ינון מגל: "מורחים אותנו, נהיה אלטרנטיבה ימנית באופוזיציה"

ינון מגל: "מורחים אותנו, נהיה אלטרנטיבה ימנית באופוזיציה"

חבר הכנסת המיועד, ינו מגל, מתייחס למשבר בין 'הבית היהודי' ל'הליכוד' ומבהיר כי נתניהו חותר להקמת ממשלת אחדות. "המשא ומתן מתנהל לאט ואין שום הצעות רציניות"

author-image
מגל: "נהיה אלטרנטיבה ימנית באופוזיציה"
  נתניהו מורח אותנו. ינון מגל (פלאש90)

חבר הכנסת המיועד מטעם מפלגת 'הבית היהודי', ינון מגל, מתייחס הבוקר (שישי) למשבר בין 'הבית היהודי' ל'הליכוד' במשא ומתן הקואליציוני ולכך שנתניהו מנסה להפוך את המפלגה לשותף זוטר בממשלה.

בריאיון לרשת ב' אמר מגל: "אני חושב שיש פה ספין מהיום הראשון של המשא ומתן. ראש הממשלה באמת התקשר ראשון לנפתלי בנט אבל מאז המשא ומתן מתנהל בעצלתיים. ראש הממשלה נפגש עם נפתלי בנט כבר פעמיים ולא הציע לו שום דבר".

מגל הבהיר כי הפגישות עם 'הליכוד' עסקו בקוו יסוד ולא בתיקים אך כרגע אין שום התקדמות או הצעה רצינית: "הצגנו את דרישותינו בנוגע לקווי יסוד אבל המשא ומתן מתנהל לאט ואין שום הצעות רציניות".

מגל גם דוחה בתוקף את הדיווחים לפיהם נתניהו הציע לבנט את תיק החינוך ואמר כי מדובר בסך הכל בספין. "לא הציעו כלום. יש ספין דרך 'ישראל היום' שכביכול הוצע תיק החינוך ויש לחצים בתוך המגזר שרוצים את תיק החינוך. עורבא פרח. אין כלום. לא הציעו כלום".

"מנסים למרוח את זה", המשיך מגל, והוסיף כי "לדעתי רוצים להביא את 'הבית היהודי' שהוא יגיד שהוא לא יכול להיכנס לקואליציה אחרי שהשפילו אותו ואז ראש הממשלה יגיד שאין ברירה – חייבים לממשלת אחדות".

"רוצים להפוך את הבית היהודי לשותף זוטר אבל זה בסדר, נהיה באופוזיציה ונהיה אלטרנטיבה ימנית אמיתית למדיניות של ראש הממשלה", הדגיש מגל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מצוין. תבקש להיות יו"ר הועדה למלחמה בסמים!
יפה מאוד | 27-03-2015 9:55
2
ינון מגל
ניסים | 30-03-2015 14:45
שב בשקט ואל תאיים -בנט הקפיץ אותך לפוליטיקה - אתה טירון פוליטי -תן למנוסים ממך לדבר ולנהל את המשא ומתן, כל האיומים נמאסו-
3
.
. | 30-03-2015 14:52
.