במבצע לילי לכדה המשטרה מאה שב"חים - סרוגים

במבצע לילי לכדה המשטרה מאה שב"חים

המשטרה ומג"ב ביצעו לפנות בוקר מבצע רחב היקף לאיתורם ומעצרם של שוהים בלתי חוקיים, במהלך הפשיטה נתפס ובו למעלה ממאה שב"חים חלקם חשודים בעלי רקע בטחוני ופלילי. צפו במעצר

במבצע לילי לכדה המשטרה מאה שב"חים
  השב"חים שנתפסו בניצנים (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

המשטרה ומשמר הגבול ביצעו הלילה מבצע גדול ללכידת שוהים בלתי חוקיים (שב"חים) באזור מישור החוף הדרומי.

בשעות הבוקר המוקדמות החלו לוחמי היחידית הכפרית מרחב לכיש בשילוב כוחות נוספים של יחידת התצפיות של משמר הגבול והיחידה המרכזית של ימ״ר מג״ב דרום להיערך לפשיטה על מיקום שעל פי מידע מודיעיני מקדים נמצאים בו למעלה ממאה שב"חים אשר חלקם על פי החשד מעורבים בפלילים ויוצאים את המתחם בשעות הלילה ומבצעים פריצות לבתים ועבירות רכוש אחרות,

הלוחמים התמקמו באזור ניצנים כאשר הם חוסמים את דרכי המילוט האפשריות של החשודים ומכינים מארבים מקדימים ותצפיות בכדי לתפוס חשודים נמלטים.

״המידע על מיקומם של החשודים היה מדוייק והיערכות של הלוחמים נמשכה מספר ימים, בעזרת צוות תצפיות הגענו למקום במהירות וביצענו את המשימה״, מספר מפקד המבצע בשטח קמב״צ כפרית לכיש פקד אבי שטרן.

בכוחות גדולים בלווי מסוק הגיעו הלוחמים בידיעה שמדובר בכמות גדולה של שוהים בלתי חוקיים מאזור חברון ולכן גם נערכו בכוחות גדולים למקרה של אירוע חריג כשמודבר בכמות כזו של שוהים בלתי חוקיים. ההתגנבות הארוכה עד למתחם החשודים השתלמה וכאשר הגיעו לוחמי משמר הגבול אל יעדם החשודים עדיין לא הרגישו בנוכחותם, למעט מספר חשודים אשר ניסה להימלט בעת זיהוי הכוחות אך גם הם נתפסו לאחר מרדף רגלי קצר.

צפו בלכידת השב"חים

(צילום: חטיבת דובר המשטרה)


נצ"מ אשר לוי מפקד מרחב מג"ב דרום ציין: ״מדובר במבצע שמתנהל בכל חלקי הארץ שמטרתו איתור מחוללי הפשיעה הן בהיבט הביטחוני והן בהיבט הפלילי. בכל ימות השנה הלוחמים מבצעים מגוון פעילויות שתכליתן צמצום עבירות השב"ח. אנחנו נמשיך בפעילות הנחושה והעיקשת כנגד מפרי החוק, וביניהם כלל המעורבים בעבירות השהייה הבלתי חוקית"

בסיום המבצע נתפסו 86 שב״ח ללא אישורי כניסה למדינת ישראל ונלקחו לחקירות בתחנת קריית מלאכי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו