מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ברשבסקי: "פרסום התמונה לא ראוי. ביקשתי שיורידו אותה"

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ברשבסקי: "פרסום התמונה לא ראוי. ביקשתי שיורידו אותה"

מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ברשבסקי, התייחס הבוקר להחשכת הערוץ במחאה על אי חידוש הזיכיון לערוץ שעלול להסגר בעוד כיומיים. "אנחנו מצפים שנתניהו ייכנס לעובי הקורה ויהיה המבוגר האחראי ויסדר את העניינים".

"פרסום התמונה לא ראוי. ביקשתי שיורידו אותה"
  (צילום מסך)

לאחר שאמש (ראשון) הושבתו השידורים בערוץ 10, במחאה על כך שהרשות השנייה אינה מוכנה לחדש את הזיכיון, הבוקר חודשו השידורים בערוץ, שעלול להיסגר בעוד כיומיים באם לא יחודש הזיכיון.

מלבד החשכת הערוץ על המסך פורסמה תמונתו של ראש הממשלה ושר התקשורת, בנימין נתניהו, עם קריאה של עובדי הערוץ שיפעל להסדרת הסוגייה וימנע את סגירת הערוץ.

בריאיון לגל"צ אמר מנכ"ל הערוץ, יוסי ברשבסקי לאסף ליברמן כי פרסום תמונתו של נתניהו לא ראויה. "ביקשתי להחליף את תמונתו של נתניהו משום שאנחנו לא הולכים לגופו של אדם ואני חושב שהתמונה לא היתה ראויה – הוא ראש הממשלה. אנחנו מצפים שייכנס לעובי הקורה ויהיה המבוגר האחראי ויסדר את העניינים".

לדברי ברשבסקי: "מועצת הרשות השנייה צריכה לקבל את הכסף שגייסנו ולדון בתנאי הרישיון שלה. הם מרבים מטעמים תמוהים שאני לא יודע למה. ולכן פנינו לראש הממשלה שהוא גם שר התקשורת. מלפני חצי שנה עשינו תכנית הבראה מאוד אגרסיבית, העובדים שילמו מחיר מאוד כבד. בנינו תכנית עסקית שמבדלת אותנו מהמתחרים בסוג אחר של שידורים והעברנו את הערוץ לרווח".

"אמנם אין משקיע, אבל יש מתעניינים שמחכים לזה שנקבל רישיון. אבל בכלל לא צריך משקיע – יש לנו בעלי מניות ואנחנו עומדים עם רגליים יציבות – תכנית ההבראה הצליחה, הערוץ לראשונה בחייו מרוויח כסף", סיכם מנכ"ל הערוץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בתור מבוגר אחראי אסור לנתניהו להתערב. הכל התערבות אחרת
????? | 29-12-2014 9:50
של הממשלה צועקים שזו התערבות פסולה (בצדק), אז בשביל כסף דורשים את התערבות הממשלה! מה אנחנו כספומט של ערוץ 10???
2
בושה ל ערוץ 10
טובה | 29-12-2014 18:39
אינם אוביקטיבים -ראו נא איזה תמונה של ראש הממשלה מצאו לפרסם- ערוץ -10 אינו ראוי לתמיכה ממשלתית- תחילה שידעו להתנהג- ולא רק לקטר...