הנשיא ריבלין מציג: סערה בכוס תה - סרוגים

הנשיא ריבלין מציג: סערה בכוס תה

בסיור שערך היום בין מוצבי צה"ל השונים הגיע נשיא המדינה גם למעברי ירושלים שם ביקר את החיילים הפועלים על אף הקור העז ואף מזג להם בעצמו כוס תה. "אחד החגים הכי יפים שיש בירושלים זה חג השלג, ואליו צריך להתייחס כאל חג ולא כצרה ומצוקה"

הנשיא ריבלין מציג: סערה בכוס תה
  (צילום חיים צח / לע"מ)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין יצא הבוקר לכיוון מעברי העיר ירושלים על מנת לחזק את ידי לוחמי מג״ב העומדים על משמרתם בקור העז.

הלוחמים המופתעים אשר לא ציפו לביקורו הספונטני של הנשיא קיבלו אותו בשמחה ובחום והודו לו על הגעתו.

תחילה הגיע הנשיא למעבר א זעים בכניסתה המזרחית של ירושלים שם פגש כוחות מג״ב במשמרתם.

״על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים כל היום וכל הלילה", כך נאמר, אך הנביא שכח להוסיף- כל היום וכל הלילה, בחום ובקור. ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לישון ולהתרווח בחום בביתנו, כאשר אתם שומרים עלינו. אנחנו זוכרים שכשלנו חם, לכם לעיתים קר".

עוד הוסיף הנשיא: ״אתם נמצאים בתפקיד כה חשוב במשך כל ימות השנה ואנחנו מעריכים אתכם על כך מאוד. אנחנו מודים לכם על כך שאנו יכולים להישאר בתוך הבתים שלנו, כולנו – תושבי ירושלים ותושבי ישראל כולה. ואני כאן כדי לבקר אתכם ולראות את היערכותכם. אתם מחממים את ליבנו״.

הנשיא התעניין בהיערכות כל לוחם עם בגדים חמים וציוד מתאים ושמע ממפקד הכח במקום כי לקחי הסופה יושמו ונלמדו: "נערכנו בהתאם, לשעות הכי קשות שיכולות להגיע עם הציוד, הביגוד והמזון המתאים,״ אמר המפקד.

הנשיא ברך על הדברים ואמר: "הלקחים שהופקו הם לתפארתה של ירושלים. אני מברך את המשטרה ואת כוחות צה״ל ומשמר הגבול כאחד הכוחות המרכזיים בשמירת הסדר, ומודה על היכולת שלנו לתפקד גם מול עוצמות הטבע וגם מול אתגרים ביטחוניים שאנו ניצבים מולם".

עוד הוסיף הנשיא בהקשר הפקת הלקחים: ״אני מברך את המשטרה, הצבא ואת ראש העיר ניר ברקת על שהפיקו את לקחים מהשנה שעברה, והחליטו להישמר מבחינת סוף מעשה במחשבה תחילה. אני ירושלמי בן ירושלמי ואחד החגים הכי יפים שיש בירושלים זה חג השלג, ואליו צריך להתייחס כאל חג ולא כצרה ומצוקה. אם נגיע כולנו להבנה שבחג השלג נהנים, נמנע אסונות. יש יותר יפה מירושלים לבנה, מלראות את הפתיתים יורדים בשלווה? אך אם כל אחד יחגוג את חג השלג לבדו, נגיע למצבים בהם נתקענו פעם קודמת. וכמה שאנחנו אוהבים את הטבע ונהנים מהיופי של ירושלים בזמן שלג, צריכים להבין שצריך לעזור לאלה הזקוקים לעזרה".

משם המשיך הנשיא למעבר המנהרות של מג"ב בעוטף ירושלים, בכניסתה הדרומית של העיר, שם פגש הנשיא את החיילים העומדים על משמרתם בציפייה לשלג ובעירנות דרוכה על אף חסימות הכבישים ההדרגתיות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
… ידוע כבר מזה שנים שצה”ל הוא..........
| 07-01-2015 16:16
… ידוע כבר מזה שנים שצה”ל הוא בית זונות אחד גדול של מדינת ישראל. אלא שעד עתה היו הדברים מתרחשים בבסיסים עצמם, כאשר מי שחשוף להם הם החיילים המשרתים שם. המדיה בעולם התמלאה בזמן האחרון בצילומים של חיילות חרדקי”ם/ת החושפות את מערומיהן לפני העולם כולו כולל הערבים המביטים בשקיקה ביהודיות הפושטות את מדיהן בלי שום בושה. בכותרת מופיע צילום המתפרסם באתר מדיה מערבי. שם הוא מתפרסם כאשר מלוא ערוותן של הזונות הצה”ליות החרדקו"ת פרוסה על כל העמוד. אנחנו כמובן חתכנו והשארנו רק את פרצופיהן המטושטשים. צה”ל הוא הצבא היחיד בעולם שבו קיים גיוס חובה לנשים פרוצות שיקסעס ולבני ישיבה. פרי מדיניות מכוונת של המנובל בן גוריון שבכך רצה להזנות את בנות ישראל בעיקר אלו שהגיעו מארצות אסיה ואפריקה ובכך לנתן אותן משורשיהן היהודים. בהתאם למדיניות של המפד”ל ההיסטורית, בעלת הברית הנאמנה של בן גוריון במסע השמד שלו נגד העם היהודי – והחרדים- הם אף שלחו את בנותיהן לצה”ל. בכל אופן הדבר גיוס ממש לצבא נעשה במספרים קטנים בעוד רובן הצטרפו ל”שירות לאומי”, שגם זה הוכרז ע”י גדולי ישראל כיהרג ובל יעבור ואסור לדעת כל הרבנים. לא עוד. היום אנו מתבשרים באתר האינטרנט של “מעריב”, NRG על גידול משמעותי במספר הבנות הד”ליות המצטרפות כבשר טרי היישר לבית הזונות של גיוס ישירות לצה”ל -הישראלי, גם בלי המסווה של “שירות לאומי” רק כדי להכשיל בני הישיבות. סיבה אחת לכך היא: כסף. כותב : “הסיבות ללחץ בקרב ראשי הארגונים החינוכיים בציונות הדתית מרובות: ארגוני השירות הלאומי מתוקצבים לפי כמות הבנות המשרתות בהם, וירידה במספרן תוריד גם את התמיכה הממשלתית”. אם עד כה היו שולחים רק האדוקים בעבודה הזרה הד”לית את בנותיהם לזנות בצה”ל מתוך אידיאולוגיה של הזדהות עם התנועה הציונית האוטו-אנטישמית – היום מצטרפים אליהם רבים כמו החרדקי”ם עבר תמורה כספית. לא עוד אידיאולוגיה – הם שולחים את בנותיהן ובניהם החרדקי”ם/ת לזנות תמורת אתנן כספי. כותב עוד שם, כי “ראשי מוסדות חינוך דתיים (כלומר דת הסרוגים) מדווחים כי ישנה זליגה של בוגרות האולפנות והתיכונים הדתיים לכיוון שירות בצה”ל – מגמה אשר מסתמנת כגדולה בהרבה יותר מבעבר. המספרים מבהילים. כותב שם: “כנראה שבצה”ל מצליחים: מנתונים רשמיים עולה כי מידי שנה עולים מספרי המתגייסות בצורה ניכרת. אם בשנת 2010 התגייסו 935 בוגרות תיכון שהוגדרו כ”בנות דתיות”, חרדקיות בשנת 2012 התגייסו 1503 – עלייה של כ-40 אחוזים בשנתיים בלבד”. ארגון אחד של הציונות “הדתית” הוא עמותת “אלומה” שבנתה לפי הכתבה “מערכת שתלווה את החיילות”… ´הגדלנו את הפעילות שלנו, ונוספו ממילא יעדי שיבוץ רבים לנשים. בתוך כך, אנחנו גם עובדים להגדיל את כמות המתגייסות הדתיות´.” נאמר לכתב מפי אנשי העמותה. למעשה יותר ויותר בנות מן הציבור הסרוג מתגייסות לצה”ל השמד והזנות ומצטרפות כבשר טרי לבית הזונות הגדול של המדינה. “ואת זכר לא תשכב משכבי אשה תועבה הוא” (ויקרא י”ח: כ”ב). זאת האזהרה. והעונש מובא בתורה הקדושה בהמשך: “ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם”