ארדן נגד נפתלי בנט: "מי שיורה ובוכה זה אתה" - סרוגים

ארדן נגד נפתלי בנט: "מי שיורה ובוכה זה אתה"

יו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, והשר גלעד ארדן התעמתו הערב סביב שאלת הרכב הממשלה הבאה. בנט: " הליכוד מנסה להעלים אותנו". ארדן: "מי שיורה ובוכה זה אתה"

ארדן נגד נפתלי בנט: "מי שיורה ובוכה זה אתה"
  פלאש 90

יו"ר מפלגת 'הבית היהודי', השר נפתלי בנט, התייחס הערב (ראשון) למתיחות הקיימת בינן לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בריאיון לירון וילנסקי בגל"צ אמר בנט: "חורה לי מהמתקפה החריפה של ראש הממשלה נגדי. זו אותה טעות שהוא עשה בפעם שעברה, ומה שיקרה בסוף זה שאם נהיה קטנים הוא יקים ממשלת אחדות עם ציפי לבני ובוז'י הרצוג. זה קרה בפעם שעברה, שהוא הדיר אותנו מהממשלה ורק בכוח נכנסנו. זה קרה גם ב-2009 שהוא הדיר אותנו והכניס את אהוד ברק".

בנט הוסיף כי "אני חושש שהליכוד פה מנסה אולי במתקפה החריפה שלו נגדנו להעלים אותנו מהמפה כדי שלא נפריע. בלעדינו יותר קל: אפשר לשחרר מחבלים, אפשר למסור שטחים – גן עדן. רק בית יהודי גדול ימנע הקמת ממשלה עם השמאל".

"גם בבחירות הקודמות הליכוד תקף אותנו בכל החריפות וגם הפעם זה קורה. אם נהיה קטנים, אני צופה ומעריך שיום אחרי הבחירות הוא צופה לציפי ובוז'י, ויש לנו ממשלת אחדות".

על יו"ר כולנו כחלון, ודברי נתניהו לפיהם יקבל את תיק האוצר, אמר בנט: "נתניהו מאמין במה שהוא אומר בעניין הזה. כחלון עצמו להערכתי ימליץ על ציפי ובוז'י, הוא לא מוכן להגיד אחרת ולכן זו הערכתי".

לאחר דבריו של בנט עלה השר גלעד ארדן לשידור ותקף את דבריו של יו"ר הבית היהודי: "נפתלי, חברי, אנחנו לא יורים בנגמ"ש. מי שיורה ובוכה זה אתה, שמתחיל ומספר מה הליכוד לא עשה בסדר". ארדן הוסיף: "אנחנו לא מושלמים אבל אנחנו הרבה יותר טובים ונשמור על ארץ ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בנט בגללך תעלה ממשלת שמאל
די לירי בנגמש | 16-03-2015 8:27
2
ארדן תתבייש- כשבנט עבד אתם ישנתם.תתמקדו בעבודה ובכחלון.
מפוקח | 16-03-2015 11:51
נתניהו מול אובמה, נתניהו מול השמאל, ותיקון האשליה של כחלון. בזה אתם צריכים להתמקד. וכשאתם עושים את זה אתם מצליחים. לקחת קולות מבנט זו טיפשות. הוא היחיד שמסוגל להביא קולות מלפיד אל תוך גוש הימין, אבל הוא לא יכול להיות אפקטיבי אם אתם מכריחים אותו כל הזמן לבדוק שלא תקעתם לו סכין בגב. כשאתם ישנתם בנט עבד. עכשיו התעוררתם, מצויין. שתפו פעולה עם בנט ויחד, חלקו גזרות. תפסיקו לערער את גוש הימין.
3
2009 הבית היהודי היו בממשלה עם אהוד ברק
בנט תלמד את העובדות | 15-06-2018 11:36
והרשקוביץ היה שר לענייני כלום