לא נואש: הרב מזוז מנסה להפגיש בין דרעי לישי - סרוגים

לא נואש: הרב מזוז מנסה להפגיש בין דרעי לישי

מנהיגה הרוחני של מפלגת 'העם איתנו', הרב מאיר מזוז שיגר לרב חיים רבי מכתב ובו בקשה להפגיש בין אלי ישי לאריה דרעי. "אם כבודו יוכל לעשות מצווה, להזמין את רבי אריה דרעי ורבי אליהו ישי אצלנו על שולחן אחד, אודה לו מאוד".

author-image
לא נואש: הרב מזוז מנסה להפגיש בין דרעי לישי
  (ארכיון כיכר השבת)

מנהיגו הרוחני של חבר הכנסת אלי ישי, שכאמור פרש ממפלגת ש"ס והקים את מפלגת 'העם איתנו', מנסה, אולי בניסיון אחרון, להשכין שלום בין אריה דרעי לאלי ישי, כך מדווח הערב (שני) האתר החרדי 'כיכר השבת'.

על פי בדיווח, הרב מזוז שיגר מכתב לרבי חיים רבי ובו ביקש לנסות ולהשכין שלום בין אריה דרעי ואלי ישי.

במכתב, מבקש הרב מזוז להזמין את דרעי וישי לפגישה אצל הרב רבי, ולנסות להשכין שלום.

טרם ברור האם מטרת המכתב היא להחזיר את אלי ישי לש"ס ולסגור את מפלגתו החדשה 'העם איתנו' או שמא ללבן את העניינים בכדי שהצדדים ינהלו מערכת בחירות נקייה ללא הכפשות הדדיות.

מלשכת הרב מאיר מזוז נמסר ל'כיכר השבת': "בעזרת השם נרוץ עד הסוף למען אחדות ישראל. מטרת המכתב היא להושיב את הצדדים למען מערכת בחירות נקייה".

בתוך כך, אמש (ראשון) נועדו רבני מפלגת 'תקומה', הרב דב ליאור והרב אליקים לבנון, עם מנהיגו הרוחני של חבר הכנסת אלי ישי, הרב מאיר מזוז, ראש ישיבת 'כיסא רחמים'.

הפגישה, שנערכה במעונו של הרב מזוז, עסקה באפשרות שהרבנים ליאור ולבנון יצהירו על תמיכתם במפלגתו החדשה של אלי ישי כאשר ההערכה היא כי בימים הקרובים יודיעו הרבנים על תמיכה רשמית במפלגתו החדשה של ישי. ראוי לציין כי לשניים, מבכירי רבני הציונות הדתית כוח משמעותי בציונות הדתית, אולם קשה לדעת אם ביכולתם לתרגמו למנדטים.

מלשכתו של הרב ליאור מסרו כי הרבנים דנו בצורך החשוב לעמידה על צביונה היהודי של המדינה, בתיקון שטף החקיקה האנטי דתית שחלה בשנה האחרונה והפגיעה החמורה בסטטוס קוו בנושאי דת, כמו גם חיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון ומניעת כל פגיעה בה.הפגישה נערכה באווירה חיובית ביותר וניכר היה שרב המשותף בין הרבנים. הרבנים דיברו על כך שמדובר במאורע היסטורי וחובה עליהם להמשיך במהלך זה ולצרף אליו רבנים נוספים ואחריהם יגיע גם קהל רב של בני תורה הצמאים לקיומה של מפלגה כזו אשר יוכלו להצביע עבורה ולתמוך בה בלב שלם וללא כל הסתייגויות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
רב מזוז הצדיק משמים היית להיות מעורב תעשה שלום ומיד
פרח | 22-12-2014 19:22
2
שלום רב אחותי היקרה , מה שמציק לנו בחצאיות קצרות,
| 23-12-2014 23:33
שלום רב אחותי היקרה , מה שמציק לנו בחצאיות קצרות, בבגדים צרים, וכו' זה ממש לא טפשי וזה קשה מאוד לכל בת ישראל ולכל אשה בעולם, היום שאני נשואה ואחרי שהבנתי מה זה "ראש של גבר " החלטתי בלי נדר להאריך (ולא ללבוש את המגף הזו..) את החצאיות הקצרות, וזה באמת ממש קשה לי. אבל אנו משתדלות לעשות את זה לכבוד ה´ יתברך שמו, שהוא יותר חשוב מכל השאר, והוא יתן לנו כוח להחזיק מעמד ורק בבריאות. דרך אגב, גם לא לחבוש פאה מעוצבת ויפה, אלא מטפחת -חתיכת בד זה קשה מאוד. אבל אם לא רוצים להיות צבועים, ואם כבר שומרים אז עד הסוף כי גם ככה מוותרים ולא נהנים מהעולם הזה אז לפחות נשתדל לדאוג על העולם הבא ולפום צערא אגרא. יישר כוחך ! אחותי היקרה, על גופך תשמרי! כך את עצמך תכבדי! את בת מלך! נסיכה! את יהלום יקר! את מלכה של העולם! יהלום שומרים בתוך קופסא, שומרים בכל משמר כי הוא בעל ערך יקר, כך תשמרי על עצמך! תזכרי תמיד שאת בעלת ערך יקר מאוד! תשמרי על הכבוד שלך אחותי את יקרה לי! נסיכים בני מלכים נמשכים למידות טובות ולצניעות, תחשבי על עצמך מה את רוצה למשוך? זבובים או נסיכים. אל תנסי לרצות אחרים. בגלל נשים הלובשות קצר וכו' הבנים נכשלים בהרהורים אסורים.. רואים הגוף שלכם ברחוב, בתמונות, והראש שלהם בענינים, בגללכם הם שופכים זרע לבטלה! פוגמים בברית שלהם אם אלוקים! מיי יתן על זה את הדין את חושבת? אלו הבנות ונשים היפות, שמושכים את העין בבגדים צרים וקצר! סליחה על הביוטים אבל רק ככה מבינים. די לעשות מעצמיכם צוחק דיי הגוף שלך יקר אחותי! יש לך כבוד? יש לך ערך? אז תשמרי עליו! אם הגוף שלך יקר תכסי אותו בבגדים ארוכים ורחבים! דבר יקר דבר שיש לו ערך שומרים עליו!! מסתרים אותו!! בכספת!! סליחה על הביוטים אבל רק ככה מבינים. רק תבדקי את עצמך.... כתוב בהלכה: "אשה בת ישראל, לא תלבש בגדים מבריקים או מצויירים באופן רועש ומשונה, או בולט, כגון צבעים מנוגדים. ותתן דעתה שלא יהיו רווחים גדולים בין הכפתורים או הלחצנים, כי עלול שיתגלה בשרה מבין הרווחים. ובשמלה או בחצאית, לא יהא פֶּתַח או שֶׁסַע אפילו אם כולו מתחת הברך, גם כשיש לה גרביים, לפי שזוהי דרך פריצות למשוך את העיניים. הנעליים לא יהיו בעלי עקֵבים צרים וגבוהים מדאי ולא ירעישו בזמן הליכתה" לא ניתנו תכשיטים לָאשה, אלא כדי שתתקשט ותתנאה בהם בתוך ביתה רק בפני בעלה. כל הכבוד לך נשמה טהורה וקדושה!!! תמשיכי לשמור על הכבוד שלך, ואם את תכבדי את עצמך יכבדו אותך בחזרה!!!!!! בהצלחה חוה י.
3
למה מתיר הרב מאזוז לגייס בני ישיבה?
| 28-12-2014 19:12
ידוע כבר מזה שנים שצה"ל הוא בית זונות אחד גדול במדינת ישראל. אלא שעד עתה היו הדברים מתרחשים בבסיסים עצמם, כאשר מי שחשוף להם הם החיילים המשרתים שם. המדיה בעולם התמלאה בזמן האחרון בצילומים של חיילות חרדקי"ם/ת החושפות את מערומיהן לפני העולם כולו כולל הערבים המביטים בשקיקה ביהודיות הפושטות את מדיהן. בכותרת מופיע צילום המתפרסם באתר מדיה מערבי. שם הוא מתפרסם כאשר מלוא ערוותן של הזונות הצה"ליות פרוסה על כל העמוד. אנחנו כמובן חתכנו והשארנו רק את פרצופיהן המטושטשים (בצירוף כיתוב הולם את הזוועה המתוארת במאמר זה). צה"ל הוא הצבא היחיד בעולם שבו קיים גיוס חובה לנשים ולבני ישיבה. פרי מדיניות מכוונת של בן גוריון שבכך רצה להזנות את בנות ישראל בעיקר אלו שהגיעו מארצות אסיה ואפריקה ובכך לנתן אותן משורשיהן היהודים. בהתאם למדיניות של המפד"ל ההיסטורית, בעלת הברית הנאמנה של בן גוריון במסע השמד שלו נגד העם היהודי – והחרדים- הם אף שלחו את בנותיהן לצה"ל. בכל אופן הדבר גיוס ממש לצבא נעשה במספרים קטנים בעוד רובן הצטרפו ל"שירות לאומי", שגם זה הוכרז ע"י גדולי ישראל כיהרג ובל יעבור. לא עוד. היום (א´) אנו מתבשרים באתר האינטרנט של "מעריב", NRG על גידול משמעותי במספר הבנות הד"ליות המצטרפות כבשר טרי היישר לבית הזונות של גיוס ישירות לצה"ל -הישראלי, גם בלי המסווה של "שירות לאומי". סיבה אחת לכך היא: כסף. כותב : "הסיבות ללחץ בקרב ראשי הארגונים החינוכיים בציונות הדתית מרובות: ארגוני השירות הלאומי מתוקצבים לפי כמות הבנות המשרתות בהם, וירידה במספרן תוריד גם את התמיכה הממשלתית". אם עד כה היו שולחים רק האדוקים בעבודה הזרה הד"לית את בנותיהם לזנות בצה"ל מתוך אידיאולוגיה של הזדהות עם התנועה הציונית האוטו-אנטישמית - היום מצטרפים אליהם רבים כמו החרדקי"ם עבר תמורה כספית. לא עוד אידיאולוגיה - הם שולחים את בנותיהן ובניהם החרדקי"ם לזנות תמורת אתנן כספי. כותב עוד שם, כי "ראשי מוסדות חינוך דתיים (כלומר דת הסרוגים) מדווחים כי ישנה זליגה של בוגרות האולפנות והתיכונים הדתיים לכיוון שירות בצה"ל - מגמה אשר מסתמנת כגדולה בהרבה יותר מבעבר. המספרים מבהילים. כותב שם: "כנראה שבצה"ל מצליחים: מנתונים רשמיים עולה כי מידי שנה עולים מספרי המתגייסות בצורה ניכרת. אם בשנת 2010 התגייסו 935 בוגרות תיכון שהוגדרו כ"בנות דתיות", חרדקיות בשנת 2012 התגייסו 1503 - עלייה של כ-40 אחוזים בשנתיים בלבד". ארגון אחד של הציונות "הדתית" הוא עמותת "אלומה" שבנתה לפי הכתבה "מערכת שתלווה את החיילות"... ´הגדלנו את הפעילות שלנו, ונוספו ממילא יעדי שיבוץ רבים לנשים. בתוך כך, אנחנו גם עובדים להגדיל את כמות המתגייסות הדתיות´." נאמר לכתב מפי אנשי העמותה. למעשה יותר ויותר בנות מן הציבור הסרוג מתגייסות לצה"ל השמד והזנות ומצטרפות כבשר טרי לבית הזונות הגדול במדינה "ואת זכר לא תשכב משכבי אשה תועבה הוא" (ויקרא י"ח: כ"ב). זאת האזהרה. והעונש מובא בתורה הקדושה בהמשך: "ואיש אשר ישכב את זכר משכבי אשה תועבה עשו שניהם מות יומתו דמיהם בם" (ויקרא כ´:י"ג).