"בנט מעדיף את התיק לעניינים אסטרטגיים על החינוך" - סרוגים

"בנט מעדיף את התיק לעניינים אסטרטגיים על החינוך"

השר אורי אריאל חושף את העדפותיו של יו"ר 'הבית היהודי' אודות זהות התיקים בהם הוא מעוניין להחזיק ומבהיר כי הוא מעדיף את הכלכלה ועניינים אסטרטגיים על החינוך

author-image
"בנט מעדיף את התיק לעניינים אסטרטגיים על החינוך"
  (פלאש90)

על רקע המשבר במשא ומתן הקואליציוני בין 'הבית היהודי' ל'הליכוד', הערב (ראשון) חושף השר אורי אריאל את זהות התיקים בהם מעוניים להחזיק יו"ר המפלגה, השר נפתלי בנט.

כאמור, מלבד משרד הדתות, עליו מתנהל מאבק בין 'הבית היהודי' לש"ס מתחילת המשא ומתן הקואליציוני, השר נפתלי בנט טרם הודיע אילו תיקים הוא דורש לו ולמפלגתו.

לאורך כל תקופת הבחירות הצהירו בבית היהודי כי ידרשו לקבל לידיהם את תיקי הביטחון, המשפטים ובטחון הפנים, אך לאחר תוצאות הבחירות, מהן הבינו במפלגה כי לא יקבלו תיקים בכירים, סירבו גורמים במפלגה להצהיר באילו תיקים הם מעוניינים.

בשבועות האחרונים דוחים במפלגת הבית היהודי את הדיווחים לפיהם הליכוד הציע לבנט את תיק החינוך והבהירו כי הם שמעו על ההצעה הזאת רק בתקשורת.

אלא שהערב, בריאיון לתכנית 'מוסף' המשודרת בערוץ 1, הצהיר השר אריאל כי "בנט מעדיף את הכלכלה פלוס עניינים אסטרטגים על החינוך".

לכידה

דבריו של אריאל לגבי העדפותיו של בנט מגיעות לאחר הדיווח כי בליכוד מתכננים להעניק לבית היהודי ארבעה תיקים.

על פי הדיווח, יו"ר מפלגת 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט, צפוי להמשיך להחזיק במשרד הכלכלה כאשר תיק נוסף שיינתן לו יהיה ככל הנראה התיק לענייני מודיעין, בו כיהן בקדנציה האחרונה השר יובל שטייניץ מ'הליכוד'.

עוד עולה מהדיווח כי 'הבית היהודי' צפויה לקבל עוד שני משרדים; משרד החקלאות והמשרד לאזרחים ותיקים, כאשר מי שיאייש את המשרדים האלה יהיה אורי אריאל ואיילת שקד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 8 דיונים מיין לפי
1
הסיבה שבגללה בנט ממש לא רוצה להיות שר חינוך היא פשוטה:
בנטון | 20-04-2015 21:41
כי בתיק הזה באמת צריך לעבוד... ולכן בנט ממש לא מעוניין... הוא מחפש תפקיד שבו יוכל להמשיך להיות מלך הספינים ולקשקש עם מעריציו שעות על גבי שעות בדף הפייסבוק שלו...
2
צודק. אולי ילמד קצת אסטרטגיה לבחירות הבאות
| 20-04-2015 21:49
3
זהו, ירדת לרמה של ארץ נהדרת והשמאלנים??
למגיב 1 | 21-04-2015 0:26
שרי הבית היהודי אורבך ובנט ככל הנראה עבדו הכי הרבה בקדנציה הקודמת!!! קידם וחידש בהמון כיוונים מכינון קשרים כלכליים עם סין, עידוד סטרטפים הסיפור עם המלט והורדת מחירים של מוצרים בסופר. אם נתחיל לאכול את הזבל מהתקשורת לא נגיע רחוק.
4
אני לא מבין מה ההפתעה
רפי | 21-04-2015 7:46
בנט בא מתחום הניהול וההיי טק ולא מתחום החינוך ולו זה יותר טבעי להיות בתחום כלכלי. אנחנו מלינים על כל מיני שרים שתופסים תיקים שאין להם כל קשר אליו (יאיר לפיד כשר אוצר, עמיר פרץ שר בטחון ועוד רבים לא טובים). מישהו באמת רוצה שבנט יהיה שר חינוך?
5
בעיקר, למצוא דרכים
ל-3 | 21-04-2015 8:37
איך ניתן גם בתמ"ת(!) לפגוע בחרדים (דרך תנאי אברכים במעונות)
6
ספינים של הליכוד.
הכל קשקוש | 21-04-2015 9:27
אין הצעות. יש דרישה לחוץ, חינוך ודתות. הליכוד מנסה לגמד את הבית היהודי ולכן, הספין של חינוך ואזרחים ותיקים. יש תמיכה של פעילי השטח בדרישה להיות משמעטתיים חינוך חשוב אבל לא עיקרי בהשפעה. כל הפירסומים כאן לא נכונים. הם הדלפות כביכול של הליכוד.
7
כל זנב רוצה להיות ראש והופך ללענה זהו בנט הבריון
צדק צדק תרדוף. | 21-04-2015 9:34
לכל מי שלא מבין מי הוא בנט וחבורתו ובמיוחד זה שהביא אותו לבית היהודי הלא הוא רונצקי שברח להימלאיה מרוב בושה וכלימה שהכל עשה בעורמה וממשיך לעשות בעורמה, כאלה הם השלישיה של הבית היהודי רונצקי ששולט מהבריחה שלו בהימלאיה בנט ושקד ועוד מעיזים להחציף שמגיע להם, לא מגיע להם דבר, אפילו 8 מנדטים זה יותר מדי בשביל גונבי הדעת הסידרתיים בכל נושא וענין, אם לא תהיה ברירה ראש המממשלה שלא רוצה יאלץ לפנות למפלגת העבודה ולהרכיב ממשלת אחדות ואז באמת לבנט ו
8
המשך לתגובתי מס' 7, באמת בנט כולך עם 8 מנדטים
צדק צדק תרדוף. | 21-04-2015 12:01
קבלתם את המגיע לכם רונצקי בנט ושקד משום שאתם דבוקה אחת, קבלתם 8 מנדטים בשל כל הנזקים שגרמתם ולא רק בשל פרשת אוחנה, ההתנהגות מאז התבוסה כאילו מגיע לכם מוכיחה עד כמה הציבור הדתי לאומי יותר חכם מכם ולא מגיע לכם, אגב שהרבה דתיים הצביעו ללפיד בשל הרב פירון ושטרן,מיעוט קטן הלך ליחד ורבים לא רצו להצביע כלל לבית היהודי בשל מי שייצגים אותו בבושת פנים וזו השלישיה רונצקי בנט ושקד, ולא תרמתם שום דבר לליכוד זה הכל ספינים מראשו הקודח של בנט, מי שהצביע לליכוד הבין שעשה מכך טעות כשהצביע בפעם הקודמת לבנט וראינו גם ראינו מי אתם באמת לאורך כל הדרך, כך שאם לא תהיה לראש הממשלה בנימין נתניהו ברירה עלולה לקום ממשלת אחדות הודות להתנהגותו המבישה של בנט, אנשים מתנשאים שחושבים שכל החוכמה נמצאת אצלם ולא כך הוא הדבר, שבו בשקט ותעשו חשבון נפש כי בבית היהודי יש אנשים טובים מאד העולים עליכם במידותיהם הטובות בתקוה שיום אחד ידיחו את בנט ושקד לעמוד בראשם ואולי אז יוכלו במצפון נקי להצביע לבית היהודי ולא כפי שהוא מיוצג על ידי בנט ואנשו.