אריאל: אבקש מכלפה לחזור בו, נמשיך באחדות - סרוגים

אריאל: אבקש מכלפה לחזור בו, נמשיך באחדות

יו"ר האיחוד הלאומי אורי אריאל מגיב על הודעת הפרישה של כלפה מהרשימה: "בכוונתי לשוחח עימו ולבקש ממנו לחזור בו". על האיחוד עם הבית היהודי יישמר

אריאל: אבקש מכלפה לחזור בו, נמשיך באחדות
  ישוחחו ביניהם. אריאל וכלפה (פלאש90)

השר אורי אריאל מגיב על הודעת הפרישה של ח"כ זבולון כלפה מרשימת תקומה והבית היהודי.

"קיבלתי מכתבו של ח״כ זבולון כלפא ובכוונתי לשוחח עימו ולבקש ממנו לחזור בו. ח״כ כלפא הינו פרלמנטר מצויין ואיש ציבור מהטובים בארץ. בכל מקרה נמשיך באיחוד הלאומי לעשות כל יכולתנו כדי לשמור על הערכים והדגלים שאנחנו מאמינים בהם בתוך הבית היהודי״

מוקדם יותר פרסמנו בסרוגים, כי כלפה שהיה ממתנגדי האיחוד עם הבית היהודי ונבחר כלפה במקום הרביעי ברשימת תקומה,  הודיע בעקבות שיריון אלי אוחנה ברשימת הבית היהודי, וקרא לבטל את ההסכם עם בנט ולרוץ בצורה עצמאית בבחירות. "אני חושב שמישהו איבד את המצפן ואני קורא לחשבון נפש. זה לא דרך של שיתוף פעולה וחברות. מנהיגים נבחנים בזה שהם יכולים להגיד טעינו. טוב לעשות גירושים לפני שיש ילדים".

"אם תקומה תרוץ לבד להערכתי היא תקבל קולות. זה לא רק גשם שיורד אלינו זו יריקה. יש כאן שילוב של דברים", כותב כלפה והוסיף: "בתור יהודי מעדות המזרח שבא מהפריפריה אני רואה בכך (שיריון אוחנה, ת"נ) יריקה בפרצוף. זה מהלך ציני קר שלא מכיר בדרך של יוצאי עדות המזרח והפריפריה".

מכיוון שפרישתו של כלפה נעשתה לפני הצגת הרשימות, מי  שיחליף אותו במקום ה-18 הוא מזכ"ל המפלגה לשעבר נחי אייל שזכה במקום ה-5 ברשימת תקומה. ודבריו של אורי אריאל מלמדים כי בתקומה לא מתכוונים להפר את ההסכם בין שתי המפלגות.

מהבית היהודי נמסר בתגובה: "זבולון כלפא הוא איש רב פעלים, מוכשר ומסור לציבור ואנו מאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה".

כך נראית כרגע רשימת הבית היהודי לכנסת

ללא שם

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ח"כ זבולון כלפה..בהצלחה במעבר לתנועת *יחד*
בשלום ובמישור-ד.י | 27-01-2015 20:23
הצעד שאתה עושה טוב..כדי לאחד בין מנהיגים מהציבור החרדי לבין מנהיגים מהציבור הדתי החרדי לאומי.כדי לבנות מוסדות דתיים וחרדים לאומים,וכדי לחנך את הנוער הדתי לאומי, לתורה ומצוות ולאהבת ארץ ישראל..בהצלחה!