שיפור במצבה של שירה קליין: תועבר לשיקום - סרוגים

שיפור במצבה של שירה קליין: תועבר לשיקום

שירה קליין, פצועת פיגוע הדריסה בצומת הגבעה הצרפתית, צפויה להשתחרר מחר מהמחלקה האורטופדית בבית החולים הדסה עין כרם לטיפולי שיקום בתל השומר. מוקדם יותר הותר לפרסום סרטון הדריסה בו נרצח שלום שרקי הי"ד

author-image
שיפור במצבה של שירה קליין: תועבר לשיקום
  (Hadas Parush/Flash90)

שירה קליין, פצועת פיגוע הדריסה בצומת הגבעה הצרפתית, צפויה להשתחרר מחר (חמישי) מהמחלקה האורטופדית בבית החולים הדסה עין כרם לטיפולי שיקום בתל השומר.

פרופ׳ אירי ליברגל, מנהל המערך האורטופדי בהדסה, שאף ניתח את שירה, אמר: "שירה אשר הגיעה להדסה לפני כשבועיים במצב קשה מאוד משתחררת כשהיא במצב טוב ויציב בהחלט, לאחר שטופלה על ידי צוות הטראומה של בית החולים ובכלל זה נוירוכירורגים ואורטופדים".

מוקדם יותר התירה משטרת ישראל לפרסום את סרטון הפיגוע המתעד את דריסתו של שרקי הי"ד.

כזכור, שירה קליין נפצעה באורח קשה בפיגוע הדריסה בו נרצח שלום שרקי הי"ד לפני כשבועיים.

כזכור, לפני כשבועיים התקבלו קריאות במוקד מד"א מרחב ירושלים על 2 בני אדם שנפגעו מרכב בעת שהמתינו בתחנת אוטובוס בשדרות חיים בר לב פינת שדרות אשכול בגבעה הצרפתית בירושלים.

מייד עם קבלת הקריאה הוזנקו למקום חובשים ופאראמדיקים כונני מד"א רכובים על אופנועים , אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א.

החובשים והפאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביה"ח הדסה עין כרם, 2 נפגעים קשה, בהם : גבר כבן 30 עם פגיעת ראש מורדם ומונשם, שלאחר מכן נפטר מפצעיו. וצעירה כבת 20 עם פגיעת ראש מורדמת ומונשמת.

מספר ימים אחרי פיגוע הדריסה סירבו במשטרה לפרסם כי אכן מדובר ברצח מכוון ובדקו גם את החשש לפיו מדובר בתאונת דרכים.

נזכיר, כי באחד הדיונים להארכת מעצרו של המחבל חאלד קוטינה, טען עורך דינו כי מדובר ב"תאונת דרכים רגילה וסבירה בנסיבות היום". את דבריו תלה מסיס בכך ש"ירד גשם עז".

בסופו של דבר לאחר בדיקות נוספות של האירוע הודיעה משטרת ישראל כי המשטרה הודיעה כי מדובר ברצח בכוונה תחילה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו