"מתאחדים למען ארץ ישראל" - סרוגים

"מתאחדים למען ארץ ישראל"

עשרות אלפי תומכי מפלגות הימין צפויים לגדוש בשעה הקרובה את כיכר רבין בתל אביב, רגע לפני פתיחת הקלפיות. ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי להגיע לעצרת ולנאום

"מתאחדים למען ארץ ישראל"

למעלה מ – 100,000 איש צפויים להגיע לעצרת הענק של הימין המתקיימת הערב (ראשון) בכיכר רבין בת"א. בעצרת, שנערכת בארגונם של עשרות גופי ימין ועשרות עיריות ומועצות מקומיות, ישתתפו וינאמו ראש הממשלה בנימין נתניהו וכל ראשי מפלגות הימין.

מארגני האירוע: "הכיכר והרחובות הסובבים אותה הולכים ומתמלאים בנחילים של רבבות אנשים שמגיעים בהמוניהם ועוד רבבות רבים עושים את דרכם במאות אוטובוסים נוספים מכל רחבי הארץ. מספיק לחוות את מידת הצפיפות שקיימת עוד לפני תחילת הנאומים כדי להבין כי מדובר באירוע מסדר גודל שלא ראתה כמותו הכיכר מזה עשורים".

מוקדם יותר, יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון סאלים ג'ובראן, קיבל באופן חלקי את עתירתה של מפלגת מרצ כנגד קיום העצרת.

ג'ובראן אמנם הבהיר כי אין בעתירה בכדי למנוע את קיומה של העצרת אך הבהיר כי הוא אוסר לקיים הופעה של אמנים.

בהחלטתו הנפרשת על פני לא פחות מתשעה דפים, כתב ג'ובראן: 'תכלית האיסור שבסעיף 8 לחוק הבחירות הוא למנוע השפעה בלתי הוגנת על ציבור הבוחרים, כך שיקשרו בין מתן טובת הנאה (בענייננו – הופעות אמנים) לבין תעמולת בחירות".

על פי ההחלטה: "במצב דברים זה, ועם כל הכבוד, נראה כי אין בהפרדה שמנסים מארגני העצרת ליצור בין החלק הפוליטי לחלק האומנותי שבה כדי להעלות או להוריד מהסינתזה החזקה בין שני החלקים. ומשכך, גם במתכונת זו, לפנינו תעמולה מלווה בהופעות אמנים".

עוד נכתב בהחלטה כי "ניתן בזאת צו מניעה האוסר על הופעות אמנים במהלך, לפני, או לאחר העצרת המתוכננת להתקיים היום בכיכר רבין שבתל אביב-יפו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
13 אלף נכון לעכשיו
והעיקר לא להגזים כלל | 15-03-2015 20:32