"מה שאני חושב על בנט גם אורי אריאל חושב" - סרוגים

"מה שאני חושב על בנט גם אורי אריאל חושב"

המועמד מטעם 'עוצמה יהודית' ברשימת 'יחד', ברוך מרזל, התייחס אמש למתקפות ההדדיות בין מפלגות הימין ולפגיעה במחנה הלאומי. "יש לנו המון חומר להגיב להתקפות נגדנו ואנחנו לא עושים זאת כי לא יורים בתוך הנגמ"ש"

"מה שאני חושב על בנט גם אורי אריאל חושב"
  פלאש 90

בעיר אפרת נערך אמש (שבת) פאנל בחירות בהשתתפות כמאה וחמישים איש. את הפאנל הנחתה אשת התקשורת שרה ב"ק והשתתתפו בו מועמד מספר 4 ברשימה המשותפת של 'יחד 'ו'עוצמה יהודית',ברוך מרזל, השר אורי אריאל, ישראל דנציגר מכולנו וכן חברי הכנסת זאב אלקין מהליכוד ואלעזר שטרן מיש עתיד.

בתחילת הפאנל נשאלו אריאל ואלקין על חשיבות ההצבעה לליכוד או לבית היהודי, שר השיכון אורי אריאל אמר: "אנחנו 10 ימים לפני הבחירות ובעת האחרונה הליכוד אומר שאם הוא לא יהיה גדול מהמחנה הציוני אזי הנשיא לא יטיל עליו להרכיב הממשלה. איך יודעים שזה לא נכון? מקשיבים לנשיא שאמר שלוש פעמים שיבחר בגוש הגדול".

בתגובה לדבריו של אריאל אמר אלקין כי " גם אם זה היה נכון עכשיו רק שלוש מפלגות הודיעו שימליצו על נתניהו, הליכוד הבית היהודי ומפלגת יחד ולכן צריך שהליכוד תהיה מפלגה חזקה מכולם. אם העבודה תעבור אותנו בשני מנדטים וזה יכול לקרות הנשיא יטיל עליהם את הרכבת הממשלה, הוסיף אלקין".

ברוך מרזל,מועמד עוצמה יהודית בחר להתייחס דווקא למתקפות ההדדיות בין מפלגות הימין: "אני מכיר את הסיפור של ליכוד והבית היהודי טוב לא פחות. אני קורא להפסיק לירות בתוך הנגמ"ש אם רוצים ממשלת ימין כדאי שהבית היהודי לא יתקוף את הליכוד, הליכוד את הבית היהודי ושניהם את מפלגת יחד".

עוד הוסיף מרזל: "יש לנו המון חומר להגיב להתקפות נגדנו ואנחנו לא עושים זאת כי לא יורים בתוך הנגמש. זה לא בגלל שאין לנו חומר. הרי מה שאני חושב על בנט גם אורי אריאל חושב ולא אומר ומה שאני חושב על נתניהו גם זאב אלקין חושב ולא אומר".

בתגובה לדברים אמר אלקין כי הוא מסכים לחלוטין בכל מילה בדברי מרזל וכי האש הדו צדדית פוגעת בסיכוי לממשלת ימין. אלקין הוסיף כי טבעי שיש תחרות על אותם מצביעים בימין אך אסור למפלגות לתקוף זו את זו.

מרזל נשאל על ידי מנחת הפאנל מה הוא אומר על הציטוט מעיתון הארץ משנת 2002 בו אמר אלי ישי יו"ר מפלגת יחד כי הוא בעד אוסלו ופינוי שטחים.

לדבריו: "זו הכתבה היחידה בה צוטט ישי, יש עוד 300 כתבות אחרות שאמר דברים אחרים וטובים. ישי עצמו מכחיש ויעיד עליו רקורד ההצבעות שלו: כשברק הלך לקמפ דיוויד ישי הפיל המששלה, ישי מנע חלוקת ירושלים, בהתנתקות ישי היה היחיד שלא נכנס לממשלה בניגוד למפלגות אחרות שהיו בממשלה ואפשרו לשרון להשלים את המשימה".

בהמשך ביקש השר אריאל ממרזל "להגיד את האמת" כלשונו, כי מרזל לא יכנס לקואליציה. מרזל מצידו לא התחייב ואמר כי אינו שולל על הסף כניסה לקואליציה וכי אם הממשלה תפעל בהתאם להשקפותיו ולציבור הבוחרים אותו הוא מייצג הוא כן יכנס. מרזל הוסיף כי "דווקא מפלגת יחד הודיעה ראשונה שתמליץ על נתניהו ובאשר למפלגת עוצמה יהודית הודיע מרזל כי אם תעשה תנועת הליכוד דברים טובים אזי שעוצמה יהודית תתמוך בה מבחוץ.

לקראת סיום הפאנל אמר השר אורי אריאל כי הוא מאוד רוצה שיחד תעבור את אחוז החסימה, עד כדי כך שלפני שלושה חודשים שחששתי שהם ירוצו לבד הצעתי למרכז תקומה לרוץ עם ישי כדי שיחד תעור את אחוז החסימה, לצערי או לשמחתי המרכז דחה הצעתי ובסוף גם יחד עוברים את אחוז חסימה והם לפחות 4 מנדטים.

בסיום הכנס שב מרזל וקרא לכלל המפלגות להפסיק לירות אחת על השניה, "זה עושה נזק לכל המפלגות ואני מבקש שתפסיקו לירות בתוך הנגמש", חתם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מי שרוצה לדעת גם מה הרבנים חושבים על בנט שיכנס...
יצחק ברוך | 08-03-2015 9:15
לחפש ביוטיוב "הרב זלמן מלמד תוקף את הבית היהודי" -יש שם סרטון שעוזי ברוך מראיין את הרב מלמד והוא בקולו אומר את דעתו בצורה ברורה
2
בחרתם כותרת מטעה. מרזל באמת נוהג באחריות הפעם!
תהילה | 08-03-2015 9:58
חבל שלקחתם חצי משפט שנאמר כבדרך אגב מתוך טקסט שלם והחלטתם שדווקא זו כותרת הידיעה. עדיף לשמור על גזרה שקטה בתוך המחנה הלאומי ולא להלהיט את האוירה. אני מצביעה ליחד, אבל חשוב לי שגם הבית היהודי יקבלו הרבה מנדטים ורוצה לראות שיתוף פעולה הדוק בין שתי המפלגות-האחיות הללו, כולל במיוחד במו"מ שאף אחת לא תיכנס לממשלה בלי השניה!
3
בשביל לירות בתוך הנגמ"ש צריך קודם להתגייס...
באמת ? | 08-03-2015 14:09
4
ל-3: ברוך מרזל נפצע במלחמת לבנון הראשונה והציל
יערה | 09-03-2015 10:20
שם פלוגה שלימה. אלי ישי עשה שירות מלא 3 שנים כלוחם בשריון, ועל יוני שטבון בעל הצל"ש אין צורך להכביר במילים נכון ? בקיצור, לא נמאס לכם שם בבית היהודי להפיץ שקרים ?!