"הדרבי": בנט ממשיך לתת בראש ליאיר לפיד - סרוגים

"הדרבי": בנט ממשיך לתת בראש ליאיר לפיד

בסרטון חדש בן דקה מוצג 'הדרבי' בין יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד', לבין השר נפתלי בנט, במהלכו סקירה קצרה על עשייתם של השניים בקדנציה האחרונה. צפו

"הדרבי": בנט ממשיך לתת בראש ליאיר לפיד
  לפיד ובנט (פלאש 90)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
בנט הוא שהכניס את לפיד לממשלה, שכחתם?
נפתלי על טעויות משלמים בקלפי | 01-03-2015 9:00
2
תגובה ל-1: הרצון לשנות ולטפל בבעיות כלכליות אינו טעות
| 01-03-2015 11:04
לפיד בא לשנות ולטפל בבעיות כלכליות. גם בנט. זו לא טעות לתת ללפיד הזדמנות, זו טעות לתת לו הזדמנות שניה אחרי שלא הצליח בראשונה! לפיד יצא בהצהרות בומבסטיות אבל התברר שאין כיסוי מאחריהם, בנט פחות יצא בהצהרות ובסוף יש לו השגים רבים (גם אם יש עוד שותפים לחלק ממהישגים האלו). לפיד הרגיש שהעם בורח לו ופנה לעסוק בנושאי דת ומדינה וכאן ברית האחים נסדקה ונעלמה. מה אתה מציע, מגיב 1? לא להיכנס לממשלה אם יש שם ראש ממשלה שיוצא נגדו דו"ח מבקר כל שני וחמישי? לא להיכנס לממשלה עם אחד חסר נסיון ככחלון (אטיאס שהצליח בתקשורת די נכשל בדיור, כחלון אפילו בתקשורת לא הצליח, אלא רכב על אטיאס)? בקיצור, אם רוצים לתקוף את הבית היהודי- תנסה שזה יהיה ענייני. קצת יושרה... זה גם מתרי"ג מצוות.
3
קצת יושרה
ל-2 | 01-03-2015 12:10
האם, במפלגה דתית, ניתן לטפל בבעיות כלכליות במחיר הרס הדת? זו משמעות "ברית האחים"
4
אני מבין מדוע לתקוף את הבית היהודי בגלל חוקי דת ומדינה
ל-3 | 01-03-2015 12:30
אבל מדוע לתקוף את הבית היהודי בגלל כשלון החוקים הכלכליים של לפיד?! היושרה היא להודות שאמנם ישנם דברים טובים אולם לתקוף את מה שלא טוב לדעתך. להפוך כל דבר לרע- זה חוסר יושרה!
5
למס' 2,לגבי ההישגים של בנט יש ויכוח.
ולא שמעתי אומר שלא ייכנס שוב עם לפיד לממשלה | 02-03-2015 15:38
הבית היהודי חשוב לי לא פחות מאשר לך, אבל הכיוון הפופוליסטי אינו הכיוון הנכון. יש דברים שהצלחנו יש דברים שלא. להאשים את כל העולם בהכל,אינו הדרך הנכונה (תחשוב על הקמפיין של בנט- יש מישהו שהוא לא תקף?) אנחנו צריכים להדגיש מה הצלחנו בלי להכפיש כל הזמן את כולם. והבוחר יגיד את דברו יש מספיק שנאה בעם גם בלי זה.