"נתניהו נוקם בי בגלל שסירבתי להצטרף לליכוד" - סרוגים

"נתניהו נוקם בי בגלל שסירבתי להצטרף לליכוד"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טרפד את מינויה של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס ליו"ר ועדת העבודה והרווחה וזאת לאחר שלא הסכימה להצטרף לליכוד, כך מדווח 'ידיעות אחרונות'. בפוסט שהעלתה לעמוד הפייסבוק שלה אישרה חברת הכנסת את הפרטים

author-image
"נתניהו נוקם בי בגלל שסירבתי להצטרף לליכוד"
  (Miriam Alster/Flash90)

האם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פעל לטרפוד מינויה של חברת הכנסת אורלי לוי – אבקסיס ליו"ר ועדת העבודה והרווחה?

גורמים במפלגת 'ישראל ביתנו' טוענים כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, טרפד את מינויה של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס ליו"ר ועדת העבודה והרווחה, וזאת כנקמה על חוסר היענותה להצעתו להצטרף לליכוד, כך מדווח הבוקר (ראשון) העיתון ידיעות אחרונות.

על פי הדיווח, ועדת העבודה והרווחה אמנם כבר נמסרה למשה כחלון, אך כחלון שמעוניין בהצטרפותה של 'ישראל ביתנו' לקואליציה ויתר עליה לטובת ליברמן, אלא שנתניהו מתנגד לכך בתוקף.

בעקבות הדיווח בידיעות אחרונות העלתה חברת הכנסת לוי – אבקסיס פוסט בעמוד הפייסבוק שלה ובו היא מאשרת את הפרטים.

לדבריה: "במשך תקופה ארוכה העדפתי לא להתייחס לנעשה בחדרי המשא ומתן הקואליציוני גם כשידעתי על המאמצים למנוע ממני להתמנות ליו"ר ועדת עבודה ורווחה, אבל מאחר וראיתי את הפרסום הבוקר בידיעות אחרונות שממש לא רחוק מהמציאות מאחורי הקלעים, חשוב לי להבהיר כמה דברים".

לוי – אבקסיס מבהירה כי "לא ביקשתי לעצמי תפקידי שררה ולא תפקיד של שרה. ביקשתי שיתנו לי להמשיך לעבוד, וכיוונתי לכך שאמשיך לעשות זאת בנושאים בהם אני מאמינה, מבינה ושבהם כבר התמקצעתי בשתי הכנסות הקודמות, וזה אומר להתמנות לראשות וועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת".

"אבל, לצערי אני יודעת בוודאות מלאה שראש הממשלה אמנם הורה לצוות המשא ומתן של הליכוד לוותר על ראשות ועדה חשובה זו, וידוע לי גם כי מפלגת כולנו לא התעקשה לקבל אותה, אבל באותה הוראה מלמעלה נאמר לא לאפשר לי להתמנות לעמוד בראשה.
מצער אותי מאד לגלות את ההתנגדות הנחרצת הזו, שכל כולה משיקולים לא ענייניים וכסוג של 'עונש', אולי על כך שיש אנשי ציבור שבאמת מנסים לעשות את העבודה לשמה הם נבחרו, והיא לשרת את העם ולהלחם עבור האוכלוסיות שזקוקות לכך ביותר".

"אז אני לא יודעת מה כל כך מפחיד אותם, אבל אני יכולה להבטיח לכם שלא אפסיק להילחם עבורכם וגם במקרה הזה ממש לא נאמרה המילה האחרונה", חתמה לוי – אבקסיס.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מקוה שנתניהו לא יצליח להקים ממשלה
משה | 03-05-2015 12:45