כבר לא ב'יחד': המטה הדתי הלאומי נטש - סרוגים

כבר לא ב'יחד': המטה הדתי הלאומי נטש

מפלגת יחד מתפרקת? ראשי המטה הדתי-לאומי במפלגת 'יחד', אוהד כהן, אוהד עזרן והרב אהרון צהר פרשו ממטה המפלגה. קודם יותר איים ח"כ יוני שטבון בפרישה אם מרזל יחבור למפלגה

כבר לא ב'יחד': המטה הדתי הלאומי נטש
  הוקם ביום ראשון. מתפרק ביום חמישי. מטה יחד (יח"צ)

האיחוד החרדי-דתי- לאומי במפלגת יחד הסתיים עוד לפני שהתחיל.

אחרי שהבוקר הודיע ח"כ יוני שטבון ואחד משני המקימים של המפלגה, כי הוא שוקל לפרוש מהמפלגה, אם ברוך מרזל יצורף לרשימה, הודיעו שלושת ראשי המטה הדתי-לאומי על פרישה. השלושה שעמדו במערך ההסברה של המפלגה בציבור הדתי הפסיקו את עבודתם, כהזדהות עם שטבון.

הבוקר הניח שטבון אולטימטום לאלי ישי "או אני או מרזל", והוסיף כי הגיע למפלגה שאמורה להתחיל תהליך היסטורי של קירוב בין דתיים לחילונים ולא אוסף של מפלגות נישה שמטרתן לעבור את אחוז החסימה. מוקדם יותר הבוקר (ה') כבר הודיע הרב משה הגר על פרישה מהמפלגה מאותה סיבה. רק בתחילת השבוע הושק המטה הדתי לאומי במפלגה, וכעת נראה שהוא סיים את תפקידו.

במטה הדתי זועמים על ההודעה שהוציא מטה ישי לפיו הרב הגר פרש "כדי לפנות מקום" למרזל כשבפועל הרב הגר פרש בגלל נוכחות מרזל ברשימה.

היום הוא היום האחרון להגשת הרשימות  לועדת הבחירות, ועד השעה 16:00 אז זומנה הרשימה לועדה, צריכים אלי ישי, יוני שטבון וברוך מרזל להגיע להבנות או להודיע על ריצה נפרדת.

המתווה שהוסכם אתמול היה כי ישי ראשון, שטבון שני, מיכאל עייש שלישי, מרזל רביעי והרב הגר חמישי. בינתיים הודיע הרב מזוז שהוא לא מוכן לוותר על המקום הרביעי שמובטח לו בו אמור להיות משובץ ששון טרבלסי. הרב הגר פרש הבוקר ופינה את המקום החמישי וכעת ישנם דיונים בין מרזל לבין הרב מזוז כדי שאחד מהם יוותר על המקום הרביעי.

בעוצמה לישראל אמרו לסרוגים כי בלי המקום הרביעי הם ירוצו בנפרד. וכעת האולטימטום של שטבון גם ישחק תפקיד. המועד האחרון להגשת הרשימות הוא הערב ב-22:00 בלילה ועד אז נראה האם מכל הספינים השמועות והאיומים ירוצו שתי המפלגות בנפרד או במשותף.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
עם התמונה המצטיירת עכשו, אין תקנה לדתיים הלאומיים.
סתם אני @ | 29-01-2015 13:37
אלא אם יקום מנהיג בעל שעור קומה שיאסוף את השברים ויקים מפלגה בעלת עוצמה ואמירה לקראת הבחירות הבאות. מפלגה לא בונים ביום או יומיים. יש לבנות אותה חכם וחזק. הבו לנו מנהיג.
2
תגובה ל1 זה בדיוק מה שישי ושטבון ניסו לעשות עד ש
| 29-01-2015 13:57
עוצמה יהודית השתלטו להם על המפלגה באיומים וסחיטה. חייבים לחזור לרשימה המקורית ולמהלך המתבקש כל כך של אחדות כפי שהם יצרו
3
אלי ישי תקרא לשטבון חזרה! בלעדיו יחד לא מה שהיתה!!!
| 29-01-2015 14:16