
| 16-05-2015 23:37
כך על בת ישראל.