הוכרז סכסוך עבודה ברשת מרפאות השיניים של מכבי, מכבי- דנט - סרוגים
מבזק

הוכרז סכסוך עבודה ברשת מרפאות השיניים של מכבי, מכבי- דנט

האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות הלאומית אישר הבוקר הכרזת סכסוך עבודה ברשת מרפאות מכבידנט בכל רחבי הארץ, המתמחות ברפואת שיניים.

סכסוך העבודה הוכרז בעקבות ניסיונה של ההנהלה לבלום את התארגנות עובדיה ולפעול בכל דרך שלא להכיר בהתארגנות העובדים, וכן בשל הפרות לכאורה של זכויות העובדים כדוגמת אי תשלום עבור זמנם של העובדים ונכונותם לעבוד, העדר  תשלום לרופאים בגין אי הופעת חולים וביטוח מקצועי; אי תשלום תוספת כוננות; אי תשלום לסייעות בגין ביטול משמרות; אי תשלום עבור מלוא השעות נוספות שבוצעו בפועל; שחיקת שכר ואי העלאת שכר לפקידות ולסייעות; העלאה מכוונת של יעדי העבודה באופן לא ריאלי כדי לצמצם בונוסים לעובדים.

בתגובה אומרים במכבידנט: "מכבידנט מכבדת את זכות עובדיה להתארגן ותפעל לקיים דיאלוג עם כל גוף שיבחרו לייצגם. לאחרונה התקבלה במכבידנט פנייה מההסתדרות הלאומית לפיה נבחרה ע"י עובדי מכבידנט לייצגם. בהמשך לפנייה זו העבירה מכבידנט בקשה לקבל את המסמכים הנדרשים בכדי לוודא את אותנטיות הבקשה להצטרפות וזאת על-פי הדין, ועל מנת לוודא שאכן מדובר ברצונם של העובדים. מכבידנט מחויבת לוודא תקפות הכרזת היציגות למען החברה, עובדיה ותקינות ההתארגנות. למרות פניותינו החוזרות, ממאנת ההסתדרות הלאומית להעביר לידנו הנתונים, ויש לתמוה על החלטתה שלא להציג את המסמכים הנדרשים על פי דין ולמהר ולאיים בצעדים ארגוניים ובשביתה ללא כל סיבה ערב חג הפסח. למרות שמכבידנט חזרה והבהירה כי היא מכבדת את זכות עובדיה להתארגן, ההסתדרות הלאומית מעבירה לעובדים מסרים שגויים ומתלהמים ויוצרת מראית עין של יריבות בין מכבידנט לבין עובדיה, במטרה להאדיר את עצמה בעיני העובדים, ולמרבה הצער על חשבונם. אנו מבקשים להדגיש כי הנהלת מכבידנט מחויבת לשמור על זכויות עובדיה ורווחתם ותמשיך לפעול למענם."

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו