אריאל: "אפשר להסתדר גם בלי ישראל ביתנו" - סרוגים

אריאל: "אפשר להסתדר גם בלי ישראל ביתנו"

בבית היהודי כבר יודעים כי לא יקבלו את תיק הבטחון, ומשקיעים את המאמץ העיקרי בתיק החוץ. אורי אריאל אמר היום: "למה מפלגה קטנה מאיתנו צריכה לקבל תיק יותר חשוב?"

אריאל: "אפשר להסתדר גם בלי ישראל ביתנו"
  לא ימשיך כשר הבינוי. אריאל (יונתן סינדל/פלאש90)

שר הבינוי אורי אריאל מהבית היהודי, כבר יודע כי לא ימשיך בתפקידו בממשלה הבאה. בראיון לערוץ הכנסת העריך אריאל כי תיק הבינוי יילך למפלגת כולנו בראשות משה כחלון, וגם תיק הבטחון לא יגיע לבית היהודי.

בראיון במסגרת 'אולפן פתוח' בערוץ 99 נשאל אריאל על הרכב הממשלה החדשה והשיב: "אני יכול להעריך, כי מה שהבחורים רצו זו ממשלה ימנית. זה גם מה שראש הממשלה בזמן הבחירות, ואני רוצה להאמין לו.

על המו"מ הקואליציוני, אמר: "כרגע יש דיבורים. וזה מתנהל בשני מעגלים. צוותי המו"מ שנמצאים בכנסת – שעובדים על המעגל של החוקים, התקציבים. ויש את המעגל השני של הצוותים על התיקים ועל הנושאים הרגישים – למשל הבנייה בירושלים ואלה נושאים שמתוכללים על ידי ראש הממשלה. קווי היסוד הם דברים נורא כלליים, אבל הביצוע נעשה על ידי השרים והמנכ"לים. אנחנו מקווים שירושלים תמשיך להיבנות ולהתפתח.

האם אתם עומדים על כך שתיק הבינוי יהיה בידי הבית היהודי?

הייתי שמח להישאר בתפקידי, אבל יש לי הערכה כמעט ודאית שתיק הבינוי יהיה בידי כולנו, בתוך תכנית אב שלמה שלו, להחזיק במשרדים הרלוונטיים כדי שהפתרון של הבינוי יקבל פתרון יותר מהיר.

ויתרתם על התיק הזה ואתם נאבקים על משהו אחר?

אני מעריך שהתיק הזה יהיה בידי כולנו.

אתה תקבל את משרד החקלאות?

ראיתי פרסומים כאלה, אני מכיר אותו מעט. אני לא יודע לאשר את זה. צריך לראות מי מפרסם את הדברים כדי להבין מה המטרה של הדברים.

צפו בראיון עם אורי אריאל

(צילום: ערוץ הכנסת)

על תיק הבטחון אמר אורי אריאל: "השר אריאל הוסיף כי: "תיק הביטחון לא עומד על הפרק, אבל תיק החוץ כן. למה מפלגה קטנה מאיתנו צריכה לקבל תפקיד יותר חשוב מהתפקידים שמציעים לנו. אנחנו בהחלט רוצים את תיק החוץ, זה תיק חשוב – תיק משפיע. אם אנחנו בפנים יש ממשלה, אם ישראל ביתנו בחוץ, אפשר להסתדר בלעדיהם. אני לא מציע את זה, זה יהיה רק 61 אבל לפעמים זה יתרון כי אם אחד מהחבורה הולך, הוא מפיל את כולם.

יש סיכוי שמפלגת המחנה הציוני תהיה בפנים, ואתם תהיו בחוץ?

ככל שאנ יודע הסיכויים לכך נמוכים מאוד. להגיד שיש אפס סיכויים, לא אגיד כי אין דבר כזה בפוליטיקה הישראלית.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו