הבית היהודי והליכוד נפגשו: תחושה לא פשוטה - סרוגים

הבית היהודי והליכוד נפגשו: תחושה לא פשוטה

על רקע המתיחות ההולכת וגוברת בין הצדדים נפגשו צוותי המו"מ של 'הבית היהודי' ו'הליכוד'. "מכל מקום שנהיה נעמוד על עקרונותינו כפי שהציבור שיקף בהצבעה לנו ולליכוד"

הבית היהודי והליכוד נפגשו: תחושה לא פשוטה
  תחושה לא קלה. בנט ונתניהו (פלאש90)

על רקע המתיחות ההולכת וגוברת בין הצדדים, לפני כשעה קלה הסתיימה פגישתם של צוותי המשא ומתן של מפלגות 'הליכוד' ו'הבית היהודי'.

בתום הפגישה, שנערכה לאחר דבריו של יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, לפיהם גם ישיבה באופוזיציה נלקחת בחשבון, אמר מנכ"ל 'הבית היהודי', ניר אורבך: "הצגנו בפגישה את דרישותינו למשא ומתן. זה לא סוד, התחושה בימים האחרונים מהתנהלות הליכוד לא פשוטה".

אורבך הדגיש כי הצדדים לא עסקו בחלוקת התיקים אלא דווקא בקווי היסוד: "בניגוד לכל השמועות בימים האחרונים-סירבנו לעסוק היום בנושא התיקים והנושא לא יעלה עד שיסתיים הדיון בנושאים העקרוניים לנו".

אורבך הדגיש כי 'הבית היהודי' תעמוד על כך שבכנסת הבאה יועבר  חוק העמותות שיגן על חיילי צה"ל, תכנית אסטרטגית לחיזוק הצפון והעלאת שכר חיילי החובה בשנה השלישית.

עוד הוסיף אורבך כי "הבסיס לדברים פשוט: העם בישראל הלך למשאל עם על דרך והדרך הלגיטימית של הבית היהודי והליכוד ניצחה בגדול. קווי היסוד של הממשלה חייבים לייצג את הדרך שבחר העם. מכל מקום שנהיה ונעמוד על עקרונותינו כפי שהציבור שיקף בהצבעה לנו ולליכוד".

מוקדם יותר תקפה חברת הכנסת, מירי רגב את התנהלותם של ראשי המפלגות הקטנות והבהירה כי אם בסופו של דבר ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יחליט ללכת למהלך של ממשלת אחדות, זו תהיה התוצאה של הסחטנות, לדבריה, של נפתלי בנט, אביגדור ליברמן ומשה כחלון.

בהודעה שפרסמה כתבה רגב: "שהציבור לא יבוא בטענות לליכוד אם נלך לממשלת אחדות ובעוד שנתיים נלך שוב לבחירות. זו התוצאה של ההתנהלות הסחטנית של בנט, כחלון וליברמן".

רגב ממשיכה לתקוף ומדגישה כי "התנהלותם היא פשוטה יריקה לציבור בפנים, הליכוד, עם 30 מנדטים, לא ישמש ועדת קישוט בממשלה הבאה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אם אורבך מנהל מו"מ
שלמה | 26-03-2015 14:33
התוצאות צפויות
2
בנט ראש הממשלה לא חצוף קטן
ך | 26-03-2015 15:30