הפוקד הגדול ביו"ש יתמודד בפריימריז בליכוד - סרוגים

הפוקד הגדול ביו"ש יתמודד בפריימריז בליכוד

שבח שטרן, יו"ר המטה הלאומי בליכוד ומי שהיה מראשוני הפוקדים המשמעותיים של הליכוד ביהודה ושומרון, מכריז על ריצה בפריימריז של המפלגה: "הגיע הזמן שלי לחזק את המחנה הלאומי מתוך שורות הליכוד בכנסת".

author-image
הפוקד הגדול ביו"ש יתמודד בפריימריז בליכוד
  ירוץ בליכוד. שבח שטרן (יח"צ)

שבח שטרן, מראשוני הפוקדים המשמעותיים של הליכוד ביהודה ושומרון מצטרף התמודדות בפריימריז של המפלגה. שטרן שהקים את המטה הלאומי בליכוד הפך עם השנים לאחת הדמויות המשמעותיות בקרב פעילי המפלגה ונחשב לחבר מרכז מקושר. בעקבות הקבוצה שהקים שטרן, הצטרפו קבוצות ימין אידיאולוגי נוספות ובהן זו של משה פייגלין שהתפקד לראשונה לליכוד דווקא באמצעות הקבוצה של שבח שטרן.

לפני שלושים שנה, לאחר פינוי סיני, הצטרף שטרן לליכוד ובהמשך נעשה לחבר מרכז המפלגה. בשנת 2002, עם הכרזתו של ראש הממשלה ויו"ר הליכוד דאז אריאל שרון על תמיכתו במדינה פלסטינית, הקים שטרן את מטה המאבק ברעיון בתוך מרכז הליכוד. שטרן הוביל כמה מאבקים בתוך המרכז ובהם המאבק כנגד תוכנית ההתנתקות של אריאל שרון.  שטרן הוא גם חבר ועדת החוקה וועדת הבחירות של המפלגה.

שטרן (64), נשוי ואב לשבעה, היה מראשוני הישוב שילה שבבנימין. הוא שותף בחברה המספקת שירותי תוכנה לעמותות ומלכ"רים ובעל תואר ראשון בפיזיקה מאוניברסיטת בר-אילן. את שירותו הצבאי עשה בנח"ל המוצנח והמשיך לשרת כלוחם מילואים בצנחנים במשך שנים רבות.

שטרן התייחס להחלטתו להתמודד בפריימריז ואמר "שנים שאני פועל למען ההתיישבות, למען ארץ ישראל ולמען חיזוק ערכי הליכוד בעשייתי מידי יום ביומו. החלטתי להתמודד על מקום ברשימת הליכוד מתוך חיבור רב שנים לתנועה, אני חושב שהגיע הזמן שלי לחזק את המחנה הלאומי כולו מתוך שורות הליכוד בכנסת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
עד כמה שידוע לי יהודה בן 53 מאקסימום 54 תבדקו
יהודה בן 64?? | 22-12-2014 13:09