נרשמת לנישואין בירושלים? קבלי טבילות חינם לשנה

נרשמת לנישואין בירושלים? קבלי טבילות חינם לשנה

נרשמת לנישואין בי-ם? קבלי טבילות חינם לשנה
  טבילה חינם למשך שנה (אורי לנץ/פלאש90)

במועצה הדתית בירושלים הולכים לקראת הזוגות הנרשמות לנישואין בירושלים ומציעים טבילה חינם למשך שנה במקוואות הפרושים ברחי העיר.

יו"ר המועצה הדתית יהושע ישי הנחה את אגף המקוואות במועצה הדתית להעניק לנשים הנישאות בירושלים צ'יפ אלקטרוני שיאפשר להן כניסה בחינם למקוואות בניהול המועצה הדתית. הנשים תעברנה את הצ'יפ בכניסה למקווה ובכך תוכלנה להיכנס באופן אוטומטי למשך שנה מאז חתונתן.

הנחייתו של ישי לרכוש את הצ'יפים האלקטרוניים הגיע לאחר שההוראה הקודמת נתקלה בבעייה טכנית. שנשים רבות נאלצו להסביר לבלניות במקוואות כי הן זכאיות לטבילה חינם ולהציג תעודות זהות על מנת להוכיח שהן נמצאות בשנתן הראשונה לנישואין.

לדברי ישי כחלק מהשירות לציבור, הוא החליט להקל על הנשים ולמנוע מהן את הצורך להוכיח כי הן זכאיות לכניסה חינם. "הצ'יפ האלקטרוני יחסוך להן את כל השאלות והן יוכלו להיכנס באופן מיידי למקווה. אחרי שנה הוא יפוג באופן אוטומטי ויחדל משימוש", מסביר ישי. לדבריו, המועצה הדתית מעניקה לכל אישה שבאה להירשם לנישואין אצלה במשך שנה שלמה טבילה חינם במקוואות. "כחלק מהרצון שלנו להעניק שירות לצרכני שירותי הדת אנחנו מנסים כל הזמן לשפר את השירות ולקדם את היחס לתושבים והצ'יפ הוא אחד מצעדים אלו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
פתיון מעליב
ירושלמית | 01-05-2015 8:45
זו הנחיה ישנה מנוהל משרד הדתות בכל הארץ ולא טובה של עיר זו או אחרת. בלי טובות. שרבנות ירושלים יפתו אותנו ביחס מכבד ונעים במקואות.