יואב חטב הי"ד שר 'מודה אני' של עומר אדם. האזינו - סרוגים

יואב חטב הי"ד שר 'מודה אני' של עומר אדם. האזינו

העיתונאית סיון רהב מאיר פרסמה הודעה שקיבלה בשעות האחרונות מאחד ממכריו של יואב חטב הי"ד שנרצח בפיגוע בצרפת. בהודעה מתבקשת רהב מאיר לפרסם הקלטה בו נשמע חטב שר את השיר "מודה אני" של עומר אדם

author-image
יואב חטב הי"ד שר 'מודה אני' של עומר אדם. האזינו
  צילום מסך

העיתונאית סיון רהב מאיר פרסמה לפני שעה קלה הודעה שקיבלה שבה היא מתבקשת לפרסם הקלטה של יואב חטב הי"ד, שנרצח בסוף השבוע שעבר בפיגוע בצרפת. בהקלטה נשמע חטב שר את שירו של עומר אדם "מודה אני".

"שלום, שמי רפאל אוזן וגדלתי עם יואב חטב ועם משפחתו בתוניס", פרסמה רהב – מאיר בדף הפייסבוק שלה הודעה שככל הנראה קיבלה מאחד ממכריו של יואב.

עוד נכתב בהודעה: "אני שולח לך שיר שיואב שר בקול נעים בליווי של מוזיקה. זה השיר 'מודה אני' של עומר אדם ויואב הקליט אותו שבועיים אחרי שחזר לצרפת אחרי שהיה בארץ עם תגלית".

"יואב היה מאוד קרוב לאחי דניאל, הם למדו יחד עד גיל 16 בבית ספר חב"ד בתוניס. יואב היה קורא את כל התהלים כל שבת והיה בקיא מאוד בחומש עם טעמים והיה קורא בתורה בכל שבת שבה היה אפשר. הוא גם ידע הרבה מהחומש בעל פה. הוא היה בעל חסד גדול, תמיד זמין לעזרה ותמיד מחייך ומכניס שמחה לסובבים אותו", לשון ההודעה.

שולח ההודעה מספר כי "ביום שישי שבו הוא (יואב) הוא נרצח הוא שלח מסרון לחבר כדי לשכנע אותו לשמור שבת כי המצב בצרפת נהיה מסוכן אחרי ההתקפה על העיתון 'שארלי הבדו' והוא כתב שצריך להתחזק בזמנים כאלה, שלא להיפגע".

שולח ההודעה ציין כי "מחר בבוקר קמים מהשבעה והערב (יום ראשון) לפני סוף השבעה מתכנסים בבית הכנסת בית יוסף". בסוף הודעתו המרגשת כתב מכרו של יואב חטב כי "מאוד ירגש את המשפחה והחברים אם השיר יושמע ויישמע".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
איפשהו
מישו | 18-01-2015 19:36
מרגש ביותר ;( בוכה!!