הלל הורוביץ: "הדרוזים שותפים למפעל הציוני" - סרוגים

הלל הורוביץ: "הדרוזים שותפים למפעל הציוני"

חבר הכנסת הלל הורוביץ ערך ביקור בכפר הדרוזי מרר ודיבר על חשיבות הקשר של עם ישראל עם העדה הדרוזית. "יש לנו ברית דמים אמיצה וכנה עם הציבור הדרוזי בישראל, שהוא ציבור ערכי ונאמן למדינה"

author-image
הלל הורוביץ: "הדרוזים שותפים למפעל הציוני"

איש הישוב היהודי בחברון, הח"כ הטרי הלל הורוביץ (הבית היהודי), פגש ברבות השנים עשרות קצינים, מפקדים וחיילים דרוזים המשרתים בחברון. עם רבים מהם הורוביץ שומר על קשר אישי חם, מלא בהערכה הדדית.

אתמול (ראשון) ערך חבר הכנסת ביקור בכפר הדרוזי מרר לרגל סיום תפקידו של רפ"ק א', מפקד דרוזי במג"ב, ששירת שנים במערת המכפלה.

במהלך הביקור נערכה סעודה משותפת, והנוכחים דיברו על מלחמת לבנון השניה, בה פגעו במרר כשמונים וחמש קטיושות, ואף סיירו בבית הקברות של הכפר, בו יש למעלה מארבעים חללים מהעדה הדרוזית שנפלו כשהגנו על מדינת ישראל.

"אחינו הדרוזים מרגישים שותפים למפעל הציוני וההתיישבותי ולהגנה על ארץ ישראל", אמר הורוביץ עם סיום הביקור. "אחינו הדרוזים רואים ערך בסיוע ליהודים לחיות בארץ ישראל והם תמיד בקו הראשון בהגנה על המולדת. כמובן שמעבר לתרומתם העצומה בשמירה על כלל ארץ ישראל הם גם מסייעים רבות ליהודים להגיע ולבקר במערת המכפלה בחברון ולשמור על הישוב היהודי".

"יש לנו ברית דמים אמיצה וכנה עם הציבור הדרוזי בישראל, שהוא ציבור ערכי ונאמן למדינה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו