"אל תיקח את תיק החקלאות ללא המשרד לפיתוח הנגב והגליל" - סרוגים

"אל תיקח את תיק החקלאות ללא המשרד לפיתוח הנגב והגליל"

לחץ מהשטח: יו"ר האיחוד הלאומי, השר אורי אריאל, נקרא על ידי חברי מרכז המפלגה שלא להסכים לקבל את תיק החקלאות ללא האחריות על המשרד לפיתוח הנגב והגליל, אותו דורשת גם ש"ס

author-image
"אל תיקח את תיק החקלאות ללא המשרד לפיתוח הנגב והגליל"
  (Yonatan Sindel/Flash90)

חברי המרכז של מפלגת 'האיחוד הלאומי – תקומה' שיגרו מכתב תמיכה וחיזוק ליו"ר המפלגה, השר אורי אריאל, ולחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', וברכו אותם על עמידתם האיתנה על נושאים מהותיים במהלך המשא ומתן הקואליציוני עם 'הליכוד'.

במכתב, שמחזק גם את יו"ר מפלגת 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט, כתבו חברי המרכז לאורי אריאל, הצפוי להתמנות לשר החקלאות, שלא יסכים לקבל את האחריות על המשרד ללא קבלת אחריות גם על המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

"חברי מרכז האיחוד הלאומי – תקומה מחזקים את יו"ר המפלגה השר אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ' ומפלגת הבית היהודי כולה והעומד בראשה השר נפתלי בנט, בעמידה האיתנה אל מול הליכוד בנושאים המהותיים אשר בלעדיהם אין טעם בכניסה לממשלת ימין שמממשת את מדיניות השמאל. עדיפה ישיבה באופוזיציה על פני חברות בממשלה שכזו", לשון המכתב.

בהמשך פירטו חברי המרכז את הדרישות עליהן אריאל חייב להתעקש במשא ומתן מול 'הליכוד'.

"אנו קוראים למנהיגי המפלגה להמשיך לעמוד בעוז על הנושאים החשובים", כתבו חברי המרכז ופירטו: "חיזוק מפעל ההתיישבות – בנייה, שיווק ותכנון בירושלים וביהודה ושומרון, חוק ההסדרה ונרמול החיים ביהודה ושומרון. בתחום המשפטי – חקיקה שתביא להגבלת שלטון הדיקטטורה המשפטית".

עוד הוסיפו כי יש לדרוש "תחת משרד החקלאות כלי עבודה וסמכויות התיישבותיות בהן האחריות למשרד לפיתוח הנגב והגליל, החטיבה להתיישבות והרשות להסדרת התיישבות הבדואים. כלי עבודה אלו הכרחיים להמשך ביסוס מפעל ההתיישבות ברחבי הארץ".

כאמור, המשא ומתן הקואליציוני מול 'הליכוד' נקלע למבוי סתום לאחר שבבית היהודי מתעקשים לקבל אחיזה בשירותי הדת. בנוסף, סירובו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להעניק להיענות לדרישתו של בנט לתוספת תקציב של מיליארד שקלים למשרד החינוך, גם היא מהווה מכשול במגעים בין הצדדים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
את אריאל לא מענין כלל המישרד
| 30-04-2015 9:50
הוא רק מתענין איך יוכל לחלק את תקציב המישרד למקורבים. לא מעניין אותן פיתוח הנגב והגליל כללץ מצידו שקראו לזה המישרד לפיתוח הממטרות. כל עןד יש תקציב וג'ובים שאפשר לחלק אז הכל טוב
2
למספר 1 - שטוף את הפה
משה | 30-04-2015 10:29
כאשר אתה מדבר על אורי אריאל. הפוליטקאי היחיד שעובד באמת לשם שמים בלי רצון לקרדיט
3
בית יהודי נמאסתם
מנחם | 30-04-2015 11:08
כל יום הם רוצים משהוא אחר.... מזל שלא מבקשים להיות ראש ממשלה כולל סגן שר אוצר .. וואו וגם שר חוץ וגם שר ביטחון כי בגללם אין 61
4
הבית היהווי גרועים מו החרדים
| 30-04-2015 20:31
החרדים פועלים לפחות ביושר ולא יוצרים מצג שווא. מה לאריאל ולחקלאות?
5
נו. מתי מתאחדים? די לפלגים.
איש הבית היהודי | 03-05-2015 1:35