בכירי רבני הציונות הדתית במכתב תמיכה בנתניהו - סרוגים

בכירי רבני הציונות הדתית במכתב תמיכה בנתניהו

"יישר כחך על עמדתך הנחושה והאמיצה לנאום בקונגרס של ארצות הברית, כדי לעורר אותם מתרדמתם ומאדישותם", כתבו עשרות רבני הציונות הדתית במכתב חיזוק לראש הממשלה.

בכירי רבני הציונות הדתית במכתב תמיכה בנתניהו
  חתום על המכתב. הרב חיים דרוקמן (פלאש 90)

על רקע הסערה סביב החלטתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לנאום בקונגרס האמריקאי, ובעקבות הלחץ הכבד עליו לבטל את הגעתו לארה"ב, מעל ל – 60 רבני הצינות הדתית, בהם בכירי רבני הציונות הדתית, חתמו על מכתב פומבי התומך בנסיעתו של נתניהו לארה"ב.

במכתבם מבקשים הרבנים לחזק את ידי נתניהו על עמדתו הנחושה לנאום בקונגרס, חרף ההתנגדות הנשמעת מהשמאל והתקשרות.

"יישר כחך על עמדתך הנחושה והאמיצה לנאום בקונגרס של ארצות הברית, כדי לעורר אותם מתרדמתם ומאדישותם, מול המזימות של אירן האויבת את ישראל והאויבת את כל מדינות התרבות בעולם", נכתב.

עוד כתבו הרבנים: "יוזמה חשובה זו נתמכת על ידי אישים רבים בעולם, בין יהודים בין מעמים אחרים, החרדים לשלום העולמי. חזק ואמץ ואל תיכנע ללחצים שונים. חזק ואמץ כי ד' אלוקי צבאות ישראל הולך לפניך".

על המכתב חתומים מגוון בכירי רבני הציונות הדתית, ביניהם יו"ר מרכז ישיבות בנ"ע הרב חיים דרוקמן, ראש ישיבת עטרת ירושלים הרב שלמה אבינר, רבה של צפת הרב שמואל אליהו, רב העיר קריית שמונה הרב צפניה דרורי,ראש רשת "נועם – צביה" הרב איתן אייזמן, ראש ארגון "קרן קהילות" הרב אלישע וישליצקי, ראש מכון מאיר הרב דב ביגון, רב הישוב אלון שבות הרב גדעון פרל, רב העיר פ"ת הרב מיכה הלוי, רב המועצה האזורית שומרון הרב אליקים לבנון, ראש המכינה הקדם צבאית יתיר הרב משה הגר, ראש ישיבת מצפה יריחו הרב שבתאי סבתו ועוד.

בנוסף, ראש ישיבת מרכז הרב, הרב יעקב שפירא, שלח מכתב אישי לראש הממשלה, ובו הוא מחזק אותו לקראת נאומו בקונגרס.

במכתבו כותב הרב שפירא: "אני מצטרף בזה למברכים ולמתפללים, להצלחתך בהופעתך בקונגרס האמריקאי לטובת עם ישראל,וארץ ישראל ולטובת האומות כולם. ויהי רצון שדבריך יהיו נשמעין, בהיותם דברים היוצאים מהלב- נכנסים אל הלבבות לפקוח עיניים עיוורות.וד' הטוב ישים בפיך את הדברים הטובים והנכונים ויהיה מצליח דרכיך, כתפילת שליח הציבור, לשם ולתהילה ולתפארת".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא למדו דבר וחצי דבר
חלם | 26-02-2015 18:10
מבינים בפוליטיקה כמו חמור במרק פירות
2
זוועה
דייייי | 27-02-2015 2:01