בדיחה חדשה בצה"ל: אישור יציאה לדייטים - סרוגים

בדיחה חדשה בצה"ל: אישור יציאה לדייטים

תלמידי ישיבת ההסדר בשדמות מחולה נדהמו לגלות נוהל חדש המחייב אותם למלא טופס "יציאה לדייט" בכל שפעם שהם יוצאים מכותלי הישיבה להיפגש עם בת זוגתם. אך אל דאגה, מדובר במעשה פורימי בלבד של תלמידי הישיבה

author-image
בדיחה חדשה בצה"ל: אישור יציאה לדייטים

ישנן המון פקודות והנהגות בצה"ל אשר אינן נפגשות תמיד עם ההיגיון והשכל והישר. תופעה זאת הקנתה לצה"ל את אחד המשפטים בהם נתקל חייל במהלך שירותו הצבאי לפיו: "ההיגיון נשאר בש.ג".

בהמשך לתופעה הזאת של פקודות והנחיות בלתי הגיוניות בעליל, תלמידי ישיבת ההסדר בקריית שמונה נדהמו לגלות נוהל חדש המחייב אותם, בעת יציאתם לדייטים, למלא טופס "יציאה לדייט" ולשלוח אותו למדור בייני"שים בצבא.

על פי הנוהל, שנכתב בחוזר רשמי של מדור בייני"ש נכתב, בין היתר: "בביקורת שערך המדור (בייני"ש ג.ע) בישיבות עלה כי תלמידים נעדרים מהישיבה עקב יציאתם לדייט ואינם מדווחים על כך, עקב רצונם לשמור בצנעה על "ענייניהם הרומנטיים", כלשונם".

סעיף נוסף בטופס מבהיר כי: "חמור מכך ישנם תלמידים שביקשו לצאת לדייט אך יצאו לעבוד באותו זמן". עוד מופיע בטופס כי "כדי להימנע מפרצות חמורות אלו הוחלט לשנות את הנהלים", וכי על תלמיד היוצא לדייט למלא את הטופס המצורף ולשלוח למייל המצורף.

מחברי הטופס הגדילו לעשות ואף ציינו כי "המדור יעשה ביקורת תוך איכון ואיתור מקום הטלפונים של התלמיד ובת זוגו". סעיף נוסף בטופס מפרט כי "תלמיד שלא יפעל על פי הנוהל יוזמן לבירור".

מערכת 'סרוגים', שכאמור חשדה שמשהו אינו תקין במבנה הטופס ובתוכנו ערכה בדיקה שהעלתה כי מדובר בסך הכל במעשה "פורימי" שנעשה על ידי תלמידי ישיבת ההסדר בקריית שמונה.

מאיגוד ישיבות ההסדר נמסר בתגובה כי "מדובר בהלצה פורימית שיצאה מבית המדרש בשדמות נריה וכי אין כל שחר לדברים"

1

2

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
טעות בכתבה
תלמיד קרית שמונה | 25-02-2015 21:18
המכתב הזה פורסם בישיבת שדמות מחולה ולא בקרית שמונה
2
בדיחה אגירה
י | 25-02-2015 21:43