מתחיל להיות מתוסכל? "כולם מתלוננים" - סרוגים

מתחיל להיות מתוסכל? "כולם מתלוננים"

ראש צוות המשא ומתן של 'הליכוד', חבר הכנסת זאב אלקין, מבהיר כי הוא אינו מתרגש מהפערים שעוד נותר לסגור עם חלק מהמפלגות, למרות שהזמן הולך ואוזל

מתחיל להיות מתוסכל? "כולם מתלוננים"
  (Uri Lenz/FLASH90)

ראש צוות המשא ומתן של 'הליכוד', חבר הכנסת זאב אלקין, מבהיר הבוקר (שני) כי הוא אינו מתרגש מהפערים שעוד נותר לסגור עם חלק מהמפלגות, למרות שהזמן הולך ואוזל.

בריאיון לגל"צ אמר אלקין: "לא צריך להתרגש, בסופו של דבר, הרי נפתלי בנט היה מקבל תיק בכיר בסדר גודל כמו חינוך".

עוד הוסיף אלקין כי "במצב שכולם מתלוננים אז כנראה שאנחנו מנהלים את המשא ומתן הזה נכון".

בתוך כך, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, צפוי להודיע היום  ליו"ר 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט, האם בכוונתו להיענות לדרישתו למסור לידיו את תיק החינוך כפי שביקש, או שמא להשאירו במפלגת השלטון.

מבחינת נתניהו מדובר בדילמה לא פשוטה, שכן סירובו להעניק לבנט את משרד החינוך צפוי לגרום ליו"ר מפלגת הציונות הדתית לשבור את הכלים ולהכניס את נתניהו למשבר עמוק בכל הנוגע למלאכת הרכבת הממשלה.

בנוסף, היענותו של נתניהו לדרישתו של בנט, צפויה לעורר את זעמם של חברים רבים במפלגת השלטון שעד כה לא ברור באלו תיקים הם צפויים להחזיק.

ראוי לציין כי הנפגעים העיקריים מהעברת החינוך לבית היהודי, באם תצא בסופו של יום לפועל, הם השרים גלעד ארדן ויובל שטייניץ, שהיו המועמדים המרכזיים לתפקיד, זאת נוסף על גילה גמליאל, זאב אלקין וציפי חוטובלי שהתמודדו על התיק.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו