בנט: המו"מ המעשי איתנו, עדיין לא התחיל" - סרוגים

בנט: המו"מ המעשי איתנו, עדיין לא התחיל"

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט טוען כי עד כה לא התחיל משא ומתן מעשי לכניסת הבית היהודי לממשלה. "אני לא יודע למה, כשהוא יתחיל אני אהיה יותר חכם"

בנט: המו"מ המעשי איתנו, עדיין לא התחיל"
  לא מדברים איתו. בנט (פלאש90)

יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט התייחס היום לפני השבעת הכנסת למשא ומתן הקאוליציוני עם הליכוד וטען "עוד לא ממש התחיל המשא ומתן, אבל כשיתחיל ננהל אותו בשקט ובאחריות".

על השאלה במה שונה המו"מ לכנסת הקודמת, השיב: "אני לא יודע כי המו"מ עוד לא התחיל. איתנו המו"מ המעשי עדיין לא התחיל. אני לא יודע למה, כשהוא יתחיל אני אהיה יותר חכם".

צפו בקטע מתוך שידורי ערוץ הכנסת

מוקדם יותר היום האשימה ח"כ גילה גמליאל מהליכוד) את בנט והתנהלות מפלגת הבית היהודי, ובעיקר את הצהרתם כי יחזרו בהם מהמלצתם לנשיא המדינה על בנימין נתניהו להרכבת הממשלה.

זה פָּתֶטִי, זה ממש פָּתֶטִי" פתחה גמליאל את דבריה בהתייחס להצהרת בנט והוסיפה "על מי הוא (בנט) ימליץ, על בוז'י או על עצמו. כלומר, אני חושבת שקצת הדברים האלה יוצאים מכל פורפורציה ומהלכים כאלה עלולים להוביל אותנו לממשלת אחדות, בסופו של תהליך".

"יש היום הזדמנות ויש שעת כושר להוביל לממשלה לאומית וצריך לעשות הכל שזה מה שיצא לפועל אבל עם התנהגות כזאת כל אחד עלול לטפס על סולמות כל כך גבוהים שמהם יהיה קשה מאוד לרדת".

עוד קודם לכן פרסמנו בסרוגים כי מפלגת 'הליכוד' ממשיכה להקשיח עמדות במשא ומתן הקואליציוני ואמש (שני) הבהירו גורמים במפלגה לשותפות הקואליציוניות כי ללא הגדלת מספר השרים הליכוד תיקח 12 תיקים וכל מה שיישאר לשאר המפלגות זה 6 תיקים בלבד, כך דווח אמש בערוץ 10.

על פי ההערכות, מלבד נסיונו לשכנע את ראשי המפלגות להסכים להגדיל את מספר השרים בממשלה, מעוניין נתניהו להעביר להם את המסר כי אם המצב הנוכחי יישאר על כנו ובממשלה הבאה יהיו 18 שרים בלבד, אזי יו"ר סיעת 'הבית היהודי', חברת הכנסת איילת שקד, וחברת הכנסת סופה לנדבר מ'ישראל ביתנו', לא תהיינה שרות.

ח"כ הטרי בצלאל סמוטריץ' לא שלל אפשרות שהבית היהודי לא תשב בממשלה: "אם פניו של ראש הממשלה לממשלת אחדות, וכדי להקים ממשלה כזאת הוא יצטרך לשלם למפלגת העבודה בהקפאת בנייה ובמדיניות שמאל אז אנחנו לא נשב בממשלה כזאת. לא נשב בממשלת שמאל גם אם למי שעומד בראשה קוראים ימין. הקמת הממשלה היא מאוד פשוטה ואנחנו מאוד רוצים להיות חלק ממנה, אך בסופו של דבר המפתח נמצא בידי ראש הממשלה והליכוד".

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הלכת עם דרעי נגד יחד, תאכל אותה!!!
אלי ישי - אחריך באש ובמים!! | 31-03-2015 18:38
דרעי אמר בערוץ 2 שהוא רוצה גם את בנט וגם את בוז'י בממשלה. כלומר, דרעי דוחף לממשלת אחדות. וידוע שבנט לא יכול לחיות עם בוז'י. הלכת עם הרשע, חשבת שיעזור לך השמאלני הזה????? עכשיו הוא פועל נגדך!!
2
אתה יודע טוב מאוד למה. בגלל שרה!
באמת? לא יודע? | 31-03-2015 18:52