"תנו לי לחיות בשקט, אני לא אויבת העם" - סרוגים

"תנו לי לחיות בשקט, אני לא אויבת העם"

לראשונה מאז הסערה שעוררה התייצבה השחקנית ענת וקסמן כשדמעות בעיניה והבהירה את עמדתה. הייתי טרף קל, נפלתי למקום שלא התכוונתי. מחכה שהסיוט הזה ייגמר"

"תנו לי לחיות בשקט, אני לא אויבת העם"
  (צילום מסך מתוך התכנית 'פגוש את העיתונות')

לראשונה מאז הסערה שעוררה בעקבות דבריה, בה השוותה את מצביעי הימין לנוסעי 'טיסת השוקולד', התייחסה הערב (שבת) השחקנית ענת וקסמן לסערה שעוררו דבריה ועל ההשלכות של הפרשה על חייה הפרטיים.

"אני רוצה להגיד שלא נאמר שום דבר גזעני, הטון היה מתנשא ועל זה אני מתנצלת", אמרה וקסמן בדמעות לרינה מצליח בתכנית 'פגוש את העיתונות'.

וקסמן הודתה כי באותו רגע בו נאמרו הדברים היא לא חשבה על השלכות שיכולות להייוצר מכך: "באותו רגע לא חשבתי שאני מתנשאת. באתי עם בטן מאוד רכה בתום לב, כבנאדם שחי במדינה הזו שרוצה שיהיה טוב לילדים שלו".

וקסמן התייחסה גם לקריאות להחרים אותה ואת הצגותיה. "תניחו לי, תנו לי לחיות בשקט".

לטענת וקסמן היא נתקלת בהמון תגובות שליליות ותוקפניות ברחוב כאשר באחת הפעמים ניגש אליה עובר אורח והציע לה שוקולד כמחאה על דבריה: "הילדים שלי דואגים לי, זה סיוט, אני רוצה שהוא ייגמר, אני מתה שהוא ייגמר. אני בסדר, אבל די תפסיקו, אני לא פושעת ואני לא אויב העם, די תרדו מהדרמות".

וקסמן טענה כי עצם זה שהיא שחקנית הופך אותה לטרף קל ןמזהירה מכך שהעליהום שנעשה עליה יגרום לשחקנים נוספים לחשות לדבר.

"שחקנים הם קורבן קל, הם צבעוניים ורגשנים וקצת טיפשונים. הייתי טרף קל, נפלתי למקום שלא התכוונתי", אמרה.

כאמור, הסערה החלה כאשר וקסמן התייחסה לתוצאות הבחירות ולאכזבתה מכך שבפריפריה זכה רה"מ נתניהו למרבית הקולות.

בסרט 'שתי מדינות לשני עמים', אמרה וקסמן: "הוא (נתניהו, ג"ע)לא צריך לשכנע אותם, את המשוכנעים לשכנע? הוא רק אומר 'ערבים' והם יוצאים מהחורים. אין עם מי לדבר בכלל".

הדברים עוררו זעם רב ואף קריאות לחרם נגד השחקנית המצליחה. כך לדוגמה מנכ"לית היכל התרבות בקריית מוצקין הודיע כי לא תזמין עוד הצגות שבהן היא מופיעה, גם ראש עיריית דימונה קרא לעמיתיו ראשי העיריות שלא להזמינה להופעות. באיגוד אמני ישראל גינו בתוקף את המגמה וטענו כי חרם הוא "מדרום חלקלק ומסוכן שאין לו מקום בחברה דמוקרטית".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
לשחקנית ענת וקסמן
ניצה | 19-04-2015 0:13
ראיתיך בטלויזיה -וטון הדיבור שלך היה מאד מעליב ומשפיל - השפלת את ראש הממשלה הנבחר- והשפלת את עצמך-היתה לך הופעה איומה - למטה מכל ביקורת-להצגות שלך לא נלך....
2
ועדיין רק ימנים רצחו בישראל על רקע דעה פוליטית
נעמה | 19-04-2015 9:52
3
ל2 את גזענית
נתניתית | 19-04-2015 15:35
ומכלילה תאומה של וקסמן. תתנצלי גם את!
4
נא תכבדי את עצמך -
| 21-04-2015 0:43
בקשה מבנות ונשי הצדקניות: נא תכבדי את עצמך - וגם הסביבה תכבד אותך יותר!!! איך אני יודעת שהצניעות צריך שיפור? בגלל כשאני הולכת ורואה את כל הפאות המסולסלות, ואת הבגדים הצמודים ביותר, והפרוצים ביותר, כל חלקי הגוף בולטים!! כן אני יכולה להעיד שאני רואה “כל” חלקי הגוף בולטת, מרוב נשי החרדים! אז מה אם הגוף מכוסה.. אבל איפה הצניעות! איפה רבונו של עולם? איפה הלב שלנו? איפה ההרגש שלנו? איפה היראת שמים שלנו? איפה שרה באוהל? איפה הצניעות של יראת ד’? זה מזעזע איך השם יתברך יכול לראות ולסבול את זה ועוד מי דורש מהנשים להתלבש בפריצות? מי דורש? הנשים תמימות, שטוענות “אני עושה את זה בשביל בעלי” ועל זה ד’ מאוד כועס עכשיו, זה הבושה הכי גדולה לחרדים שהבעל לא שומר את העינים שלו ומסתכל ברחוב בנשים פרוצות, ורוצה שאשתו תתלבש יפה (שהיא התלבש כ-ז-ו-נ-ה כחלק מנשי חרדים, עם חצאיות מיני חולצות צמודות...) שמושכת העין של בחורי חמד ואברכים, בושה!!! אלף אלפי פעם!!! אני פשוט מזועזעת שהשם ישמור את כל עם ישראל וכולם יזכו לעשות תשובה שלמה באהבה ובשמחה. חז"ל אומרים שאלמלא נתנה תורה היינו לומדים צניעות מחתול, תראו איך הם בקושי נראים עושים צרכים, לעומת הכלב ההופכי לו, והם מכסים במדויק. נראה שד' נותן לנו כלי להשפיע, רק ננצל. אנא ד’ בזכות התשובה של הנשים צדקניות, שמהיום ילבשו רק מטפחת, אמור לכל צרותינו די. אנחנו בדור האחרון שלפני הגאולה- דור בו תנאים לא רצו להיות. ועכשיו המלחמה האחרונה היא המלחמה על קדושת ישראל. היצר הרע משתולל עכשיו, בהבינו שעוד רגע קרב סופו, והוא יודע "אלוקים של ישראל שונא זימה הוא" אז הוא מנסה להגיע לכל סוגי הציבור בישראל וגם לצערנו אצל החרדים.. על כן בנות ישראל קדושות עלינו להתחזק ולהיות בעוז ותעצומות נפש בכדי לקיים והדר בלבושנו ואז יקוים בנו הפסוק ותשחק ליום אחרון. כי בזכות נשים צדקניות יבוא גואל! ובל נטעה יש לנו אחריות גדולה מאוד על שלום עם ישראל וכן זה מתבטא במלבושינו אנחנו לא לבד בעולם. על כל איבר ואיבר שברא ד' באישה ביקש ואמר "בתי היי צנועה" וגם לחרדיות יש מה לשפר, החצאית הקצרה כדאי שתחזור להיות ארוכה, הפאה המתנופפת כדאי שתהיה מתפחת. ובכלל אנחנו חיילים של המלך הבנים שלו ואנו לא חסים על כבוד השכינה הקדושה? בואו נתחזק ונביא יחד את הגואל!!! אפילו מלכת אנגליה שומרת על צניעות כמו חרדית לשעבר ויודעת שכבודה של בת מלך פנימה כל שכן כשמדובר במלך העולם ולא בבשר ודם.