יעקב כ"ץ: "הציר נתניהו - ברק - הרצוג עובד ללא הפסקה"

יעקב כ"ץ: "הציר נתניהו - ברק - הרצוג עובד ללא הפסקה"

יו"ר האיחוד הלאומי לשעבר, יעקב כ"ץ, סבור כי הסיבה שהמשא ומתן הקואליציוני מתנהל בעצלתיים עם חלק מהמפלגות נובע מהמאמצים של נתניהו להקים ממשלת אחדות. "על בסיס ממשלה זו ייקרא הליכוד למפלגות האחרות להצטרף אף הן".

author-image
"הציר נתניהו - ברק - הרצוג עובד ללא הפסקה"
  עובדים ללא הפסקה? (Miriam Alster/FLASH90)

יו"ר 'האיחוד הלאומי' לשעבר, יעקב כ"ץ (כצל'ה) מתייחס היום (שני) למשא ומתן הקואליציוני המתנהל בימים אלה ונשען על נסיונו האישי בכדי לשער מדוע עם חלק מהמפלגות מתנהל המשא ומתן בעצלתיים.

לדבריו: "על בסיס ניסיוני בעבר במו"מ קואליציוני בראשותי מול נציגי נתניהו, אני מרשה לעצמי להניח, על פי החשבון הסטטיסטי וההסתברותי, שגם הפעם הציר נתניהו-ברק-הרצוג-יחימוביץ' עובד ללא הפסקה 24 שעות ביממה, בניסיון לייצר קשר שיאפשר הרכבת ממשלה רחבה, כאשר מפלגת העבודה נמצאת בתוכה כשותפה".

"על כן סביר ביותר שגם הפעם מי שמנהל את המו"מ כרגע הוא אהוד ברק מול בוז'י הרצוג ושלי יחימוביץ' על התנאים בהם תשב מפלגת העבודה בממשלה. בשל מו"מ מקביל זה מתנהל המו"מ עם שאר המפלגות בעצלתיים", סבור כצל'ה".

על אף סירובה להצטרף בפעם הקודמת לממשלת נתניהו, כצל'ה סבור כי עם מתווכים קרובים אפשר לשכנע את יחימוביץ', אותה הוא מכנה האגוז החרדי הקשה, להצטרף הפעם לממשלת נתניהו.

לדבריו: "שלי יחימוביץ' היא האגוז "החרדי" הקשה לפיצוח, אך בתיווך ידידים קרובים אליה כמו גפני, ליצמן, גם שלי יחימוביץ' ה"חרדית" והנאמנה לעקרונותיה תיאות בתנאים מסויימים לאפשר לשמאל להיות השותף בממשלה".

"על בסיס ממשלה זו", ממשיך כצל'ה, "ייקרא הליכוד למפלגות האחרות להצטרף אף הן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
טוב לשמוע ממך,כצ'לה
נזכר בימים ההם | 14-04-2015 13:01
2
כצלה
דני | 14-04-2015 21:02
לשמוע מרחוק אבל