לא מרפה: כחלון דורש גם את המשרד להגנת הסביבה - סרוגים

לא מרפה: כחלון דורש גם את המשרד להגנת הסביבה

לאחר פגישה בין צוותי המשא ומתן של מפלגות 'כולנו' ו'הליכוד', הבהירו במפלגתו של משה כחלון כי הם מוסיפים לדרישתם לקבל לידיהם גם את המשרד להגנת הסביבה.

author-image
לא מרפה: כחלון דורש גם את המשרד להגנת הסביבה
  ממשיך להערים קשיים. משה כחלון (פלאש90)

יו"ר מפלגת 'כולנו', השר לשעבר משה כחלון, לא נותן לביקורות, לפיהן דרישותיו מופרזות ביחס לכוחו האלקטוראלי, להשפיע עליו, והיום (רביעי) הוא מודיע כי הוא דורש גם את המשרד להגנת הסביבה.

בהודעה שפורסמה מטעם מפלגת 'כולנו', לאחר הפגישה בין צוותי המשא ומתן הקואליציוני של מפלגות 'כולנו' ו'הליכוד' , מבהירים במפלגה כי הם ימשיכו להתעקש על "כלי העבודה", כהגדרתם, לצורך יישום הרפורמות אותן הם רוצים לקדם.

"מפלגת כולנו ממשיכה להתעקש על כלי העבודה לביצוע הרפורמות לטיפול ביוקר המחיה ובעיית הדיור", נאמר בהודעה.

עוד נמסר ממפלגת 'כולנו' כי "הצדדים דנו באיוש התפקידים הדרושים לביצוע הרפורמות, משרד האוצר, משרד הבינוי ורמ"י, מנהל התכנון, המשרד להגנת הסביבה וועדת הכספים. הצדדים קבעו להמשיך להדיין בהמשך".

מוקדם יותר דווח ב'סרוגים' כי גורמים ב'הליכוד' מותחים ביקורת על כחלון וטוענים כי דרישותיו מופרזות, בעיקר כי הוא יודע שהדרישות שלו הן בלתי הגיוניות ובכל זאת הוא מתעקש עליהן. כדוגמה לדרישותיו המופרזות של כחלון הביאו הגורמים את דרישתו לקבל את ועדת הכספים, כשהוא יודע שמי שיעמוד בראשה אלו החרדים.

על רקע המתח עם כחלון מאיימים ב'הליכוד' כי בסופו של דבר הם ייאלצו לפעול להקמת ממשלת אחדות וטוענים כי "כחלון דוחף אותנו לזרועותיו של הרצוג", כלשונם

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
תפסת מרובה לא תפסת. לבסוף יעוף מכל המדרגות.אין לו כבוד
אורי ציון | 01-04-2015 20:46
די לך לאופוזיציה.. סחטן..
2
לא פראייר
שמואל | 02-04-2015 2:25
כחלון יודע שפראיירים לא מתים הם רק מתחלפים. מול השועל נתניהו יש רק להכות ולחטוף כי מחר הוא השועל הערמומי יטרוף ולא ישאר מכחלון רק טיפת צבע כחלחל.....
3
לא יאומן - עם 10 מנדטים
האחד | 02-04-2015 7:24
הוא רוצה 11 תפקידים.......... מה קורה לנו? תאבי בצע וסררה שולטים בנו ואנחנו כמו ילדים קטנים עומדים בצד ומריעים למתגוששים.......
4
מר כחלון
דרור | 02-04-2015 14:58
סחטן בלתי נלאה- נמאס על כלנו - שילך לאופוזיציה- אולי שם תהיה לו פוזיציה... ושם ימשיך לחייך את החיוך הציני שלו....