אביחי בוארון: "היעלמות ש"ס עשויה להעלות את השמאל לשלטון"

אביחי בוארון: "היעלמות ש"ס עשויה להעלות את השמאל לשלטון"

עוד מדגיש בוארון כי "על הבית היהודי לצאת בקמפיין אגרסיבי להחזרת מצביעי ש"ס לבית היהודי שבו יודגש כי הצבעה לש"ס או למפלגתו של אלי ישי כמוה כזריקת הקול לפח האשפה"

author-image
בוארון: נפילת ש"ס תעלה את השמאל לשלטון
  להחזיר את המצביעים הביתה. בוארון (יח"צ)

בסוף השבוע האחרון התפרסמו באמצעי התקשורת השונים סקרים שמעידים כי מפלגות העם איתנו של אלי ישי וש"ס של דרעי משתוות בכוחן ונאמדות סביב שלוש- ארבע מנדטים כל אחת, כאשר המשמעות לכך הינה הליכה על סף אחוז החסימה.

"יש סיכון ברור ששתי המפלגות לא יעברו את אחוז החסימה ומאות אלפי קולות יילכו לאבדון",  מזהיר ראש הפורום האמוני בבית היהודי אביחי בוארון המתמודד על מקום ברשימת הבית היהודי.

"חשוב להבין כי מצב שבו ש"ס שכללה בבחירות האחרונות 11 מנדטים עם מעל ל-300 אלף מצביעים נעלמת מהמפה הפוליטית תשחק מובהק לידי גוש השמאל" ומסביר את העניין "מצביעי ש"ס מזוהים יותר אידאולוגית באופן מסורתי עם מפלגות הימין".

הבוקר התפרסם סקר של ערוץ הכנסת החוזה חמישה מנדטים למפלגת ש"ס וארבעה למפלגתו של אלי ישי, שעדיין נמצאת קרוב לאחוז החסימה.

עוד מציין בוארון כי "מעבר לחשיבות הדתית של גוש מפלגות דתיות בכנסת שמתגבשות יחדיו לגיבוש חזית בנושאי דת ומדינה ומשמשות כבלוק חוסם כנגד העברת חוקים אזרחיים בעיתיים, הרי שגם אידאולוגית קיים במקרה כזה מצב מסוכן מאוד שבו גוש הימין סופג מפלה קשה, זאת בהתחשב בעובדה כי קיימת ברית היסטורית חזקה בין מצביעי המפלגות החרדיות לבין ממשלות הימין". לפיכך, מדגיש בוארון כי "על הבית היהודי לצאת בקמפיין אגרסיבי להחזרת מצביעי ש"ס לבית היהודי שבו יודגש כי הצבעה לש"ס או למפלגתו של ישי משולה לזריקת הקול לפח האשפה".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
לא עברו חוקים אני דתיים במשמרת שלכם?
צופה מהצד | 22-12-2014 15:11
2
חושש על מקומו
תומך ישי | 22-12-2014 15:23
אביחי בוארון צריך להודות על האמת שמחאר שכרגע יש על פחות מקקומות להתמודד אז הוא הנמצא במקם םחות ריאלי וחושש למקום שלו לכן רוצה שייבחרו בית יהודי. ואל בגלל טיעונים שלמפלגת אלי ישי הקול יילך לפח. הרי הוא עצמו אמר שצריך איחוד בין חרדים לדתיים וזה בדיוק הכוונה של ישי לאחד
3
ואני דוקא בטוחה שתמיכה בבנט היא חורבן
סתם אני | 22-12-2014 16:44
הציוות הדתית האמיתית (ואפילו א"י השלימה) שנתיים עקבתי אחרי מפלגתו ואחריו, אחרי מה שאמר, ואחרי מה שלא אמר. הוא לא משרת את הציבור שלנו אלא את עצמו. לכלל הציבור יש מספיק מפלגות הדואגות לאינטרסים שלהם, אין באמת צורך בבנט.
4
אם העלמות ש"ס תביא לעליית השמאל
לא הבנתי | 22-12-2014 19:00
אז למה אביחי בוארון לא קורא להצביע להם?
5
דווקא עליית דרעי תגרור מנדטים של ימניים לשמאל
"העם איתנו" גם דתי וגם לאומי | 22-12-2014 21:16
אתה לא מובן בכלל