איוב קרא: "נתניהו ימצא את הדרך להכניס את הרצוג"

איוב קרא: "נתניהו ימצא את הדרך להכניס את הרצוג"

חבר הכנסת מהליכוד מבהיר כי קיים סיכוי גדול שנתניהו יקים בחודשים הקרובים ממשלת אחדות. "ליברמן לא רוצה להיכנס אז נוכל לתת להרצוג את התיקים שלו"

"נתניהו ימצא את הדרך להכניס את הרצוג"
  (Yossi Zamir/Flash90)

חבר הכנסת איוב קרא (הליכוד), המתמודד בימים אלו לקבל משרת שר בממשלת נתניהו, הבהיר אמש (ראשון) באיזה משרד הוא רוצה להיות.

בריאיון לתכנית 'פותחים עניין' עם יהודה שלזינגר ושמואל בן עטר ב'קול ברמה', אמר קרא:"אני רוצה לשרת את עם ישראל בדיוק כמו שיתרו שירת את עם ישראל".

"אני מקווה להיות השר של התקשורת, או הנגב והגליל או שיתוף פעולה אזורי כי אני רוצה לפעול כדי לקרב את השלום, וכל המדינות שבעלי עניין ואינטרס מול איראן, ולדאוג ליהודים שנמצאים במדינות ערב".

קרא התייחס למשא ומתן הקואליציוני והבהיר כי לאחר שיחה שקיים עם יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, קיים סיכוי של ממש להקמת ממשלת אחדות.

"שאלתי אותו למה הוא לא מצטרף הוא אמר שהוא לא פוסל", סיפר קרא.

לדבריו: "כל מה שאמרתי אמרתי לביבי, אני מעריך שראש הממשלה משאיר אופציה כזאת להמשך הדרך. כרגע תהיה ממשלה לאומית, ובהמשך ימצאו את הדרך להכניס את הרצוג. אנחנו גם יכולים להכניס את הרצוג בלי להוציא אף אחד".

קרא הבהיר כי חוסר רצונו של ליברמן להיכנס לממשלה יקל על נתניהו להכניס את הרצוג: "זו הפעם הראשונה שליברמן לא רוצה להיכנס אז יש לנו שני שרים למחנה הציוני. אני לא אמרתי את כל האינפורמציה שאני יכול לספר, אבל אם תשאל אותי אם זה סביר שזה יקרה בחודשים הקרובים, התשובה היא זה יכול להיות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ביבי קיבלת הזדמנות של פעם בחיים!
דוד | 04-05-2015 11:38
הכל משמים ואנו רואים כמה בנט ןליברמן ממררים את החיים של כולם זה מצויין ממשלת אחדות וזה מה שהעם רוצה רק שיעשה את זה בשקט ומהר ולפני שהוא סוגר עם בנט היום!!!!!!