אחרי בר רפאלי גם ח"כ וילף על הכוונת של מרזל - סרוגים

אחרי בר רפאלי גם ח"כ וילף על הכוונת של מרזל

היום פורסם המכתב ששלח ברוך מרזל וארגון להב"ה לדוגמנית בר רפאלי - שתעזוב לאלתר את ליאונרדו די קפריו משום שאינו יהודי. היום, אומר מרזל ל"סרוגים" כי מדובר במכת מדינה, והוא לא מתכוון לשתוק גם לא לח"כ עינת וילף הנשואה לעיתונאי גרמני.

author-image
אחרי בר רפאלי גם ח"כ וילף על הכוונת של מרזל
  אחרי בר יגיע תורה של ד"ר וילף (פלאש 90)

ברוך מרזל מחמם מנועים. אחרי המכתב המרגש ששלח לדוגמנית בר רפאלי היוצאת עם ליאונרדו די קפריו – שלא תעז להתחתן עם השחקן ההולוודי שאינו יהודי, עובר פעיל הימין לזירה הפוליטית ומסמן מטרה חדשה: ח"כ עינת וילף.

וילף ממפלגת העבודה נשואה לעיתונאי גרמני ריצ'ארד גוטיאר, מה שגורם לברוך מרזל העדר שינה בלילות. לסרוגים אומר היום פעיל הימין כי מדובר במכת מדינה ואסור לתת לתפועה הזאת לגיטמציה. "אני פעיל בארגון להב"ה – ארגון שעומד בראש המערכה נגד ההתבוללות בארץ ישראל. לצערנו הרב, המכה הנוראה מקבלת הכפלות כפולות ומכופלות בשנים האחרונות. מדובר במאות אלפים שנמצאים בסכנת התבוללות."

מרזל טוען שברגע שאנשי ציבור מתחתנים עם גויים התופעה הזאת הופכת להיות לגיטימית ולכן יש לשלוח מכתבים ולפתוח אפילו בקמפיין ציבורי נגד מפורסמים שיוצאים עם גויים. "אנחנו התדרדרנו למקומות שהיום זה הופך להיות לגיטימי. אף אחד לא צועק שמדובר בהתבוללות או שכשאומרים משהו מיד שואלים 'מה אתה מתערב?' ולא מבינים שמדובר בסכנת נפשות. אנחנו עם ישראל ערבים זה לזה וזה מרכז החיים שלנו וצריך מסירות נפש."


לא ישן בלילות. מרזל (פלאש 90)

לטענת מרזל הוא וארגון להב"ה מטפלים באלפי מקרים של התבוללות. "אנחנו מטפלים כל יום במקרה אחר. השבוע היה חיילת שיוצאת עם ערבים. יש מקרים של בנות שירות לאומי, יש חרדים, זה חוצה מגזרים. רבל בגלל הטרור התקשורתי אף אחד לא מדבר איתם או עליהם."

מרזל גילה ל"סרוגים" כי הם נמצאים בקשר עם כמה אנשי ציבור והם מנסים להניא אותם מלהתחתן עם גויים. עוד אמר מרזל כי הם לא מתכוונים לשתוק גם לח"כ עינת וילף ממפלגת העבודה הנשואה לעיתונאי גרמני. "יש אישה מאוד בכירה במפלגת העבודה. זה חמור מאוד. דבר כזה לא יכול לעבור לסדר היום, ומשום מה, כולם שותקים. אנחנו לא מתכוונים לשתוק כשמדובר במכת מדינה האוכלת כל חלקה טובה". מרזל לא אמר כיצד הוא מתכוון לפעול נגד ח"כ עינת וילף.

ח"כ עינת וילף אמרה לסרוגים כי היא "שמחה על זה שהיא מדירה שינה מעיניו של ברוך מרזל"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 13 דיונים מיין לפי
1
על זה נאמר
אחת שיודעת | 10-03-2010 11:48
"הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל"
2
מרזל החליט לשנות מקצוע ולהיות שדכן
שפת אמת | 10-03-2010 12:07
מרזל יקרי, אתה צריך להציע לבר רפאלי אלטרנטיבה כשרה לדקפריו, אני לצערי אינני יודעת האם יש בחור מאנ"ש שיכול למלא את מקומו של דקפריו. אולי תציע את עצמך לבר רפאלי, לפחות ייחוס יש לה.
3
עינת וילף צריחה מגורשת מהכנסת
רפאל | 10-03-2010 13:57
למה שהיא עושה חילול הגזע היהודי והורסת עם יהודי שלנו
4
בושה שיש תמונות כאלה באתר דתי!!!
| 10-03-2010 21:32
5
רצוי שיתעסק בעניינים שלו
להרבות אהבה | 11-03-2010 0:22
שיעסוק בשכנוע ואהבה ולא בשנאת חינם
6
איך עינת וילף יכולה לעסוק בחינוך כשנשואה לגוי גרמני
דוד ביטון | 11-03-2010 5:17
שזה הפוסט ציוני ברמה החמורה ביותר
7
איך עינת וילף יכולה לעסוק בחינוך כשנשואה לגוי גרמני
דוד ביטון | 11-03-2010 5:17
שזה הפוסט ציוני ברמה החמורה ביותר
8
בעלה הגרמני של עינת וילף
רמי | 14-09-2011 18:47
רבים מגדולי ישראל, כמו ר' עקיבא, אונקלוס, דוד המלך היום מוצאם מן הגויים
9
תשוקת הנצים
יהודי | 05-02-2012 1:20
השחקן מקובה שהוא אגרסיבי הצליח לגרום שהוא יהיה היחיד בליבה של דנה נורמה והיא תרצה רק אותו ובתחילת הטלנובלה ילדה ממנו ילד וזה התבוללות ואני אמרתי לעצמי משום שהיא יצאה איתו בטלנובלה ואמרה שהאינדיאני מקובה (מהאיי הקריבים) שהוא הכי יפה ומושך היחיד בעולם ודנה נורמה סיפרה על הסדרה שזו התקופה הכי יפה בעיניה והיא התפתתה לחשוב שהוא הגבר החלומות שלה וזה עשה לי עוול ועד היום יש לי מחשבות שבלי דנה נורמה החיים יהיו עצובים בלעדיה שהיא אבדה בטור אזרחית של ישראל בלעדיה זה קשה.
10
תשוקת הנצים
יהודי שבור לב | 05-02-2012 23:30
השחקן מריו סימרו מקובה שהוא גוי שהוא אגרסיבי, אלים מה שהוא יודע לעשות זה להרביץ לחלשים הצליח לגרום שהוא יהיה היחיד בליבה של דנה גרסיה שגילמה את נורמה. בתחילת הטלנובלה "תשוקת הנצים" דנה גרסיה ילדה ממנו ילד שקראה לו "חואן דוד" קודם חואן והשם השני דוד וזה התבוללות איומה ונוראה והכי חמורה אי פאם שראיתי. הוא הצליח לפתות אותה והיא התפתתה לחשוב שמריו סימרו שהאינדיאני מקובה (מהאיי הקריבים) שהוא הכי יפה ומושך היחיד בעולם ודנה גרסיה סיפרה על הסדרה שזו התקופה הכי יפה בעיניה.דנה גרסיה ומריו סימארו שיחקו ביחד. על הטלנובלה השניה "בגידה" הוא עוד פעם הצליח לפתות אותה שהוא ימצא חן בעיניה לרעה ותפנטז עליו בבגידה שאנשים כמו מריו סימארו יגדלו על העצים האח החמוד והקנאי וגם ילדה ממנו תינוקת בבגידה ושדנה גרסיה תתפתה לחשוב שמריו סימארו הגבר החלומות שלה וזה עשה לי עוול ועד היום יש לי מחשבות שבלי דנה גרסיה החיים יהיו עצובים בלעדיה שהיא אבדה בטור אזרחית של ישראל בלעדיה זה קשה, אם היה את הארגון להב"ה קודם ב-2003 באותה התקופה של "תשוקת הנצים" אז דנה הייתה ניצלת מהאובדן הזה הייתי ממליץ לה שתעזוב אותו והיא לא תכיר אותו משום שהוא אינו יהודי וגם שהוא יהרוס לה את החיים. עצוב לי שהיא לא איתי.
11
תשוקת הנצים
יהודי שבור לב | 06-02-2012 0:56
השחקן מריו סימרו מקובה שהוא גוי שהוא אגרסיבי, אלים מה שהוא יודע לעשות זה להרביץ לחלשים גם לעובדים ולמשרתים ולמשרתות שלו, הוא היה מביא להם בוקסים ואגרופים והיה אוחז להם בשרוולים אם היו עושים טעויות הכי קטנות בבעלותיו במקום העבודה שהוא הבוס , הצליח לגרום שהוא יהיה היחיד בליבה של דנה גרסיה שגילמה את נורמה. בתחילת הטלנובלה "תשוקת הנצים" דנה גרסיה ילדה ממנו ילד שקראה לו "חואן דוד" קודם חואן והשם השני דוד וזה התבוללות איומה ונוראה והכי חמורה אי פעם שראיתי. הוא הצליח לפתות אותה והיא התפתתה לחשוב שמריו סימרו שהאינדיאני מקובה (מהאיי הקריבים) שהוא הכי יפה ומושך היחיד בעולם ודנה גרסיה סיפרה על הסדרה שזו התקופה הכי יפה בעיניה.דנה גרסיה ומריו סימארו שיחקו ביחד.על הטלנובלה השניה "בגידה" הוא עוד פעם הצליח לפתות אותה שהוא ימצא חן בעיניה לרעה ותפנטז עליו בבגידה שאנשים כמו מריו סימארו יגדלו על העצים האח החמוד והאח השני והקנאי וגם ילדה ממנו תינוקת בבגידה ושדנה גרסיה תתפתה לחשוב שמריו סימארו הגבר החלומות שלה וזה עשה לי עוול ועד היום יש לי מחשבות שבלי דנה גרסיה החיים יהיו עצובים בלעדיה שהיא אבדה בטור אזרחית של ישראל בלעדיה זה קשה, אם היה את הארגון להב"ה קודם ב-2003 באותה התקופה של "תשוקת הנצים" אז דנה הייתה ניצלת מהאובדן הזה הייתי ממליץ לה שתעזוב אותו והשלא תכיר אותו משום שהוא אינו יהודי וגם שהוא יהרוס לה את החיים וזה מה שבאמת קרה שהוא הסית אותה לגמרי ברמות שאי אפשר לתאר אפילו, באמת קשה לתאר, אם אנחנו היינו גדלים באותה מקום פה בארץ הקודש "ישראל" אז הכל היה אחרת עצוב לי שהיא לא איתי.
12
תשוקת הנצים
יהודי שבור לב | 06-02-2012 1:09
תשוקת הנצים השחקן מריו סימרו מקובה שהוא גוי שהוא אגרסיבי, אלים מה שהוא יודע לעשות זה להרביץ לחלשים לעובדים ולמשרתים ומשרתות שלו, הוא היה מביא להם בוקסים ואגרופים אם היו עושים טעויות הכי קטנות, הצליח לגרום שהוא יהיה היחיד בליבה של דנה גרסיה שגילמה את נורמה. בתחילת הטלנובלה "תשוקת הנצים" דנה גרסיה ילדה ממנו ילד שקראה לו "חואן דוד" קודם חואן והשם השני דוד וזה התבוללות איומה ונוראה והכי חמורה שאי פעם שראיתי. הוא הצליח לפתות אותה והיא התפתתה לחשוב שמריו סימרו שהאינדיאני מקובה (מהאיי הקריבים) שהוא הכי יפה ומושך היחיד בעולם ודנה גרסיה סיפרה על הסדרה שזו התקופה הכי יפה בעיניה .דנה גרסיה ומריו סימארו שיחקו ביחד. על הטלנובלה השניה "בגידה" הוא עוד פעם הצליח לפתות אותה שהוא ימצא חן בעיניה לרעה ותפנטז עליו בבגידה שאנשים כמו מריו סימארו יגדלו על העצים האח החמוד והאח השני הקנאי וגם ילדה ממנו תינוקת בבגידה ושדנה גרסיה תתפתה לחשוב שמריו סימארו הגבר החלומות שלה וזה עשה לי עוול ועד היום יש לי מחשבות שבלי דנה גרסיה החיים יהיו עצובים בלעדיה שהיא אבדה בטור אזרחית של ישראל בלעדיה זה קשה, אם היה את הארגון להב"ה קודם ב-2003 באותה התקופה של "תשוקת הנצים" אז דנה הייתה ניצלת מהאובדן הזה הייתי ממליץ לה שתעזוב אותו והיא לא תכיר אותו משום שהוא אינו יהודי וגם שהוא יהרוס לה את החיים וזה מה שבאמת קרה הוא הסית אותה לגמרי ברמות שבאמת אי אפשר לתאר פשוט קשה אם היינו מכירים בארץ הקודש אז כל זה לא היה קורה . עצוב לי שהיא לא איתי.
13
בשבילי רק גרמני גוי הכי שווה גרמני יאמייי
נטלי | 07-08-2012 23:22