תושבי עמונה מקימים מאהל מחאה מול בתיהם של בנט ואלקין

תושבי עמונה מקימים מאהל מחאה מול בתיהם של בנט ואלקין

תושבי עמונה מגבירים את הלחץ כלפי הליכוד והבית היהודי בדרישה להכניס את 'חוק ההסדרה' להסכם הקואליציוני. הערב הם יקימו מאהל מחאה מול בתיהם של נפתלי בנט ברעננה וזאב אלקין בכפר אלדד. "בואו לישון באוהלים - בכדי לשמור על הבתים"

author-image
תושבי עמונה מקימים אוהלים מול ביתו של בנט
  מגבירים את צעדי המחאה. עמונה (נעם מוסקוביץ'/ פלאש90)

בישוב עמונה, בו חוששים התושבים מפני הריסת בתים בשל החלטת בג"צ, מתכוונים להגביר את צעדי המחאה נגד ההרס המסתמן.

התושבים טוענים כי כעת, ערב הקמת הממשלה ובניית ההסכמים הקואליציוניים בין הליכוד והבית היהודי, זו "שעת המבחן של נפתלי בנט, זאב אלקין, איילת שקד יריב לוין – מבחנם של אנשי ארץ ישראל האמיתיים בליכוד".

"הגיע הזמן לעשות מעשה" קוראים התושבים, "הממשלה הבאה צריכה לקחת אחריות ולהסדיר את כל הישובים בחקיקה בכנסת. חקיקה פשוטה וברורה, שמבטיחה פיצוי כספי לתובע ממשי שיוכיח את בעלותו (באופן 'מופלא' ברוב המקומות אין תובע כזה), ותמנע את הריסת הבתים והישובים. חוק שיחזיר את ההגיון לספר החוקים של מדינת ישראל, ויציל בוודאות את הישוב עמונה ושכונת מצפה כרמים ואת כל 2000 המבים והמשפחות מפינוי." כותבים התושבים כשהם מתכוונים ל'חוק ההסדרה' שהופל על ידי הליכוד בכנסת ה-18.

החל מהערב מקים מטה המחאה של עמונה מאהל מחאה בשני מוקדים הראשון מול ביתו של ראש הבית היהודי נפתלי בנט ברעננה, והשני מול ביתו של יו"ר סיעת הליכוד זאב אלקין בכפר אלדד בגוש עציון. במטה המחאה קוראים לנוער: "בואו לישון באוהלים – בכדי לשמור על הבתים. בואו עם הרבה שמחה ואנרגיה – בכדי לתת לאנשי הציבור את הכוח הנדרש להם לחוקק את חוק ההסדרה."

מוקדם יותר היום פרסמנו בסרוגים מכתב של כששים חברי מרכז הבית היהודי הקורא לבנט להכניס את נושא 'חוק ההסדרה' להסכם הקואליציוני בין הבית היהודי והליכוד. בין החותמים על המכתב פעילים ותיקים ובעלי תפקידים בבית היהודי ברחבי הארץ ובהם: איציק דיעי סגן ראש העיר פתח תקוה, גדי מלכא סגן ראש העיר צפת, אלון יוניאן מנכ"ל החברה הכלכלית קרית ארבע, דוידי בן ציון יו"ר פורום השומרון, יוחאי עזרא יו"ר פורום צפון ועוד.  "על מנת למנוע מציאות חמורה זו אנו מבקשים ממך מקרב לב, אל תוותר על הכנסת חוק ההסדרה להסכם הקואליציוני. זה הפתרון היחיד שיעשה סוף לסאגת הפינויים וההרס ביהודה ושמרון. ההתיישבות סומכת עליך!",  נכתב בפנייה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חבל לכם על הזמן תעבדו בשיטה של גבעת האולפנה בבית אל
אלישמע | 03-05-2015 18:02
המדינה לא תקדם את חוק ההסדרה והפינוי בו יבוא תעשו כל מאמץ לסחוט את קופת המדינה לטובתכם האישית כמו שעשו בגבעת האולפנה שבבוקר יצא הרב שלהם בקריאות קודש למסור את הנפש על הגבעה ובצהרים הורה לכולם להתפנות בהסכמה ואף שלח את אנשיו להכות את נערי הגבעות שבאו למחות וכך סחט את כספי המדינה לבניית בתים חדשים ובניית ישיבה חדשה בסחיטה והכל כמובן לשם שמיים
2
תושבי עמונה לא ימכרו את האדמה תמורת כסף זה לא בית אל
חיים | 04-05-2015 10:21
מה שעשו ישיבת בית אל בנוגע לבתים שנהרסו בגבעת האולפנה זה יזכר לדראון עולם איך תמורת כסף והרבה מאד כסף שיתפו פעולה בפינוי ארץ ישראל וכמובן שהכל נעשה בחסות רוחנית כולל בניית ישבה חדשה ומפוארת
3
חיים - זו לא אדמתם, זו אדמה שהם גזלו !!! די לעברינים
| 04-05-2015 14:09