בבית היהודי שוקלים לבטל את ההמלצה על נתניהו - סרוגים

בבית היהודי שוקלים לבטל את ההמלצה על נתניהו

גורמים במפלגת 'הבית היהודי' שוקלים לבטל את המלצתם להטיל על בנימין נתניהו להרכיב את הממשלה. אם האיום ימומש יעמוד מספר הממליצים על נתניהו על 59 בלבד והוא לא יזכה להארכה

author-image
בבית היהודי שוקלים לבטל את ההמלצה על נתניהו
  פלאש90

מחריף המשבר בין 'הבית היהודי' ל'הליכוד'.

בכירים במפלגת 'בית היהודי' מאיימים לחזור בהם מן ההמלצה לנשיא המדינה לפיה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הוא זה שירכיב את הממשלה הבאה, מכך מדווח העיתונאי זאב קם באתר nrg.

על פי הדיווח, האיום מצד הבכירים מגיע בעקבות המתיחות והמשבר בין שתי המפלגות במסגרת המשא ומתן הקואליציוני ודחיקתה של 'הבית היהודי' על ידי נתניהו לתחתית הרשימה.

על פי ההערכות, במידה ולא יחול שיפור במגעים בין הצדדים בימים הקרובים הגורמים מהבית היהודי יאלצו לממש את איומם ולבטל את המלצתם בפני נשיא כי נתניהו יהיה זה שירכיב את הממשלה הבאה.

ראוי לציין כי אם האיום יצא לפועל יעמוד מספר הממליצים על נתניהו על 59 בלבד. מספר שאינו יאפשר לו להקים את הממשלה.

בתוך כך, איש התקשורת לשעבר וחבר הכנסת המיועד מטעם 'הבית היהודי', ינון מגל, התייחס למשבר בין 'הליכוד' ל'הבית היהודי' במסגרת המשא ומתן הקואליציוני והבהיר כי הוא מודאג מכך שראש הממשלה, בנימין נתניהו, פועל להקמת ממשלת אחדות.

בריאיון לרדיו החרדי 'קול חי', אמר מגל: "אני מודאג – לא בגלל מקומנו בקואליציה אלא כי חושב שראש הממשלה רוצה ממשלת אחדות".

מגל המשיך לתקוף את נתניהו ואמר כי "אני לא כועס ולא מאוכזב מנתניהו, כי אמרנו שאי אפשר להאמין לו. אם לא ירצה אותנו בקואליציה – לא ניבהל לשבת באופוזיציה. נתניהו לחוץ מאובמה ומהשמאל ורוצה ממשלה. הוא לא יהיה הסמן השמאלי אלא מישהו שייתן לו לגיטימציה בינלאומית. לכן הוא בדרך לממשלת אחדות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 11 דיונים מיין לפי
1
בקיצור-הבית היהודי בוגדים במחנה הלאומי למען הכיסאולוגיה
דניאל | 30-03-2015 17:32
לא משנה להם שהמחנה הציוני יעלה לשלטון לא משנה להם שהמחנה הציוני ידרוש וותורים בארץ ישראל לא משנה להם שתומכי הבית היהודי לא סולחים להם על הפגיעה בעולם התורה , בארץ ישראל. ובקיצור- מתי בוחרי הבית היהודי יתעשתו ? ויראו לבנט את הדרך החוצה יחד עם אריאל וינון גן שאינם משקפים את הציונות הדתית, המפד"ל המקורי שלנו
2
איזו טעות שהחלטתי בית היהודי בראשות בנט
קרן | 30-03-2015 17:41
התלבטתי לבחור בליכוד או ביחד, ולחצו עלי חברות לבחור בבית היהודי, כי טענו שתקום ממשלה עם המחנה הציוני. והיום אני מבינה שזה נכון, אך מי שאשמים זה הבית היהודי. כל זה כדי לקבל את תפקיד שר החוץ לבנט. למה ? הוא באמת חושב שהוא מתאים ? ולמה הוא לא אמר לנו לפני הבחירות שאם הוא לא יקבל את התפקיד הוא יפיל את המחנה הלאומי. אני מתביישת מכל החברים בבית היהודי ששותקים ונותנים לגטימציה לבנט. כל זה בשביל כסא. בושה וחרפה. ממש לא מתאים להנהיג את המחנה.
3
לא לדאוג. איומי סרק
טירונים פוליטיים | 30-03-2015 18:07
4
חצוף הנתניהו הזה . סחט קולות מהבית היהודי ועוד זורק אות
משה | 30-03-2015 18:36
למה הצבעתם לביבי? כי הוא משחרר מחבלים ומקפיא בנייה? בושה למי שהצביע ליכוד במקום הבית היהודי
5
בגלל שבנט רוצה חוץ ובטחון אנו צריכים לסבול חינוך זה רע?
הבנט הזה עולה לי על העצבים | 30-03-2015 18:41
נכון נתניהו מנוול. זה לא חדש. אבל לא נתניהו הוא הסיפור.
6
אפילו אם יעבירו תמיכתם לבוז'י
למך | 30-03-2015 18:47
עדין 59 מול 48- בהנחה שהערבים אפילו עליו לא ממליצים
7
למגיבים שלא מבינים.זה צעד נכון.ביבי לא סופר את ה"בית"
למגיבים שלא מבינים.זה צעד נכון.ביבי לא סופר את ה"בית" | 30-03-2015 19:05
כי הם בכיס שלו .בוזי לא יהיה ראש ממשלה , אין לו ממליצים. אבל צריך לתבוע מביבי לקיים את הבטחתו, ולתת לבית היהודי תפקידים משמעותיים, וכן לחוקק את חוק ההסדרה . גם צריך לשנות את מערכת המשפט, ולהכניס את משפט התורה בדיני ממונות
8
תנו את הועדה למלחמה בסמים למגל
לא לוותר | 30-03-2015 19:05
את תיק החינוך לסמוריץ ואת תיק החוץ לדהאן
9
אריה דרעי לא ראוי להיות שר בממשלת ישראל!!!
ספרדי | 30-03-2015 19:10
אנחנו אזרחים שהדמוקרטיה הישראלית יקרה ללבם. אנחנו חרדים ומזועזעים מהצורה הנינוחה והטבעית בה מדברים עכשיו במערכת הפוליטית על מינויו של אריה דרעי כשר הפנים בממשלת נתניהו הרביעית, אותה משרה שמילא כבר בעבר ובמסגרתה ביצע עבירות של שוחד - זה לא רק אבסורד, זו מכת סנוקרת לכל אזרח שחרד למצב טוהר המידות בישראל. דורשים עכשיו מבנימין נתניהו, ראש הממשלה שצפוי להקים ממשלה חדשה - לאריה דרעי, עבריין מורשע - אין מקום בחיים הציבוריים!! ובודאי שהוא לא ראוי להיות שר בממשלת ישראל!!! אריה דרעי הורשע בעבירות חמורות ביותר: קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים וניצל, כפי שקבע בית המשפט, בצורה החמורה ביותר, את מעמדו הרם ואת המשרה אותה מילא כדי לגנוב מכספי הציבור. הכנסת ה20 חייבת אף להכריע בנושא בחוק: יש לשלול לצמיתות את זכאותו של נבחר ציבור להיבחר לכנסת ולכהן כשר בממשלה במידה והורשע בגין עבירה שיש עימה קלון בעת כהונתו כנבחר ציבור. בנוסף לאריה דרעי, עומדים בתור גם המורשעים בניזרי, הירשזון, קצב ואולמרט – ואנו כציבור חייבים למנוע מהם לזהם את המערכת הפוליטית. אנו דורשים מראש הממשלה להראות מנהיגות - חייבים לעצור את ההידרדרות הערכית שהחברה הישראלית חווה בשנים האחרונות, שכן השבת מי שחטא למחוזות חטאיו יש בה אמירה ברורה לציבור הישראלי – המחלה הממארת של השחיתות, מקובלת ומוסכמת, ואין לה מרפא. הצטרפו למאבק ! * עצומת המאבק תועבר ישירות לבנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל.
10
אריה דרעי מחוץ לחיים הציבוריים!!
חרדי | 30-03-2015 19:10
http://www.atzuma.co.il/deri
11
שיעשו,ויגררו את כולם שוב לבחירות
מישהו | 30-03-2015 19:23
בס"ד ואז נראה אותם מחוץ לכנסת כי לא יהיה מי שיצביע להם