הרצוג: "בנט מתבכיין כדי לסחוט עוד התנחלות" - סרוגים

הרצוג: "בנט מתבכיין כדי לסחוט עוד התנחלות"

יו"ר 'המחנה הציוני' הגיב לדבריו של נפתלי בנט לפיהם ראש הממשלה מתכנן להקים ממשלת אחדות עם הרצוג ולבני על חשבון הבית היהודי. "בנט מתבכיין ומאיים באופוזיציה, הכל כדי לסחוט עוד התנחלות"

author-image
הרצוג: "בנט מתבכיין כדי לסחוט עוד התנחלות"
  הרצוג (פלאש90)

יו"ר 'המחנה הציוני', חבר הכנסת יצחק (בוז'י) הרצוג, מגיב למתיחות ההולכת וגוברת בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ליו"ר מפלגת 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט, על רקע המשא ומתן הקואליציוני".

הרצוג התייחס לדבריו של בנט מהבוקר (חמישי) לפיהם ראש הממשלה מתכנן להקים ממשלת אחדות עם הרצוג ולבני על חשבון מפלגת 'הבית היהודי', והבהיר כי אינו כלי משחק בידי נתניהו.

"אני מבהיר, מפלגת המחנה הציוני היא לא כלי משחק במרוץ להריסת מדינת ישראל שבנט וביבי רצים בו", טען הרצוג בדף הפייסבוק שלו.

לדבריו: "בנט מתבכיין ומאיים באופוזיציה, הכל כדי לסחוט עוד התנחלות, עוד תקציב לעמותה של מקורבים או תפקיד שר שבאמצעותו יסכן את כל האינטרסים של מדינת ישראל".

בתוך כך, מוקדם יותר תקפה חברת הכנסת, מירי רגב, את התנהלותם של ראשי המפלגות הקטנות והבהירה כי אם בסופו של דבר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יחליט ללכת למהלך של ממשלת אחדות, זו תהיה התוצאה של הסחטנות, לדבריה, של נפתלי בנט, אביגדור ליברמן ומשה כחלון.

בהודעה שפרסמה כתבה רגב: "שהציבור לא יבוא בטענות לליכוד אם נלך לממשלת אחדות ובעוד שנתיים נלך שוב לבחירות. זו התוצאה של ההתנהלות הסחטנית של בנט, כחלון וליברמן".

רגב ממשיכה לתקוף ומדגישה כי "התנהלותם היא פשוטה יריקה לציבור בפנים, הליכוד, עם 30 מנדטים, לא ישמש ועדת קישוט בממשלה הבאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תגובתו של הרצוג מעידה על כך שאכן מתבשל משהו...
יגאל | 26-03-2015 17:47
דעתי בלבד
2
נו, מה רע? הדבר שהכי ראוי לסחוט זה עוד התנחלויות
סתם אני | 26-03-2015 19:05
כן ירבו
3
ההתערבות מעלה את הסיכוי שהולכים לממשלת אחדות. ביבי זבל
התגייסתי לביבי והתאכזבתי | 27-03-2015 0:09