ד"ר ענת רוט תתמודד בפריימריז בבית היהודי - סרוגים

ד"ר ענת רוט תתמודד בפריימריז בבית היהודי

רוט, פעילת שלום עכשיו בעבר ויועצת לשעבר של ראשי מפלגת העבודה אהוד ברק ועמרם מצנע, חזרה בתשובה וכעת היא מתכוונת להתמודד במסגרת הפריימריז של הבית היהודי

author-image
ד"ר ענת רוט תתמודד בפריימריז בבית היהודי
  משלום עכשיו לבית היהודי. ד"ר ענת רוט (יח"צ)

ד"ר ענת רוט עוזבת את מפלגת העבודה ומתמודדת על מקום ברשימת הבית היהודי.

רוט, פעילת שלום עכשיו בעבר ויועצת לשעבר של ראשי מפלגת העבודה אהוד ברק ועמרם מצנע, חזרה בתשובה וכעת היא מתכוונת להתמודד במסגרת הפריימריז של הבית היהודי. אנשי הקמפיין שלה אומרים כי רוט מגלמת במסעה האישי את התהפוכות שעברה החברה הישראלית מימי אשליית השלום של אוסלו ועד כה.

רוט הסבירה את הריצה לכנסת: "לתנועת העבודה ולשמאל הישראלי יש מניות זהב בהקמת מדינת ישראל והמפעל הציוני, אבל העובדות השתנו והמציאות טפחה על פנינו ומפלגת העבודה לא מצליחה לתת להם מענה. העשור האחרון מלמד שהרצון לשלום היה ונותר נחלת הצד הישראלי בלבד והתהליכים ברשות הפלסטינית ומסביבנו מלמדים שנסיגה ישראלית מהשטח תוביל להקמת מדינת טרור.

לרשימת המתמודדים המעודכנת לחצו כאן

"הבית היהודי הוא המפלגה היחידה שקוראת נכון את המפה ואת התהליכים שמתרחשים סביבנו ולא מוכרת לציבור אשליות. היא מחברת חילונים ודתיים, ולא רק מדברת על אחדות, אלא פועלת בעוצמה לחיזוק המכנה המשותף בינינו, הקשר שלנו לארץ ישראל והזהות היהודית והציונית בעם. בנושאים אלה עסקתי בעשור האחרון, ואני מקווה שאוכל להמשיך ולפעול למענם בכנסת, עם חברי הכנסת המצוינים של הבית היהודי."

 יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט: "ד"ר ענת רוט שבאה אלינו משלום עכשיו, מייצגת את ההתפכחות של השמאל מחלומות שלום תמורת שטחים –  אל עבר עוצמה, זהות יהודית וערכי הציונות הדתית. הצטרפותה, יחד עם עוד נשים רבות ומוכשרות הופכות את הבית היהודי למפלגה שיש בה הכי הרבה מתמודדות נשים – אני מאחל לה בהצלחה יחד עם עוד שאר המועמדים

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
בהצלחה!! :)
שקד | 27-12-2014 23:09
2
להיבחר
ענת ראויה | 28-12-2014 1:56
לכל התשבחות