גוברת התסיסה בליכוד: "הצבענו לך, לא לבנט" - סרוגים

גוברת התסיסה בליכוד: "הצבענו לך, לא לבנט"

על רקע חלוקת התיקים המסתמנת, פעילים רבים בליכוד שיגרו מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובו הם דורשים שלא יקפח את חברי הליכוד וישאיר תיקים בכירים במפלגה. "אנו עומדים במצב בו, לצערנו, המפלגות הקטנות סוחטות את המפלגה השלטת"

גוברת התסיסה בליכוד: "הצבענו לך, לא לבנט"
  (Avshalom Shoshani/POOL)

המשא ומתן הקואליציוני נכנס ליישורת האחרונה, ותהליך חלוקת התיקים גורם ללחץ רב על ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כאשר כל העת הוא נאלץ לתמרן בין רצונן של השותפות הקואליציוניות העתידיות, לבין "הרעב" של חברי מפלגתו לקבל שדרוג.

לאחר שקולות אכזבה ותסכול נשמעו מצד בכירים בליכוד, ביניהם השר גלעד ארדן שהביע את מורת רוחו מכך שתיק החינוך יימסר לבית היהודי', כעת נראה כי ההבנה שנתניהו מחלק את כל התיקים הבכירים למפלגות הקטנות, מתחיל לחלחל למטה.

קבוצה של פעילים במפלגת 'הליכוד' מהערים ירוחם, ערד ודימונה, שיגרה מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, ובו דרישה להעניק לחברי הליכוד תפקידים בכירים כיאה להישג של המפלגה בבחירות האחרונות.

תחת הכותרת “הבגידה הגדולה" כתבו הפעילים: "הבגידה הגדולה, אדוני ראש הממשלה, תהיה אם תושיב אותנו במשבצת המטומטמים והפראיירים. הצבענו לליכוד כי אנחנו מאמינים במפלגה וברשימה המצוינת שלה. התפקדנו באלפים לתנועה והרכבנו עבורה את הרשימה הכי טובה שאפשר לכנסת ישראל. בחוכמת המונים והיגיון קולקטיבי שכל מפלגה יכולה רק לקנא בו, תגמלנו את השרים והח"כים על עבודה קשה ושיבצנו כל אחד מהם במקום לו הוא ראוי".

עוד הוסיפו הפעילים כי "הלכנו לבחירות מאוד קשות ו"ירקנו דם" עבור מפלגה ורשימה שהאמנו בה. הגענו להישג אדיר של שלושים מנדטים, וכעת אנו עומדים במצב בו, לצערנו, המפלגות הקטנות סוחטות את המפלגה השלטת. חומדות את היקר לנו מכל את משרדי הפנים והחינוך החוץ והשיכון".

"אנחנו מליון איש", הזכירו הפעילים לראש הממשלה. "הצבענו ברגליים לליכוד, לא לכחלון, לא לבנט ולא לישראל ביתנו, אנחנו בהמונינו הצבענו ליכוד גדול וחזק. מכאן אנו יוצאים בקריאה אליך אדוני ראש הממשלה, לשמור על נאמנותך לאותם מיליון איש ששמו 'מחל' בקלפי, ולתת ייצוג הולם ומשמעותי לחברי הכנסת בליכוד בשורת השרים המשפיעים".

"אנו קוראים לך להיות נאמן לבוחרי הליכוד האמיתיים, ולא לתת לשרי הליכוד את התחושה שהדרך היחידה להגיע לתיק משמעותי היא "לערוק" מהליכוד כפי שעשו זאת בבחירות האחרונות", הוסיפו הפעילים.

בסיום המכתב כתבו הפעילים: "אל תבזה ותוזיל את ההליך הדמוקרטי, הן הפנימי (הפריימריז) והן הממלכתי (הבחירות לכנסת), תן לליכוד את הכבוד הראוי לו ואת הביטוי שמגיע למפלגה הגדולה ביותר, תן לתושבי הפריפריה את הביטוי לקולם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
עוד שנתיים שהממשלה תתפרק,
אפי | 28-04-2015 11:29
ביבי יחזור על הטקסטים הקבועים כמו "כפו עלי" ואז "אי אפשר למשול עם 30 מנדטים" חחח
2
הם לא אנשים חכמים במיוחד אם תמכו בליכוד. מה הדרך שלכם ?
ר | 28-04-2015 11:48
בעד מדינה פלשתינית ? נגד? הרי יש מחלוקת בזה בתוך הליכוד. אתם בעד להרוס את בית הכנסת ליד קרית 4 עשרות פעמים ? כי זה מה שהמפלגה שלכם עושה .
3
בנט הוא המפסיד הגדול של חלוקת התיקים. ברח מהחינוך
חזר להיות מפדלניק- המפלגה ניצחה אותו שוב | 28-04-2015 14:01
4
מי נתן את הכותרת לכתבה?
מומו | 30-04-2015 20:40
הם אמרו: "הצבענו לליכוד, לא לכחלון, לא לבנט ולא לישראל ביתנו" אז למה בכותרת לכתבה מוזכר רק בנט?