הרצל ביטון: "הייתה שלולית של דם והוא החליק"

הרצל ביטון: "הייתה שלולית של דם והוא החליק"

בשיחה ראשונה מאז שאושפז לאחר שנפצע קשה בפיגוע הדקירה באוטובוס בתל אביב, שחזר הערב נהג האוטובוס, הרצל ביטון, את הרגעים בהם הבחין כי המחבל דוקר את הנוסעים ואת המאבק במחבל שניסה למנוע ממנו לפתוח את הדלתות

author-image
"הייתה שלולית של דם והמחבל החליק"
  (צילום: נדב גולדשטיין - סוכנות תצפית)

הרצל ביטון, נהג האוטובוס שנפצע קשה בעת שהציל נוסעים רבים בפיגוע הדקירה שאירע השבוע בתל אביב, סיפר לערוץ 10, ממיטתו בבית החולים, על הרגעים בהם הבחין כי מחבל דוקר נוסעים באוטובוס ועל המאבק שלו במחבל שניסה למנוע ממנו לסגור את דלת האוטובוס.

ביטון סיפר כי הוא לא חשב שיש לו ברירה אחרת מלבד להציל את הנוסעים: "לא היתה לי ברירה, הייתי חייב להציל את הנוסעים. הוא דקר אותי בזמן נהיגה והלך לאמצע האוטובוס והתחיל לדקור את הנוסעים".

ביטון ציין כי כדי להסב את תשומת לב העוברים והשבים ברחוב שמשהו לא בסדר באוטובוס הוא טלטל את האוטובוס מצד לצד. ביטון ציין כי הטלטולים לא גרמו למחבל לחדול מפעולת הדקירה.

לדברי ביטון: "אמרתי אין לי ברירה אלא להביא אותו אליי. לחצתי על הברקסים, משכתי אותם חזק והוא עף כמו ציפור הגיע עד אליי. ניתרתי מהכיסא, תפסתי לו את יד שמאל והתחלתי לרסס אותו בגז מדמיע".

ביטון המשיך לשחזר את שקרה אותו במאבק עם המחבל: "אני נותן לו אגרוף והוא מחזיר לי אגרוף. מרוב שהיה לי הרבה דם, הייתה שלולית של דם לידי והוא החליק. אז הוא יצא מהאוטובוס והתחיל ללכת לכיוון יצחק שדה. אני יצאתי והתחלתי לרדוף אחריו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרצל ביטון= מלח הארץ
יש אנשים שאפשר לסמוך עליהם במדינה הזו | 24-01-2015 22:01