גילה גמליאל: "לא אסכים להתמנות לסגנית, אני קודמת למירי רגב"

גילה גמליאל: "לא אסכים להתמנות לסגנית, אני קודמת למירי רגב"

חברת הכנסת גילה גמליאל הבהירה הבוקר כי לדעתה היא ראויה להתמנות לשרה וכי המיקום בפריימריז לא קובע. "נתניהו הבהיר לא פעם שהמיקום ברשימת הליכוד אינו קובע"

"לא אסכים להתמנות לסגנית, המיקום לא קובע"
  עדיפה על מירי רגב. גילה גמליאל (פלאש90)

אמנם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, משקיע מאמצים רבים בכדי להגיע להסכמות עם השותפות הקואליציוניות העתידיות, אך במפלגת 'הליכוד' כבר עסוקים בחלוקת השלל.

על פי ההערכות, ממשלת נתניהו הרביעית צפויה למנות 22 שרים כאשר לא פחות מ – 12 יכהנו מטעם מפלגת השלטון, והקרב בתוך הליכוד כבר נמצא בעיצומו.

מי שחושבת שהיא ראויה להתמנות לשרה, ואף טענה בעבר כי היא מחזיקה הבטחה כזאת מנתניהו, היא חברת הכנסת גילה גמליאל, שהבהירה הבוקר (שלישי) כי אינה מתכוונת להתמנות לסגנית.

בריאיון לרדיו 'קול חי', אמרה גמליאל: "אני חברת הכנסת הוותיקה ביותר".

גמליאל התייחסה גם לכך שיש נשים, כדוגמת חברת הכנסת מירי רגב, שמוקמו גבוה ממנה בפריימריז והצהירה כי "נתניהו הבהיר לא פעם שהמיקום ברשימת הליכוד אינו קובע את מינוי השרים ועל כן היא קודמת לחברת הכנסת רגב".

בתוך כך, בסביבתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מדווחים כי בימים האחרונים חלה התקדמות משמעותית במגעים הקואליציוניים עם 'יהדות התורה, ש"ס ומפלגת 'כולנו'.

עם זאת, נתניהו עוד רחוק מלהגיע להסכמות עם 'הבית היהודי', וזאת בעקבות האולטימטום שהציב יו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט, לפיו הוא דורש שותפות במשרד הדתות כתנאי להמשך המשא ומתן הקואליציוני.

כזכור, ראש הממשלה הודיע בסוף השבוע האחרון כי החליט להעביר את משרד הדתות לשליטתה המלאה של מפלגת ש"ס, וזאת כפיצוי לדרעי בעקבות ויתורו על מנהל התכנון לטובת משה כחלון.

בניגוד לפעם הקודמת בה הרכיב נתניהו ממשלה, הפעם מבינים בליכוד כי בלי בנט אין קואליציה, ולכן גורמים במפלגת השלטון מנסים כל העת להגיע לפתרון ואתמול אף ניסו להציע לדרעי חלופות אחרות.

על פי ההערכות, אין בכוונתו של דרעי לוותר על משרד הדתות, משרד אותו סימן במהלך כל מערכת הבחירות האחרונה, וככל הנראה 'הבית היהודי' תקבל תפקיד סגן שר במשרד הדתות.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
ותק? למה לא גיל? כי רגב יותר מבוגרת
אסי | 21-04-2015 10:35
ממציאה חוקים כאילו היא עובדת בהסתדרות.
2
פושעת הגירוש גילה גמליאל לא ראויה להיות כלום !!!!!!!!!!
| 21-04-2015 11:08
מכרה את נשמתה בשביל סגנית שר בממשלת שרון הארורה !!!! לא נשכח ולא נסלח !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3
מינית רבנים ראשיים חרדים, את לא רלוונטית
| 21-04-2015 11:43
4
נמאס
טובה | 28-05-2015 15:29
כלם רודפים כסא וכבוד- די לריב- במקום לעבד ולדאג לנו -אתם רבים מי יהיה שר -למי מגיע -ומה מגיע- די .די כלכם רודפי כבוד ושררה-בבחירות הבאות כלכם תשארו בבית - מתחילים לראות ולהכיר את הפרצוף האמיתי שלכם,,,,אי אפשר לתת בכם אמון.....